K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-01-2009, 13:10   #1
Hammershus
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2006
Indlæg: 98
Styrke: 19
Hammershus er ny på vejen
Sagsbehandling i Middelfart og Kerteminde

Hej!
Mon ikke nogen herinde har kendskab til sagsbehandlingen i Middelfart og Kerteminde kommuner?
Jeg er selv førtidspensionist. Når min samlever om et par år går på efterløn, overvejer vi at flytte til en af disse kommuner, og er i øjeblikket ved at finde nogle boligforeninger, vi vil lade os skrive op i.
Men så kommer jo spørgsmålet omkring sagsbehandlingen, da jeg som før nævnt er førtidspensionist. Her i kommunen, hvor vi nu bor, har jeg heldigvis indtil videre ikke haft de store problemer ang de ting, jeg har søgt om. Jeg er i øjeblikket godkendt til §100 og har også invalidebil.
Min §100 skal jo under alle omstændigheder behandles 1 gang om året, men jeg ved ikke om, invalidebilen også skal godkendes igen af en ny kommune.
Og så kunne jeg da godt tænke mig at høre, om nogle af jer i Middelfart eller Kerteminde har dårlige eller gode erfaringer med hensyn til ansøgninger og godkendelser i forbindelse med de forskellige paragraffer, (hjælpemidler.)
Det er jo nok en ting, vi er nødt til at tage med i vores afgørelse om, hvor vi vil bo, da jeg på nettet jo kan læse flere steder, at det i hvert fald ikke ser godt ud med sagsbehandlingen i Odense.
Hammershus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2009, 13:44   #2
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
Hej Hammershus

Du skal være velkommen her i Middelfart kommune,ku da være hyggeligt.

Jeg er ny førtidspensionist pr 1 dec 2008 og har nu gang i en paragraf 100 med kommunen,jeg venter på svar.



Jeg tror ikke at Middelfart kommune er værre end andre kommuner,det er dyrt at bo i Middelfart kommune,men til gengæld har du skov,vand,havn,butikker tæt ved dig og det er jo dejligt.

Hvis du har spørgsmål så svarer jeg gerne,hvis jeg kan.

Pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2009, 14:13   #3
Hammershus
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2006
Indlæg: 98
Styrke: 19
Hammershus er ny på vejen
Dyrt?

Kan da vidst kun blive billigere, end en ejerbolig her i hovedstadsområdet
Det er netop de omgivelser, du nævner, vi ønsker at bo i, så det lyder jo dejligt.
Vi ønsker os en mindre bolig, da vi jo nok ikke skal regne med at genvinde det helbred, vi havde som 30-årige hehe.... Og da vi har familie og venner både på den anden side af Lillebælt og her i hovedstadsområdet, vil det jo være ideelt at finde en bolig på Fyn.
Hammershus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2009, 18:56   #4
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
he he undskyld

Jeg havde ikke lige tjekket hvor du bor,da dit navn var hammershus tænkte jeg at du boede på bornholm,men ok jeg hedder jo pjuske og jeg er blondhåret ha ha ha

Spørg mig endelig ud om Middelfart

Pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension Kerteminde Kommune Borderlineren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 28-08-2013 12:25
Førtidspensionist hygge gruppe i Kerteminde pkpedersen Dit og Dat 1 22-01-2012 00:04
K10er fra Middelfart kommune! phhmw Alt det andet 0 03-07-2009 21:16
Patientuddannelse i Middelfart kommune fiemie Dit og Dat 0 16-01-2008 16:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension