K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-03-2011, 22:32   #311
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa annetteb

Jeg har fundet den under denne: Ressourceprofil og afslag på forlængelse
Håber
Det er den fra Multe, der står ca. i midten.

Knuzzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2011, 23:44   #312
anetteb
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2011
Indlæg: 20
Styrke: 14
anetteb er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tlf_dame Se meddelelser
Hejsa annetteb

Jeg har fundet den under denne: Ressourceprofil og afslag på forlængelse
Håber
Det er den fra Multe, der står ca. i midten.

Knuzzzz
Tak Knus
anetteb er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2011, 14:01   #313
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Så har jeg modtaget aktindsigt fra BAN og gæt engang, hvad der manglede..... Rigtigt, de havde ikke medsendt mine kommentarer til den rekonstruerede RP, dette havde jeg så netop ventet ville ske, så jeg ringede derind og gjorde opmærksom på, at den ville blive sendt omgående til dem.....
Hvor flabet har en sb dog lov til at være ????

God veekend til alle

Knuzzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2011, 14:10   #314
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
KÆMP VIDERE

Syntes bare du lige skal ha en masse
doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2011, 14:13   #315
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Ikke for at være på tværs, men det med, at RP skal udfyldes samme med SB kan jeg godt se bliver tolket som om SB og borgeren sammen skal sidde og lave den og det vil da også give mest mening og det anbefales også i arbejdsevnemetode-bogen, men det er, så vidt jeg kan forstå, ikke noget de SKAL. Som jeg har forstået det, så er den udfyldt i samarbejde med borgeren, hvis borgeren selv udfylder den og SB så kommenterer på det ud fra, hvilke ressourcer det borgeren har skrevet, giver på arbejdsmarkedet.

Som jeg så har forstået det, skal borgeren have RP i partshøring og kan komme med kommentarer til det SB skrive og disse skal så skrives ind i RP.

Og jeg er obs på, at der ligger en principsag på det, men der står heller ikke, at borger og SB skal sidde og udfylde den sammen....
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2011, 15:15   #316
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
OK Håber... det var bare sådan jeg forstod, det der var skrevet, men det er så ikke aktuelt mere for min sag, som nu er overgivet til BAN.
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2011, 15:21   #317
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Nej jeg ved det godt, men nu blev det lige diskuteret her. Al mulig held og lykke med din sag i BAN
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2011, 15:26   #318
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
1000 tak håber, men jeg tror ikke på noget i forvejen, så bliver jeg ikke skuffet, selvom min SB fra fagforeningen siger, at han ikke kan se, hvilke ting kommunen har, så sagen skulle gå deres vej.

Knuzzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 16:12   #319
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Så har jeg idag sendt endnu et bilag til BAN fra min egen psykiater, hvor der 2 steder står, at jeg har en svær depression, så de kan se, at det ikke bare er noget jeg selv har fundet på og så håber jeg, at de kan se forskellen på det kommunens psykiater har skrevet (let depression) og så det der er fakta.

Desuden har deres psykiater skrevet at jeg skulle være sygemeldt mindst 3 - 4 måneder eller længere, afhængig af min reaktion på den medicin jeg får, men dette havde de helt siddet overhørig.

I det hele taget synes jeg det er noget pjat, at de skal have en andens mening, for de kan for pokker da ikke komme med en kvalificeret udtalelse, når de ikke kender en og heller ikke har lavet nogen som helst test, der kan indikere, hvor syg man er.

Men jeg talte med BAN idag og fik jeg at vide, at i løbet af de næste 3 uger vil min sag formentlig ende hos en sagsbehandler hos dem, så det er da trods alt lidt nyt af den gode slags, så jeg håber på, at de mener den er lige til venstrebenet, så den ikke trækker for langt ud.

Det er sikkert lidt rodet, det jeg har skrevet, men jeg håber i kan hitte ud af det.
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 16:31   #320
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tlf_dame Se meddelelser
Så har jeg idag sendt endnu et bilag til BAN fra min egen psykiater, hvor der 2 steder står, at jeg har en svær depression, så de kan se, at det ikke bare er noget jeg selv har fundet på og så håber jeg, at de kan se forskellen på det kommunens psykiater har skrevet (let depression) og så det der er fakta.

Desuden har deres psykiater skrevet at jeg skulle være sygemeldt mindst 3 - 4 måneder eller længere, afhængig af min reaktion på den medicin jeg får, men dette havde de helt siddet overhørig.

I det hele taget synes jeg det er noget pjat, at de skal have en andens mening, for de kan for pokker da ikke komme med en kvalificeret udtalelse, når de ikke kender en og heller ikke har lavet nogen som helst test, der kan indikere, hvor syg man er.

Men jeg talte med BAN idag og fik jeg at vide, at i løbet af de næste 3 uger vil min sag formentlig ende hos en sagsbehandler hos dem, så det er da trods alt lidt nyt af den gode slags, så jeg håber på, at de mener den er lige til venstrebenet, så den ikke trækker for langt ud.

Det er sikkert lidt rodet, det jeg har skrevet, men jeg håber i kan hitte ud af det.
Det er rigtig godt, at du følger op på det og sender alt det, som du mener mangler i din sag, ind til BAN.
Godt gået, tlf dame!

Vi krydser fingre :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af sygedagpenge Patte85 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 14-12-2011 00:00
stop af sygedagpenge pedo Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 31-08-2011 09:21
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
Stop af sygedagpenge ette74 Alt det andet 13 20-07-2010 11:41
stop af sygedagpenge lillesine Alt det andet 0 08-01-2009 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension