K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-2017, 11:34   #1
custer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2010
Lokation: Holstebro
Indlæg: 115
Styrke: 14
custer er ny på vejen
Pensionsalder

Hej gode folk,
Lidt strøtanker her en søndag formiddag.
Jeg læste en artikel:
(https://www.avisen.dk/ny-maaling-afs...en_432720.aspx)
Hvis og når politikkerne sætter pensionsalderen op, vil det jo for mange af os fp´er være en fordel (sådan helt egoistisk) for så er vi jo længere på førtidspension som er højere end en folkepension !
Vil politikkerne lade det passere og give os den fordel ???
custer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2017, 15:10   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tror ikke rigtig at de vil kunne gøre noget...andet end at lade folk være på pension indtil folkepensionsalderen...

De kan jo ikke fjerne pensionen fra folk efter de er fyldt 60 år uden at førtidspensionisten selv ønsker det...

Nu kommer der jo heller ikke så mange på førtidspension mere...og det at det vil være mere end næsten umuligt at tage pensionen fra folk før tid....ja så tror jeg at de lader dette være...sådan at førtidspensionister som de eneste vil få noget ud af pensionsalderen bliver sat op..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2017, 17:11   #3
custer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2010
Lokation: Holstebro
Indlæg: 115
Styrke: 14
custer er ny på vejen
Nej, Jeg håber da du får ret.
Men jeg kunne nu godt forestille mig en udmelding ala dette: "vi har valgt at friholde førtidspensionister fra en forhøjet folkepensionsalder" Det lyder smukt og kun de som kender til det ved at faktisk betyder en forringelse !
Men jeg er nu også en sortseer - håber du får ret, det kunne være dejligt med lidt rygvind
custer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2017, 18:19   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg tror ikke at du har noget at bekymre dig for....selvom jeg sagtens kan forstå at man hurtigt kan blive sortseer i denne tid
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2017, 18:54   #5
custer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2010
Lokation: Holstebro
Indlæg: 115
Styrke: 14
custer er ny på vejen
Webmaster - tak for din optimisme - det smitter så dejligt :-)
custer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension