K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-10-2013, 11:32   #51
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af brituiz Se meddelelser
Jeg tror mange misforstod den med skoene, den var til Helle Thorning.
Hvis den var til Helle, burde han nok have sagt TASKE - alle ved Helle køber dyre tasker, hendes sko har aldrig været særlig prangende....eller interessante i debatten.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2013, 23:24   #52
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
"Jeg kan sige, at at min samvittighed er snehvid ren" ... så mon ikke Hr. Løkke bliver helgengjort efter endt jordisk liv?

Jeg tænker ikke, at fx Dalai Lama kan nå et så uselvisk, rent og ædelt menneske som Hr. Løkke til sokkeholderne.

Om det giver noget at tænke over ... det er så et åbent spørgsmål ...


Og ser vi på realiteterne, så er det, at Hr. Løkke åbenbart ikke synes at evne at udvise sund fornuft & dømmekraft, når det gælder det værdslige tag-selv-bord og pleje af en STOR LEVEFOD (med dyre sko?), i de situationer hvor alle andre betaler gildet ...

Løkke selv er jo på et tidspunkt af en avis påstået at være: teknisk insolvent
http://www.bt.dk/politik/avis-lars-l...nisk-insolvent ... hvilket igen måske har noget med overforbrug / leve over evne at gøre ...?

Men der er jo mange det bliver fanget i gældsfælden ... og så er det selvf. rart at få andre til at betale for et liv i sus & dus på 1. klasse ... :-)

En anden avis nævner, at Hr. Løkke selv har indrømmet at have løget i GGGI sagen ... http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle2121775.ece
Citat:
Lars Løkke Rasmussen har ved flere lejligheder hårdnakket påstået – senest for åben skærm i torsdags – at den danske udviklingsminister Christian Friis Bach og den danske regering har kendt alt til hans ekstremt dyre flyrejser på first class til 64.000 kroner i gennemsnit.

Men det var løgn, og det indrømmer Lars Løkke nu også selv i sit brev til Venstres medlemmer.
Så om Sct. Peter fortsat står med åbne arme for at tage imod den snehvide rene samvittighed ... det er så spørgsmålet ...


Men under alle omstændigheder, så er Hr. Løkke ikke en politiker, der får en længere snor af de der egentlig bestemmer og jeg tænker at de snart beder Hr. Løkke om at sætte sig hen i et hjørne og fremadrettet blande sig uden om dansk politik.

Vælgerne skulle jo nødig gå hen og få den opfattelse at dansk politik alene handler om at føre sig frem og mele egen kage på andres bekostning ... med stor levefodsafsæt i den liberale tanke om: frihed under ansvar ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2013, 02:23   #53
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kunne vi ikke få ham "helgengjort" med det samme...er der ikke noget med at de enten hænger på et kors eller er meget døde eller noget i den stil...

Til FE, PET, NSA og hvem der ellers måtte opfange dette....så er ovenstående ikke en trussel imod nogen...det er bare en dårlig joke...

Men jow...mon ikke...hvis nu de her ting bliver ved med at komme krybende frem om ham Lars Løkke....at de så vil bede ham om at holde sig væk.....man kunne jo kun håbe det....spørgsmålet er så bare om den næste i rækken er meget bedre....

De har tidligere snakket meget om at den kære Kristian Jensen som prinsen i venstre....men han er jo grundlovsbryder....og måske ikke et hak bedre end Løkke..

Det kan godt være lidt svært at være optimistisk når det kommer til venstre..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2013, 09:01   #54
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
"Jeg kan sige, at at min samvittighed er snehvid ren"

- mon ikke det hænger kraftigt sammen med dårlig moral, dårlig dømmekraft, vag selvindsigt og fravær af selv samme samvittighed?

Hvis han ikke selv kan se sit problem, så er det da klart han føler sin samvittighed er ren....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2013, 16:56   #55
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
En spindoktor siger: "lars du skal lede en GRØN organisation imens du venter på at du får magten tilbage"


kvalmende


p.s til løkkes forsvar , så var de 2000 kr et forfejlet forsøg på at være morsom, mht gucci helle.
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2013, 18:18   #56
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Pyt med de 2000 kr til sko - jeg er førtidspensionist og har også sko til 2000 kr, og Louis Vuitton tasker til det tredobbelte (jeg er ikke så meget til Gucci).
Jeg har også sko til en 50'er og tasker med hul, så jeg er med på alle fronter...

Men hans forsøg på at være morsom mht økonomi, klinger jo lidt hult, når han selv er den første ved ta' selv buffetten når skattekronerne skal gavne ham selv....

Hvis man skal være morsom, så kræver det at fingrene ikke peger tilbage på en selv.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2013, 19:28   #57
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hvis man skal være morsom, så kræver det at fingrene ikke peger tilbage på en selv.
Præcis ... og det vrøvleri om sko til 2000 dask ... er blot medvirkende til at Hr. Løkkes overforbrug på andres regning, sættes lidt mere i perspektiv ...


Man kan sige, at Hr. Løkkes forsøg på at være "sjov" er endt i noget dum-smart, hvor negativ fokus på Hr. Løkkes STORE LEVEFOD på andres regning (atter) er kommet i fokus ...

Når man lægger det sammen med bla. Hr. Løkkes uheldige tilgang til klimatopmødet i KBH [1] ... så kan man ikke fortænke nogen i at synes, at det får Hr. Løkke til at fremstå som en politisk klovn ...

I lyset af det, ville det derfor være et yderst dårligt signal at sende til verden, dersom Hr. Løkke (atter engang) endte for bordenden i Statsministeriet.


Jeg tænker ikke at venstre-folk med indflydelse finder sig i ret meget mere i samme skuffe fra Hr. Løkkes side ... hvis ikke allerede "bægeret er fyldt op".

Om den næste i rækken er et bedre valg vil jo vise sig ... men man kan principielt godt være et anstændigt og beskedent menneske med visdom og alligevel være en god og stor politiker.



Note:
1: http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/14/103217.htm
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 02:34   #58
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
Ville bare lige gøre det klart, hvad det var der foregik i den debat i folketinget.
Mange! har helt misforstået, at hans ikke talte om sig selv , men forsøgte forfejlet at angribe HTS.

han kan have lige den levefod han vil, bare ikke på fælleskassens regning.
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 02:54   #59
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Præcis igen hans mangel på dømmekraft, han skyder efter én der har råd, men rammer dem der ikke har.....det er Løkke i en nøddeskal, han tænker ikke før han taler.

Håber for Venstre, de kan finde en anden formand, en som måske ikke tænker så meget i personlig vinding, og som ikke roder så meget med bilagene og som har mere styr på sit shit...han virker også aggressiv, hævngerrig og usikker.
Ikke charmerende egenskaber for en Statsministerkandidat.

Men enig, han bør holde snitterne fra skattekronerne, ulandsbistanden og selv blive lidt bedre til at ryste op med pengene - fatter til stadighed ikke, hvorfor han ikke bare udviste lidt mere moral og betalte den difference - han har jo råd til det, og det ville lukke kæften på folk. Men okay, han er jo kendt for at sende bilag på 10 kr stykket, for hans kaffe, det fortæller lidt om, at han godt kan lide at rage til sig og ikke ser nogle bilag der er så små, at de ikke behøver at komme med.....NÅR han vel og mærke kan få penge ud af det!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 03:07   #60
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
enig. ingen dømme kræft.

løkke er stadig bare vikaren, da fjogh bare smuttede fra det hele.

under cop 15, sejle han rundt i det hele, jeg har aldrig skammet sådan over at være dansker.

om jeg fatter, at han ikke kunne forudse at det kom på landet spiseseddeler, at han rejste fløj på kaviar-klasse for bistands kr.-

men iføge meningsmålingerne, har hr og fru kakkelbord ikke fattet at han er uegnet, at de vil have en venstemand er fair nok, sådan er demokratiet.

bare ikke den klovn .suk.
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lars Løkke lyver Henrikxxxx Politik og Samfund 25 08-10-2010 17:54
Lars Løkke politianmeldt Forsyg Politik og Samfund 2 02-06-2009 00:16
Lars Løkke favoriserede privathospitalerne sun-lady Det er da strengt ! 5 08-05-2009 20:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension