K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-02-2009, 17:59   #11
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Oraklet
husk på det er en prøvning, - og du skal også kunne have et liv hjemme.

Det er ingen hemmelighed i min sag at alt hvad jeg laver for dem i deres praktik/prøvning er på bekostning af familien og børnene.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Oraklet
4. hvis ikke du kan få en revalidering til et job du kan magte, så vid at under ti timer - ligner en afgørelse mere en pension.

Jeg er beviliget revalidering da det er deres plan jeg skal blive selvforsørgende


Citat:
Oprindeligt indsendt af Oraklet
Bare Ikke giv op! - Idag er det næsten sådan, at man skal anke/klage over alle de afslag man får, feks er du psykisk syg, og kommunen ikke vil bevilge dig psykologhjælp, tja så modarbejder de din helbredelse - og du skal klage over dem.

Der har været en fysioterapeut ind over min sag der anbefalede at jeg skulle have skånsom genoptræning efter min sidste operation det blev til at jeg blev sendt i virksomhedspraktik på et smedeværksted som smed

Citat:
Oprindeligt indsendt af Oraklet
7. vil du klage over din sagsbehandlers måde at tale til dig, eller du er utilfreds, så klag til kommunaldirektøren

jeg har klaget til borgmester over at jeg mener jobcenter og privat aktør kører deres eget løb på trods af at mit helbred aldrig bliver bedre (er på metadon som smertehjælp.)

Citat:
Oprindeligt indsendt af Oraklet
8. før at din ret kan komme igennem, skal du være berittiget til hjælp efter div. §§, så der skal nok laves en budget.

Jeg ved ikke hvad du mener med min ret og vilke §§ hentyder du til, hvad mener du med budget da det som det er nu bliver som de syndtes og det så billigt som mulig.

Jeg prøver lige igen da tråden er blevet en smule forvasket
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flexjob 2 timer om ugen Moi Er det overhovdet til at få fleksjob? 60 31-01-2016 13:25
Den berømte fleksjobvisitation 'ned til to timer om ugen'? L.S. Spørgsmål ang fleksjob 9 24-02-2013 20:39
Arbejdsprøvning 25 timer om ugen... Helenevind Alt det andet 51 29-04-2009 18:18
Flexjob på 15-17 timer om ugen findes de ? lone t Spørgsmål ang fleksjob 7 05-11-2008 11:50
Flekjob under 20 timer om ugen andi1975 Minimums Arbejdstidsgrænse for Fleksjob/Førtidspension 4 04-03-2008 09:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension