K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2011, 13:36   #1
Kitt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-07 2011
Lokation: København
Indlæg: 19
Styrke: 13
Kitt er ny på vejen
vedr. aktiverings fri??

Min anden tråd på få dage. Det har bare ikke direkte noget med min revaliderings ansøgning at gøre.

Min sagsbehandler nægter at kommunikere med mig. Sådan føles det i hvert fald.

Jeg vil så gerne kunne holde noget ferie fra i næste uge og et par uger frem måske. I jylland og på camping. Så jeg ringer til jobcentret for at høre reglerne. Hende jeg taler med sender mig videre til en konsulent som sender mig videre til min sagsbehandler i jobcentret. Jeg skal nu lave en aftale med hende. Det forsøger jeg så over mail hvor jeg kort tid efter får besked på ikke at skrive mails til hendes mail men kun til jobcentrets pga deres virusscanner (?).
Får så også fortalt at jeg skal kontakte ydelsescentret og ikke hende.
Vil lige tilføje: Hun svare med det samme på denne mail, men på de andre mails jeg sender om revaliderings ansøgning kan der gå mange dage. Ydermere skulle hun have kigget, læst og behandlet min resurseprofil for måneder siden men har ikke kunnet svare på om hun har læst den eller fulgt op på den.

Jeg ringer så til ydelsescentret her i morges (for ska jo også vente på tlf tid). Hende jeg får fat i nævner så aktiveringsfri hvis jeg har været i aktivering. Jeg tænker at det har jeg jo. Jeg har været i et afklaringsforløb det sidste halve år i forhold til min revaliderings ansøgning. Hun vil nu undersøge min sag og tale med min sagsbehandler. Nu er der så en anden fra ydelsescentret der lige har ringet til mig og fortalt at hun, altså min Sb ikke anbefaler aktiveringsfri fordi jeg ikke opfylder kravene. "Hvilke krav" tænker jeg så. Jeg har igen lige nu ringet til jobcentret og lagt en besked med at min Sb skal ringe tilbage.

Jeg vil egentlig bare gerne vide hvad hun mener.

Er det fordi et afklaringsforløb ikke er aktivering?

Uf, er bare efterhånden så led og ked af sagsbehandlingen på min sag.
Kitt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2011, 14:13   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Reglen er vist at man har krav på 4 ugers aktiveringsfri efter 11 mdr. aktivering...

Og jeg er ikke sikker på at afklaring tæller som aktivering...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2011, 17:23   #3
Kitt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-07 2011
Lokation: København
Indlæg: 19
Styrke: 13
Kitt er ny på vejen
Det er rigtigt ja. FIk det lige afvide idag. Tak for svar.
Kitt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Se her vedr. crosser Mai-Britt Alt det andet 2 13-01-2011 21:27
Vedr.Arv mus0025 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 30-06-2010 20:14
Flexjob aktiverings regler? Hanette Spørgsmål ang fleksjob 27 26-03-2010 13:39
aktiverings tilbud til den tidligere sherif fra Dianalund buster Politik og Samfund 1 19-11-2009 02:15
Vedr.Erhvervstab mus0025 Alt det andet 4 23-07-2009 17:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension