K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2010, 10:57   #1
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Lang lang vej.....

Jeg har læst med herinde et stykke tid. Og jeg har lagt mærke til, at her er en hjertevarme mellem mennesker, seriøsitet, alvor og engagement. Dejligt.

Jeg har haft en barndom-ungdom i en meget dysfunktionel familie. Resultatet har været et voksenliv, hvor jeg har fægtet rundt i følelser og spilleregler, jeg aldrig har lært.

Jeg har kæmpet helt vildt, men er altid faldet igennem. Og som 50-årig kan jeg ikke spille mere teater. Jeg er brugt op.

I min speciallægeerklæring står: Tilbagevendende depressioner (pt. i lettere grad), evasiv personlighedsstruktur (ængstelig personlighed), neurastenia (kronisk stressbelastning).

For et år siden blev jeg sygemeldt. Speciallægeerklæringen er først lige lavet, da min psykiater blev syg.
Jeg blev så sendt i almindelig aktivering i tre måneder hos anden aktør, hvor intet kom til at fungere og jeg næsten ikke var der. Jeg har netop været til samtale hos helt ny sagsbehandler og er så bange for, jeg har spildt tre måneder hos nogle hvor de og jeg var lige forvirrede.
Jeg skal nu i arbejdsprøvning hos Bomi i Roskilde. Det er ydmygende, og jeg er rædselsslagen og har kvalme, fordi jeg har arbejdet der, men blev mobbet ud af min teamleder. Det er så skrækkeligt.

Er der nogen herinde, der har erfaring med lignende diagnoser og ved hvor lang tid det tager at få tilkendt fleksjob eller pension eller ingenting. Kan jeg blive sendt ud i endnu en arbejdsprøvning. Vil de presse mig helt vildt. Er socialforvaltningen min ven eller fjende.

Jeg er meget nervøs hele tiden er ødelagt flere dage før jeg skal noget og er helst fri. Dagene efter et møde eller arrangement går jeg helt ind i mig selv.
Jeg trænger mest til fred og ro.

Kærlig hilsen Hannah
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2010, 11:18   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
velkommen til dette dejlig forrum
1 Ja du skal socialforvaltningen som din fjende. eller rettere du skal ikke regne med hjælp
2 det er da forfærdeligt at sende dig et sted hen hvor du ikke føler dig tryg.
især når dine problemer er psykiske.
det har du vel gjort dem opmærksom på. især hvis den leder stadig er ansat.

husk du skal ikke betragte en arbejdsprøvning som et arbejde i den forstand.
kommunen skal bruge den til at vudere hvad du kan klare.
der skrives så en rapport om alt hvad du gør og siger i den periode.
husk og skrive dagbog, den er også meget vigtig.
Min egen erfaring er meget positve omkring det
men du skal huske at sige fra og aftale alt om timer og o.s.v først.

Der kommer sikkert mange flere råd
held og lykke
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2010, 22:38   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg ville se om jeg ikke kunne komme i afklaring på et reva-center.

IhvertfaLD MÅ DU KUNNE UNDLADE AT SKULLE I ARBEJDSPRØVNING PÅ EN TIDLIGERE ARBEJDSPLADS, DU ER MOPPET UD FRA. HELT URIMMELIGT.

Få din fagforening på banen, hvis du har en sådan. De kan hjælpe med det rigtige sted og job-plan mv.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2010, 23:55   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Bomi er et reva center..men som popiae siger...så er det ganske urimeligt at du skal møde op et sted hvor du er blevet mobbet....dette ville jeg påtale over for din sagsbehandler...

Tal evt med din psykiater om det at de vil sende dig derud...så vedkommen er oplyst fra starten af...

De kan måske finde et andet sted...

Det er vigtigt at du huske at skrive smerte dagbog....og alm dagbog når du er i arbejdsprøvning...

Du kan finde nogle du kan printe ud under vores nyttige links http://www.k10.dk/showthread.php?t=3684

Hvorvidt kommunen er din ven....tja...det kan den være....men for at være sikker...så bør man nok tage sine forholds regler...

Man kan optage sine møder på en mp3 afspiller....

Få alt på skrift...

Få aktindsigt....du kan også finde sådan under vores nyttige links..

Tal altid pænt til dem og undlad helst at virke for negativ....

Det er sådan man kommer længst....

Hvis og når der er noget at klage over...så er det en god ide at gøre det...så de kan se at du selv tager hånd om din sag...

Når man er i arbejdsprøvning...så er det rigtig vigtigt at man møder op hver dag....også selv om det bare er for at sige at man ikke kan den dag...

Bliver man væk...ja så vil de bruge det som argument for at man ikke har kunne måle din arbejdsevne...

Det var lige et par hurtige herfra...

Velkommen til K10...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2010, 09:55   #5
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Jeg vil lige tilføje at hvis du bliver tvunget til at møde op, der hvor du blev mobbet ud, så ville jeg i dit sted, sygemelde mig efter en time og gå hjem! Jeg ville ALDRIG finde mig i at skulle tilbage til sådan et sted. Jeg har været tillidsrepræsentant og jeg har set folk blive mobbet og jeg fatter ikke at de bliver hængende istedet for bare at komme væk. Mange er for stolte i den situation. og "De onde" fatter ikke hvad de gør.
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2010, 16:40   #6
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Mange gange tak for kommentarerne. Det er godt med nogle, der har været der før.
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor lang tid går der mon?? Udeiskoven Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 21-12-2011 09:31
Lang ventetid jyttels Dit og Dat 4 21-09-2011 16:17
Hvor lang tid Stueplanten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 18-09-2011 20:41
Hvor lang tid går der? Sunnydob Alt det andet 23 09-01-2011 10:16
For at gøre en lang historie kort...eller lang... chico Din historie 5 12-02-2010 10:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension