K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-11-2016, 19:18   #1
MAKN1955
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2012
Indlæg: 71
Styrke: 13
MAKN1955 er ny på vejen
Ferie

Jeg er meget i tvivl omkring feriereglerne jeg har i 2016 holdt to ugers ferie i ugerne 33 og 34
Herefter holdt jeg ferie mandag og tirsdag i uge 39 og jeg arbejder mandag, tirsdag og torsdag
Og min overordnede mener at jeg så må have holdt 3 ugers ferie men på min lønseddel kan jeg se
At der er trukket for 13 dage og jeg har i alt 16 dages ferie via mit arbejde og 3,32 dage på den 6 ferieuge så vil jeg bare spørge om jeg kan holde mere ferie inden jul og fra den 22 som hun har accepteret som feriedag og de dage imellem jul og nytår udgør 4 dage hvor jeg også holder ferie men jeg er rundt på gulvet over dette kan nogen hjælpe mig ?
Mvh MAKN
MAKN1955 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension