K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-12-2008, 14:35   #1
Angel666th
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2008
Lokation: Brønshøj
Alder: 61
Indlæg: 9
Blog Indlæg: 3
Styrke: 0
Angel666th er ny på vejen
Svigt fra kommune .. Bisidder søges

jeg er en kvinde på 45 som i 2003 blev påkørt af en varevogn ogderved pådrog mig en del skader bla følger efter piskesmæld.
resulteret er at jeg idag knap kan gå 50m , har hjemmehjælp 2-3 gange ugentlig. samt elscooter og indkøbsordning.

Siden 2003 har der været sket fejl fra både skadestue / diverse forkerte oplysninger,
kommune/jobcenter .. bortkomne lægepapirer samt bortkommen pensionsansøgning på som har resulteret i diverse forkerte afslag påpension.modtaget" forkert resurseprofil " dog med de halve af mine oplysninger ( som så ikke er blevet påført min sag udover at ligge i " bilagene" )

Undervejs har jeg modtaget diverse beklagelser og undskyldninger på den forkerte resurseprofil , undskyldninger på ikke besvarede breve til advokat bla , indrømmelser af at " der ikke ses anvendt oplysninger fra 2002 - 2006 i den anvendte resurseprofil i pensionssagen" .
Man siger man man har nok lægelige oplysninger til min sag.
Udover dette er der ikke sket ændringer , jeg har modtaget skrivelse fra tidligere sagsbehandler om min tidligere sag ses afsluttet så man vil starte en ny sag.
samtidig gør man fra jobcentret Ombudsmanden opmærksom på at man er ved at revurdere min sag.
min sag kører endnu dog med nyansøgning på deres premisser. man har frataget mig retten til at vælge at søge selv efter § 17.1.2 men påtvunget mig en 17.1.1 , ansøgning på det brede grundlag.

jeg er af tidligere sagsbehandler i 2006 blevet sendt til psykiater mod min læge som allerede i 2005 skrev jeg var psykisk stabil.
Uheldigvis er min sag nu igen endt hos den samme sagsbehandler som blot skulle opdatere min resurseprofil. dennegang forsøger hun sig med at jeg skal " psykologisk undersøges " . hvilket jeg først blev klar over igår da jeg modtog et indkaldelses brev til 2 undersøgelser af 2 timers varighed i kbh.
Dette på trods af min læge har skrevet at såfremt yderligere afprøvning skulle ske burde dette foregå i hjemmet.

Jeg er dog så uheldig at jeg ikke har nogen jeg kan medbringe til disse undersøgelser som besidder så hvis der er nogen der kender en eller måske selv har modet og lysten til at hjælpe er I velkomne til at kontakte mig da jeg efterhånden er totalt tømt for kræfter.

Mere om min sag kan læses her
http://blog-dyn.tv2.dk/666th_angel
http://blog.tv2.dk/666th_angel/entry252382.html

Sidst redigeret af Angel666th; 03-12-2008 kl. 14:41.
Angel666th er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
bisidder Peacock Et godt link! 24 26-11-2013 00:38
svigt fra jobkonsulent anette29 Spørgsmål ang fleksjob 24 19-09-2012 12:29
Bisidder/HJÆLP søges!!!!!!!!!! akizuri Alt det andet 7 21-03-2009 18:50
Borgere fra Assens kommune søges kitter Din historie 9 20-03-2009 20:19
bisidder søges carina36 Dit og Dat 31 13-11-2008 20:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension