K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-03-2010, 09:12   #21
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hanette.
Jeg ville optage næste møde, såfremt du IKKE får lovet udtagelse.

Selvom det er lusket, har du ikke andre muligheder for at bevise din påstand senere.
Lad endelig være med at sige noget om optagelse, før du evt. står med problemet.
Får du lovet skrivelse, er der jo ingen skade skedt.

Men nægter de, at skrive det, får du samtidig bekræftigelse mundtlig på, at det er rigtig.
VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2010, 09:44   #22
Psychocowboy
Elsker at være her på K10
 
Psychocowboys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Indlæg: 72
Styrke: 15
Psychocowboy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hanette Se meddelelser
Jeg blev så ved med at sige, at jeg da ikke kunne se noget problem i at han lige på et stykke papir skrev at jeg ikke skulle forsætte, gav han sig til sidst og sagde at jeg kunne få det, når jeg kom til møde efter påske.
Alternativt skriver du selv et referat og sender til ham.
__________________
Psychocowboy
Førtidspensionssøgende

"Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal." ~ Albert Camus
Psychocowboy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2010, 09:45   #23
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Engang imellem skal man nok huske at lyder det mærkeligt så er det mærkeligt og aldrig nogen sinde lade sig herse ud i noget uden at have på skrift hvad man skal der hvad det skal gøre godt for og efter hvilke § man er der samt en ankevejledning .. det kan altså godt lade sig gøre at behandle os som om vi har noget mellem ørene og selv kan være med til at bestemme over vores liv ...

Og hvis vi så får noget på skrift så slå loven op og kan man ikke få det til at passe så bed kommunen om en forklaring på hvordan man passer ind i den lov ...
  Besvar med citat
Gammel 26-03-2010, 10:27   #24
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg er ved at flette et berv sammen ,her bedt om at få den § jeg sendes ud efter formål m.v.kan jeg ikk i samme brev be om akt indsigt og dermed kopi af det de har sendt ud til anden aktør eller skal det gemmen borgerserviskomtoret?
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2010, 10:48   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nej det kan du sagtens lægge ved samme brev
  Besvar med citat
Gammel 26-03-2010, 10:53   #26
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
tak ,så gør jeg det...Har tidliger sagt det ,to gange ,uden der er blevet mere af det..

så kom posten lige ,"AKTIVERINGEN "starter med samtale ca 45 min og iøvigt får jeg genarelle informitioner om regler og retningslinjer og om forkusområdet for forløbet ..

der skal medbringes cv ,ja det har jeg men det er lavet sammen med en akitekt,hos anden aktør som sagde man må gerne "pønte" på sit cv. det kan slet ikk bruges det blev lavet før arbejds prøvningen som endte med meger laver time tal..

Men aflever lige Mit brev til job centeret,idag,og så vil jeg betragte det her som ferie indtil jeg skal møde efter påske.....Måske skulle jeg også holde ferie fra k10 med alle mine indlæg er vist vad at være her lidt for meget .....Men som der står under mit billede ,er ved at flytte ind
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 26-03-2010 kl. 11:37.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2010, 12:20   #27
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Hanette.
Jeg ville optage næste møde, såfremt du IKKE får lovet udtagelse.

Selvom det er lusket, har du ikke andre muligheder for at bevise din påstand senere.
Lad endelig være med at sige noget om optagelse, før du evt. står med problemet.
Får du lovet skrivelse, er der jo ingen skade skedt.

Men nægter de, at skrive det, får du samtidig bekræftigelse mundtlig på, at det er rigtig.
VH Popiae

Jeg mener absolut IKKE det er lusket... -i mange tilfælde kan sagsbehandleren jo heller ikke huske hvad h*n har sagt til os, og gengiver derfor noget andet... - så det er jo også en stor hjælp til dem, at vi kan hjælpe dem på sporet igen
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 26-03-2010 kl. 12:22.
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2010, 13:39   #28
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
der skal medbringes cv ,ja det har jeg men det er lavet sammen med en akitekt,hos anden aktør som sagde man må gerne "pønte" på sit cv. det kan slet ikk bruges det blev lavet før arbejds prøvningen som endte med meger laver time tal..
Det er da grotesk.. at de siger man skal pynte på sit cv..
det er jo da ulovligt at påstå man har en doktorgrad uden at have det..

man må jo heller ikke lyve til en ordinær jobsamtale omkring sit helbred..det kan koste dyrt i sidste ende for en selv.

men det viser jo bare hvilken kvalitet de indeholder de der aktører.. jaja.. nogle af dem, ved godt jeg ikke må skære alle over en kam.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nye regler for Flexjob Scorpion Politik og Samfund 2 01-10-2012 14:04
Nye regler for flexjob! KLUMPFODEN Politik og Samfund 15 01-03-2012 00:31
nye flexjob regler dennis0667 Spørgsmål ang fleksjob 9 18-09-2011 21:32
vedr. aktiverings fri?? Kitt Alt det andet 2 06-07-2011 17:23
aktiverings tilbud til den tidligere sherif fra Dianalund buster Politik og Samfund 1 19-11-2009 02:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension