K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2018, 14:34   #1
Bjerget
Fik bevilget FØP jun 2018
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2014
Lokation: Gladsaxe
Alder: 48
Indlæg: 18
Styrke: 11
Bjerget er ny på vejen
Jeg har lige fået bevilget førtidspension FØP

I dag fik jeg afgørelse fra Gladsaxe kommune om, at min førtidspension (FØP) er blevet bevilget, og udbetaling af førtidspension 31/7 2018 erstatter min hidtidige Ledighedsydelse.
Langt om længe er min 4 års forhandling med Gladsaxe kommune endeligt afklaret.
Bjerget er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2018, 20:00   #2
Bricko
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-04 2016
Indlæg: 53
Styrke: 8
Bricko er ny på vejen
Dejligt for dig! (Jeg nægter at lykønske)! Håber det er den rigtige løsning for dig! Pøj pøj med dit liv fremover!
Bricko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2018, 20:33   #3
kitty
Banned
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2016
Indlæg: 34
Styrke: 0
kitty er ny på vejen
Jeg vil gerne ønske dig tillykke, når det var det du havde kæmpet for, og efter dine trælse omstændigheder er berettiget til.
kitty er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2018, 14:48   #4
michaelhobro
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-05 2015
Alder: 30
Indlæg: 26
Styrke: 9
michaelhobro er ny på vejen
Stort tillykke, er selv godkendt til det pr 1/7.
michaelhobro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2018, 15:22   #5
kitty
Banned
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2016
Indlæg: 34
Styrke: 0
kitty er ny på vejen
Tillykke med din førtidspension med virkning fra 1/7. Jeg blev tilkendt førtidspension med virkning fra 1/4 2018, og det giver lidt mere ro.

Bricko må jeg spørge dig om, hvorfor du skriver, at du nægter at lykønske Bjerget med sin endelige afklaring og tilkendte førtidspension?
kitty er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2018, 16:34   #6
Bricko
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-04 2016
Indlæg: 53
Styrke: 8
Bricko er ny på vejen
Hello Kitty! Det må du ihvertfald!
Det er simpelthen kun af princip! Jeg synes, at når man er den situation, at få førtidspension, så er det fordi, der er sket noget frygteligt, af en eller anden slags i ens liv! Man er nok blevet ramt af sygdom eller ulykke, og hvad deraf følger for hele ens livssituation. Nedsat indkomst, usikkerhed for fremtiden, familiens bekymringer og i det hele taget stress, afmagt og symptomer i massevis.
Jeg ved godt, at de fleste mennesker, synes det er rart endelig at blive afklaret til fx førtidspension! Men trods alt har folk været i et hårdt forløb, som har haft en urimelig indflydelse på det enkelte menneske og dennes familie! Så jo, kan godt følge lykønskning! Men jeg synes bare omstændighederne dertil er tragiske!
Bricko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2018, 23:55   #7
Bjerget
Fik bevilget FØP jun 2018
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2014
Lokation: Gladsaxe
Alder: 48
Indlæg: 18
Styrke: 11
Bjerget er ny på vejen
Ja, det har været hårdt for mig, at Gladsaxe kommune i 4 år valgte ikke at bestille speciallægeundersøgelse hos Klinisk Funktion i regionen. Men jeg skrev til 21 byrådsmedlemmer om at den bør bestilles, og den blev bestilt med 4 års forsinkelse. Havde jeg ikke skrevet til byrådet, var undersøgelsen ikke blevet bestilt.
Bjerget er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension