K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-11-2019, 20:39   #1
macoy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2012
Indlæg: 14
Styrke: 12
macoy er ny på vejen
Møde rehabiliteringsteam, meget nervøs

Jeg er indkaldt til et møde med rehabiliteringsteamet. Jeg er meget nervøs for om de sætter mig i et ressourceforløb.

Klinisk Funktion blev inden beslutningen om mødet, bedt om at se om sagen var fuldt belyst. Hvad kan jeg forvente når de skriver nedenstående?

”Psykiater og behandlende psykolog finder klienten med ubetydende evne i forhold til fremtidig arbejdsmarked pga. tegn til kronisk svær PTSD, og der er ikke foreslået yderligere behandlingstiltag. Psykoterapien har målet et forbedre livskvalitet. Der er pågået og pågår langvarig relevant behandling uden væsentlig effekt, der er ikke yderligere behandlingsmuligheder. Der skønnes ikke behov for second opinion. Sagen er konfereret med psykolog på Socialmedicinsk Enhed
macoy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2019, 20:52   #2
Desmond007
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2011
Indlæg: 274
Styrke: 13
Desmond007 er ny på vejen
Jeg brugte selv et par år på at sørge for at alle mine papirer i min sag fra læger , behandlere
osv passede, jeg var super vel argumenteret til mit møde med rehab team, min sagsbehandler
havde hele vejen igennem talt om at pension var den rigtige beslutning, men jeg fik ressourceforløb.

Så min pointe er. Forbered dig så godt du kan, tal din sag så godt du kan og så kan man ikke gøre mere.
Jeg fik dog blandt andet mit ressourceforløb fordi jeg var så velformuleret, så det kan altså også have en slagside.
Du kan altid klage over det som kommunen indstiller dig til og få din sag prøvet i Ankestyrelsen.
Desmond007 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2019, 20:53   #3
macoy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2012
Indlæg: 14
Styrke: 12
macoy er ny på vejen
Super, tak for svar
macoy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2019, 11:58   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Desmond007 Se meddelelser
Jeg brugte selv et par år på at sørge for at alle mine papirer i min sag fra læger , behandlere
osv passede, jeg var super vel argumenteret til mit møde med rehab team, min sagsbehandler
havde hele vejen igennem talt om at pension var den rigtige beslutning, men jeg fik ressourceforløb.

Så min pointe er. Forbered dig så godt du kan, tal din sag så godt du kan og så kan man ikke gøre mere.
Jeg fik dog blandt andet mit ressourceforløb fordi jeg var så velformuleret, så det kan altså også have en slagside.
Du kan altid klage over det som kommunen indstiller dig til og få din sag prøvet i Ankestyrelsen.
Åååh ja, man skal helst hverken være for klog eller velformuleret.

Jeg måtte i flere år høre på "du har jo et godt hoved".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension