K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2013, 18:15   #1
kayjay
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2013
Indlæg: 69
Styrke: 11
kayjay er ny på vejen
Sygedagpenge

Hej k10 , . jeg var hos min psykiater hun synes at hun ikke kan gør mere for mig efter alt det medicine jeg har fået som ikke gave den stor effect på min depression og angst. Derfor vil hun nu send mig tilbage til min læge så hun kan tager stilling til den næste sikret
Jeg har stadige meget angst og har svart ved at går ud af min seng.

Er der håbe for mig? Er der andre der har prøve det her? Kommer jeg til at miste min sygedagpenge?
Håber der nogen der har en ide og kan svar.
kayjay er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2013, 18:28   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Vi ved godt din situation er svær..

Kære Kayjay

.... men hvis du skal have hjælp til at komme videre må du samle alle dine oplysninger i een tråd. Ellers kan vi andre ikke finde ud af at give dig de rigtige svar.

I en anden tråd nævner du en arbejdsskade.

Har du modtaget en bekræftelse fra ASK, Arbejdsskadesstyrelsen at de har anerkendt din sag som en arbejdsskade?

Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 20-11-2013, 19:06   #3
kayjay
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2013
Indlæg: 69
Styrke: 11
kayjay er ny på vejen
Hej phhwn, det er rigtigt nok jeg kunne ikke lige find ud af hvor den anden tråde havnede hen. Jeg er ved at find rundt her ind.

Nej min sag er ikke anerkendt endnu, ask var lige ved at hent oplysninger fra psykiateren så jeg ved bare at psykiateren synes jeg var for syg til at blev undesøgt. Er der nogen af jer der har prøvet det
kayjay er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2013, 20:22   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Lige den der med at man ikke kan finde sine egne tråde....

Der er med vilje lagt et link i toppen af alle sider der hedder "MINE TRÅDE" da mange havde svært ved at finde deres egne tråde...

Trykker du på det link...ja så kommer der en side frem med alle dine tråde...

Så fremover burde du kunne finde din tråde ret let...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2013, 20:53   #5
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser

Der er med vilje lagt et link i toppen af alle sider der hedder "MINE TRÅDE" da mange havde svært ved at finde deres egne tråde...

Trykker du på det link...ja så kommer der en side frem med alle dine tråde...

Så fremover burde du kunne finde din tråde ret let...
hahaha ... nu har jeg været med i så mange år, og jeg har aldrig SET det link til egne tråde før du skrev det her web
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2013, 01:50   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det skal du ikke være ked af Helle....det er kun ca 1-2 måneder siden jeg satte dem på....så de har ikke været der hele tiden...

Men nu kan alle finde både deres egne tråde og alle de svar de har lavet i andres tråde....smart ikk...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension