K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2009, 11:42   #1
wiencken
På vej til at lære K10
 
wienckens avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2009
Lokation: Ringkjøbing/Skjern
Indlæg: 5
Styrke: 0
wiencken er ny på vejen
Tilbage betaltning

Hejsa
Her komme der nok et lidt dum spørgemål.
FX: hvis jeg få Førtidspersion få jeg så til bage betaling, fra sidste gang jeg søget på din fortage peng, for når jeg fx fik førtidspersion, var jo mig ratte i at jeg var bevilligt til førpersion.
Elle blive jeg også staft der, fordin jeg er syge og svag
Vis jeg blive staft der er det næst flovet, at bo her i Damark og hver dansk, og ikke har vis det så til ind man selv bliv syg
MVH Wiencken
wiencken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2009, 11:49   #2
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Hej Wiencken
Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar
Du får normalt ikke førtidspension med tilbagevirkende kraft selv om Du tilkendes på et senere tidspunkt.
Ikke normale situationer er så hvis en anke afgøres til din fordel, kan der afgøres med tilbagevirkende kraft.
I normal sagsbehandling kan der kun komme bagudbetaling hvis Du har fået skriftlig afgørelse om at der rejses førtidspensionssag, og der så gør mere end 3 måneder inden afgørelsen om tilkendelse foreligger, og så igen bagudbetaling for max. 3 måneder - den ydelse Du så har fået i den tid, f.eks kontanthjælp/sygedagpenge eller andet.

Lige et tip, hvis Du har problemer med at læse megen og tæt tekst som ordblind, kan Du måske drage nytte af en af de oplæsningsprogrammer der findes på nettet , især for folk med synshandicap.

mvh Nøvsen
__________________
Waste no more time argueing about what a good man should be. Be one.
Marcus Aurelius
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2009, 12:04   #3
wiencken
På vej til at lære K10
 
wienckens avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2009
Lokation: Ringkjøbing/Skjern
Indlæg: 5
Styrke: 0
wiencken er ny på vejen
Mange tak for svar, kend god til oplæsing programet, men gå find men at læse.
Jeg blive gal når vi syge ikke skal behandel, som vi ikke er er menneske, så også skal have deres regthedForstå ikke hvorfor ikke skal have tilbage betalting. Å jo så spare de jo de peng, og vis vi brok os kan de jo altid tage peng fra os eller sige vis brokke dig så meget kan du jo også have kafte til arbejdet.
Jo jeg skrive også noget om det med at hver sygemeddelt eller på førtidspersion på min hjemmeside,det er på en hedde 123hjemmeside, handel om at jeg få tid til at gå med at lave malerier.Jeg har goså skrive om det på min facebook, men jeg føler man folk har nok i dem selv.
Vis nogle der bedre til skrive ene mig, og har mod på kun det hver at nogle lave en gruppe om sygmeddelt/ førtidspersion/ flex jo:
Så vi jeg gern hver meddel af gruppe og inveter andre af min venne ind i gruppe, så ande menneske , kan forstå hvad der for gå i deres lille land, af velfærd.Hi Hi velfærd, hvad det, når man har mest brug for det.
mange Hilsen Wiencken/artwiencken.
Ps: Som ønske at gøre en forskel, for os syg.
wiencken er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fp tilbage på job? Wibsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 10-12-2011 12:19
Kommer tilbage johanschmidt Dit og Dat 9 13-10-2011 08:36
Dejligt at K10 er tilbage tigerbia Dit og Dat 36 15-06-2011 14:32
Sygehus: Kom tilbage om 7 år! Ninja Alt det andet 8 19-09-2010 11:31
Tilbage til sygedagpenge Natra Spørgsmål ang fleksjob 1 14-04-2009 10:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension