K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-02-2011, 09:10   #221
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa EE

Ja BAN er jo en mulighed, men jeg venter lige og ser, om der kommer noget nyt idag, ellers ringer jeg i morgen til BAN.

Jeg synes bare, at det er utroligt, at de kan tillade sig, at holde folk hen i uvished... vi aner jo ikke om vi er købt eller solgt, hvis det var dem der skulle have penge, så kunne man ikke se deres r** for bare skosåler

Knuzzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 12:49   #222
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Du kunne jo imellemtiden bede om akt indsigt i psyk. rapporten og din sag i det hele taget (hvis du altså ikke allerede har dette).

Det er muligt at rapporten lige skal "et smut over" lægekonsulenten, det kan man ikke vide. Bliv ved med at ryk, naturligvis inden for rimelighedens grænser, men de må da kunne give dig et "hint" om hvornår de foretager en afgørelse.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 14:05   #223
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa EE

Jeg har fået aktindsigt 1 gang da jeg startede sagen op og har efterfølgende bedt om indsigt i den fra kth, men aldrig modtaget noget, for derefter begyndte de det med, at skrue op for timeantallet i min arbejdsprøvning,

Dette anser jeg for at være en "straf" fordi jeg bad om den , så jeg tør ikke bede om det lige nu, for jeg er bange for, hvad de så finder på at genistreger

Sb fra Krifa vil prøve ,om han kan fange sb fra sdpkontoret idag, for at få et svar, men det undrer mig ikke, hvis de endnu engang, ikke har haft min sag med på mødet idag, men han vil ringe til mig så snart han ved noget. Jeg synes det er utroligt, at de bare kan blive ved med at komme med dårlige undskyldninger

Knuzzzz

P.S. Jeg har lige læst det indslag fra Doggerbanken og hold da op, hvor den sag ligner min.
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 14:29   #224
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Har lige hørt fra sb i Krifa og han har talt med sb frs sdpkontoret og der ventes en afgørelse indenfor de næste 14 dage d.v.s. at de har haft næsten 1½ måned attil nå dertil og så må vi tage den derfra..... men jeg føler mig absolut ikke sikker på et godt udfald

Knuzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 22:49   #225
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hvis udfaldet ikke bliver til din fordel, altså med fortsættelse af sdp. så må du jo bare klage til BAN igen, med henvisning til din arbejdsprøvning i kh. regi. Du har jo netop ikke kunne melde dig ledig til det ordinære arbejdsmarked da din arbejdsevne ikke er dertil.

Meeen jeg kan ikke helt forstå hvorfor det ikke skulle falde ud til din fordel ??

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2011, 08:47   #226
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
God morgen EE

Klart jeg vil anke til BAN, hvis ikke de tager den op igen..

Men kommunen havde slet ikke sendt den til BAN tidl. selvom de havde skrevet det til min sb i Krifa, så de fik lige sådan ca. 14 dage udover fristen på den konto + den måned de har brugt yderligere nu mht, psykiaterrapporten fra ham i Hillerød, så jeg synes de strammer den lidt rigeligt.

Desuden skal de have yderligere 14 dage, før de giver et svar.. man bliver sgi trukket rundt i manegen, som en anden cirkushest uden at kunne gøre en dyt

Knuzzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2011, 13:44   #227
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Så har jeg sørme fået en kopi af spec.lægeerklæringen fra ham gennem kommunen... han skønner, at jeg i hvertfald skal være sygemeldt 3-4 mdr. endnu og muligvis længere, alt efter hvordan den nye medicin virker på mig.

Så er det så lige hvordan kommunen ser på det....


Knuzzzz

Sidst redigeret af tlf_dame; 04-02-2011 kl. 23:05.
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2011, 23:05   #228
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
M.h.t. den speciallægeerklæring fra kommunens psykiater, skulle jeg forresten ikke have haft mulighed forat gennemse den, inden den blev sendt til kommunen ???
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2011, 12:34   #229
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Så er der endelig lidt nyt i min sag.... fik en opringning fra sb på sdp kontoret, som fortalte mig, at min sag bliver taget op på mandag til revurdering, men men.... jeg tror ikke på noget positivt derfra....de har jo gjort alt for at sylte den, så længe som muligt

Fik i går en alarmerende oplysning, fra en der sidder i byrådet.... h*n fortalte, at 33% af de afgørelser, der bliver taget i min kommune er fejlafgørelser... såååå.

God weekend til alle.

knuzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2011, 14:53   #230
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tlf_dame Se meddelelser
M.h.t. den speciallægeerklæring fra kommunens psykiater, skulle jeg forresten ikke have haft mulighed forat gennemse den, inden den blev sendt til kommunen ???
...nogle læger føler sig langt hævet over patienterne og giver ikke denne mulighed...

Krydser fingre for, at den revurdering bliver til din fordel og iøvrigt er lovmedholdeligt!

Fejl i en trediedel af sagerne lyder ikke betryggende, men jeg ville skyde på en højere andel generelt på landsbasis...kunne være spændende om der findes en opgørelse på det!

Tak, i lige måde, tlf dame - rigtig god weekend :-)

Sidst redigeret af Carmen; 12-02-2011 kl. 14:59.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af sygedagpenge Patte85 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 14-12-2011 00:00
stop af sygedagpenge pedo Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 31-08-2011 09:21
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
Stop af sygedagpenge ette74 Alt det andet 13 20-07-2010 11:41
stop af sygedagpenge lillesine Alt det andet 0 08-01-2009 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension