K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-08-2018, 14:02   #1
Beyer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-08 2018
Indlæg: 2
Styrke: 0
Beyer er ny på vejen
Smile Fra revalidering til flexjob

Hej
Jeg er pt i revalidering , da jeg ville uddanne mig til jordbrugsteknolog. Jeg kom desværre ikke ind på uddannelse i år.
Min syge historie startede d 14/7-15. Jeg var da fuldtidsansat som buschauffør ved arriva. Jeg fik en rygskade på grund af et dårligt chaufførsæde. Hele arbejdsskade sagen blev afvist.
Jeg blev sendt på sygedagpenge, som stoppede 30/11-15, uden jeg var færdig udredt. Fik ressourceydelse frem til 1/12-17, hvor de gav mig revalidering. Jeg har været i virksomhedspraktik samme sted siden 11/5-17. 25 timer om ugen. Min rygskade er bestemt ikke blevet bedre. Blev opereret d 12/1-16 i L5, de kunne ikke operere L 4 , da det ville ødelægge mere.
Kommunen vil nu stoppe revalidering da jeg ikke kom ind på idd.
Kan jeg blive tilkendt flexjob , eller er der intet at gøre andet end kontant hjælp som jeg nok ikke får, da min mand tjener for meget.
Der hvor jeg er i virksomhedspraktik, vil de gerne beholde mig, men jeg kan jo ikke arb på alm vilkår, på grund af min rygskade.
Beyer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2018, 14:46   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Lige nu ender du på kh lige meget hvad, vil jeg tro for hvis de stopper dine rev. Skal du igang med at søge fleks, og det tager tid og hvis du arbejder 25 timer 100 % er det for meget men har du. De timer med skånehensyn kan det blive fleks.

Vil de ansætte dig alm på de 25 timer og kam du holde til det, vil jeg sige ja tak
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2018, 15:02   #3
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Beyer Se meddelelser
Jeg har været i virksomhedspraktik samme sted siden 11/5-17. 25 timer om ugen.
Med en arbejdsevne på 25 timer ugentligt, er det spild af tid at søge fleks.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2018, 18:51   #4
Beyer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-08 2018
Indlæg: 2
Styrke: 0
Beyer er ny på vejen
Revalidering kontra flexjob

Hej jjson og kageøre
Jeg har skåne hensyn og effektivt er det ikke 25 timer, da jeg ikke kan holde til det time mæssigt.
Praktikstedet tager virkelig hensyn, og har jeg behov for at ligge, får jeg lov til det.
Jeg ville bare høre om det kan svare sig at kæmpe for et flex, for praktikstedet vil så gerne beholde mig.
Beyer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2018, 19:26   #5
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Beyer Se meddelelser
Jeg ville bare høre om det kan svare sig at kæmpe for et flex...
Det kommer så an på hvor mange effektive timer du reelt klarer ?

Kan man klare hvad der ca svarer til halv tid, vil man sige du kan være selvforsørgende.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2018, 20:20   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Ja det kan altid svare sig, især fordi du ikke har andre muligheder, men om du får lov til at blive der ,eller får penge imens er ikke sikkert
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension