K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-09-2012, 09:22   #21
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Også tillykke her fra,tillykke med at du nu kan bruge din enagi helt som du vil, kan og ønsker.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 09:41   #22
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Tak for alle lykønskningerne - hvor er det dejligt

Det bedste ved pensionen er at jeg aldrig nogensinde mere skal til møde jeg min gamle sagsbehandler.

Hun er slesk og manipulerende - det var i den grad med til at at jeg fik en stress og belasningsreaktion, det håber jeg at jeg nu kan få styr på.

Har i mit forløb brugt 6 gange ved psykolog - udelukkende på kamæleonen fra jobcenteret, jeg kunne ikke sige hendes navn uden at græde.

Heldigvis fik jeg, da sagerne hobede sig op på jobcenteret den sødeste og mest hjælpsomme vikar, der indstillede mig med det samme.

Har virkelig ondt at dem, der stadig er nød til at gå til møder med hende - ved at rigtig mange har søgt om ny sagsbehandler - men hun er stadig jobcenterchefen.
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 09:51   #23
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Tumnus, hvor er det bare groft altså, at din sagsbehandler har opført sig så skidt overfor dig at du ligefrem fik behov for behandling! Lykken var da virkelig at den vikar kom til!! Nu skal du nyde din fred ja og komme lidt til hægterne stille og roligt, det er dig vel undt!

Håber jeg inden længe selv sidder og ånder lettet op, dog er jeg blevet behandlet rigtigt pænt næsten hele vejen igennem, min SB på sygedagpengene var bestemt ikke min kop te heller, var aldrig tryg ved hende, mens hende jeg har på kontant nu, bare er et fantastisk dejligt menneske, jeg får et kram når hun henter mig i modtagelsen!

Men KORS, hvor jeg også trænger til ro nu..

alt det bedste for dig Tumnus
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 10:51   #24
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Hej Tumnus. Hvor er det dejligt for dig at det lykkes. Og dejligt når der meldes tilbage når det går godt, så flere kan se at det lykkes. Tillykke og må du nu få lidt fred. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 11:16   #25
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
kan absolut ikke lide ordet tillykke og en FP
fordi det så er dokumenteret der ingen behandlingsmuligheder er

Men helt klart et tillykke med den ro, du forhåndenligt vil få på sigt
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 13:14   #26
Comeon
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2012
Indlæg: 2
Styrke: 0
Comeon er ny på vejen
Hyyyh - jeg kan blive så skræmt når jeg læser indlæg her fra K10 - jeg er rystet over hvordan folk er blevet/bliver behandlet - er selv igang med et forløb der startede i maj i år - og er allerede på vej til at få det værre - har da fundet ud af, at man skal sørge for at have en trediepart med i forløbet - evt. en person fra sit sygehus/behandlingssted - bisidder/veninde.
Comeon er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 13:20   #27
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja, tillykke med, at være bleven afklaret ved kommunen og forhåbentlig kan få noget ro på videre i dit liv .
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 14:14   #28
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Dejligt du nu kan få ro på, det betyder så meget, at man ikke længere skal frygte breve fra kommunen, og kan gå ned i postkassen uden hjertebanken og panik, velvidende, at man er kommet på sikker grund.

Jeg kom heller ikke i arbejdsprøvning.

Og dejligt du bliver herinde!!

Min første jul og nytår efter førtidspensionen, fik en hel særlig mening synes jeg - der var virkelig tale om julefred der havde sænket sig, og et nytår man vitterligt havde lyst til at fejrer

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så blev det min tur :) Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 59 03-03-2013 20:02
Så blev det min tur. :) solo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-12-2011 12:48
det blev idag jeg blev godkendt nikkoshadow Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 12 17-06-2011 22:25
Blev ked af det.... Susanne2412 Alt det andet 10 18-07-2010 10:51
Så blev det min tur til at få et job Bitten Jeg har fået job. 13 04-04-2009 20:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension