K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-07-2015, 08:41   #51
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Status er jeg er opgivende.
Har kontaktet ankestyrelsen som mener de først kan træffe en afgørelse til januar 2016 på begge mine klager.

Jeg har klage over afslag på at forlænge revalidering pga sygdom til at færdiggøre bachelordelen af mit studie.

Jeg har en klage over afslag på at anerkende min oprindelige jobplan på 5 år. Den klage blev hjemvist af ankestyrelsen. Og kommunen traf ny afgørelse dagen efter med begrundelse at det ikke var realistisk jeg færdiggjorde hverken bachelordelen eller kandidat delen.

Der er ingen dokumentation på jeg ikke følger studiet eller det er urealistisk at jeg færdiggør studiet. Blot kommunens vurdering.

Jeg er så ærgerlig over jeg skal melde mig helt ud af studiet for at kunne søge kontanthjælp.
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2015, 10:07   #52
Salsa
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2015
Indlæg: 218
Styrke: 9
Salsa er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladybird Se meddelelser
Status er jeg er opgivende.
Har kontaktet ankestyrelsen som mener de først kan træffe en afgørelse til januar 2016 på begge mine klager.

Jeg har klage over afslag på at forlænge revalidering pga sygdom til at færdiggøre bachelordelen af mit studie.

Jeg har en klage over afslag på at anerkende min oprindelige jobplan på 5 år. Den klage blev hjemvist af ankestyrelsen. Og kommunen traf ny afgørelse dagen efter med begrundelse at det ikke var realistisk jeg færdiggjorde hverken bachelordelen eller kandidat delen.

Der er ingen dokumentation på jeg ikke følger studiet eller det er urealistisk at jeg færdiggør studiet. Blot kommunens vurdering.

Jeg er så ærgerlig over jeg skal melde mig helt ud af studiet for at kunne søge kontanthjælp.
Hvad forhindrer dig i at søge SU til den sidste del af uddannelsen ?
Salsa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2015, 11:08   #53
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Jeg har søgt SU og fået afslag pga de måneder jeg har modtaget revalidering skal modregnes med de klip man har. Dette giver desværre underskud og dermed ingen SU.
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er dét korrekt?.... BFF Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 08-02-2011 00:51
er det korrekt? madina Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 22-12-2010 18:27
Er dette korrekt? Miniature Spørgsmål ang fleksjob 10 16-06-2010 21:57
Borgere får korrekt sagsbehandling, når de søger om revalidering Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 15-12-2009 09:50
Om korrekt sagsbehandling. Stella Skal kommuner ikke overholde loven? 1 14-05-2008 17:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension