K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2012, 23:24   #1
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
100% erhvervsevnetab

Er der nogen, der får 100% erhvervsevnetab?

Jeg har lige fået mit fastsat til 75% - de mener der er funktioner jeg vil være i stand til at udføre i mindre omfang og at jeg har en vis erhvervsevne i behold

Jeg er bevillet pension, jeg måtte under ingen omstændigheder arbejdsprøves,jeg er gennemudredt og færdigbehandlet, smerte er stationære, varige og kroniske uden nogen som helst mulighed for bedring.

Jeg kan ikke få øje på den rest af erhvervsevne der skulle være, men tænker så om der er nogen, der overhovedet får 100% erhvervsevnetab?

Der er ingen grund til at spilde krudt på at anke, hvis det viser sig at man ikke kan komme højere op
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2012, 07:05   #2
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
tumnus

jeg fik også tilkendt 75 procent erhversevnetab og jeg ankede ikke,da advokaten synes det var fair nok..
jeg tror - men ved det selvfølgelig ikke,at det er fordi man ka lidt..det ka jeg..ja skaden styrer mit liv..men jeg ligger da ikke i seng og ka ingenting..
nogenting ka jeg da.

men når ask regner det ud er der så mange faktorer de medregner..alder,uddannelse,erhversevne osv.
jeg tror,at man skal være meget dårlig for at få 1oo procent..men det er bare min egen fornemmelse
jeg føler mig fair behandlet

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2012, 10:00   #3
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Det er mere fordi jeg kan se at de lægger en ressourceprofil,uden mine rettelser til grund.

Der står at jeg er i arbejdsprøvning 8 timer om ugen, så tænkte at det var derfor.

Ved partsføring påpejede jeg at det var galt - kommunen ville gerne have mig i arbejdsprøvning 8 timer om ugen - den bedste uge kom jeg op på knap 3 timer
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2012, 10:51   #4
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg var slet ikke i arbejdsprøvning..lægerne skrev det var kontradiceret..ikke sikkert det er rigtig stavet..
men der var ikke noget at komme efter - arbejdsmæssigt,jeg blev indstillet og fik min ftp..
jeg tror det er meget svært at få 1oo procent - men ved det ikke..kender ikke nogen der har fået det..
håber der kommer andre på banen der ka hjælpe dig

mvh stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2012, 11:13   #5
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Tror bare at jeg takker ja til de 75% - det var mere hvis nogle havde fået 100%, så var jeg gået efter det.

Var desværre i fleksjob i forvejen, så erstatningen bliver skåret ned til 1/3
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2012, 11:22   #6
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg ville ihvertfald ikke anke,men det er jo noget du selv skal afgøre...
jeg var også i fleksjob inden,men havde flere forsikringer og det var en modpart der var skyld i det - så jeg har fået en rimelig stor en ...må ikke klage..ved godt det er sure penge hver mdr at betale forsikringer - men når der sker noget,er det nu rart nok..

har lige søgt og fået transport for alle de km jeg har kørt til læger,behandlinger mv..selvom skaden er fra 06...men de er lige gået ind på kontoen igår..troede ikke den gik,så det var en positiv overraskelse

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erhvervsevnetab og erhvervsevnetab, hvad er forskellen Thomas 1974 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 31-01-2013 12:29
erhvervsevnetab nielsen17 Alt det andet 3 04-10-2012 17:45
Erhvervsevnetab fra ASK Skade2006 Dit og Dat 0 05-07-2009 20:40
Erhvervsevnetab søsser s Alt det andet 15 19-06-2008 08:33
Erhvervsevnetab T Hansen Dit og Dat 5 18-06-2008 22:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension