K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-10-2012, 12:42   #1
Nana M
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2011
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Nana M er ny på vejen
Advokatbistand

Hej håber at der er nogen der hjælpe mig. Jeg sidder og leder efter en dygtig advokat i Århus omegn, der har ekspertise indenfor arbejdsskadesager.
Jeg prøver kort at beskrive mit forløb, har for ca. 4 mdr siden fået tilkendt fleks. Men jeg er meget i tvivl om jeg overhovedet kan klare at arbejde. Har det skidt allerede fra jeg møder ind på arbejdet. Har lige sygemeldt mig, da det ikke gik særligt godt for mig. Hvad kan i anbefale mig udover at søge en dygtig advokat. Men hvad er klogest at gøre. Er så bange for at gøre det værre for mig selv. Kommunen har været meget stride ved mig og det var en kamp at få tilkendt fleks. Meget nervøs for at tage kampen og mødet med dem igen. Er også derfor meget ked af at det går så dårligt for mig.
Nana M er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 10:45   #2
Mila
Hvor skulle jeg ellers være
 
Milas avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-08 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 105
Styrke: 15
Mila er ny på vejen
Jeg vil klart anbefale http://www.advokaterne-storetorv16.dk/?page_id=111.

de har speciale i personskadesager hvilket en arbejdskade jo er .

Jeg har brugt Lotte Ankjær der og har kun godt at sige , der er styr på tingene og der bliver fulgt op på alt i en sag.
__________________
-----------------------------------
Venlig hilsen

Mila..
Mila er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 12:23   #3
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Jeg tænker om en socialrådgiver ikke ville være bedre end en advokat.

Hvis det er forbi du gerne vil have pension, er der ingen advokat, der kan hjælpe dig til det.

Du er godkendt til fleks, så jobcenteret har indset at du har skånehensyn på den ene eller anden måde.

Måske er det netop på grund af at du har fået fleks at der kommer en reaktion. Dette er helt naturlig, da det sikkert er gået op for dig at du aldrig kommer tilbage med de ressourcer du havde inden skaden.

Få fat på din læge og fortæl ham om hvordan du har det - så han ved at du er sygemeldt

Jeg er lige tilkendt pension, og er langt nede for tiden - nu har jeg papir på at jeg aldrig kommer til at arbejde igen og at mine kognitive problemer er kroniske.
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 15:16   #4
Mila
Hvor skulle jeg ellers være
 
Milas avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-08 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 105
Styrke: 15
Mila er ny på vejen
Det er klart en advokat du skal have fat på - der er også hjælp til at håndtere kommunen ved Advokaterne Store Torv i Århus .

Jeg blev også først tilkendt flex og senere pension og havde god brug for Lotte Ankjær i forbindelse med kommunen - Århus er ikke altid nemme at danse med og advokaten ved hvad du må sige og ikke mindst hvad du IKKE må sige.

Der må også vær en erstatningssag i forbindelse med arbejdsskaden som du skal ha advokat til at køre igennem for dig .

Held og lykke .
__________________
-----------------------------------
Venlig hilsen

Mila..
Mila er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 16:08   #5
Nana M
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2011
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Nana M er ny på vejen
Tusind tak for jeres råd. Kender du eller nogen af jer til advokaterne på lilletorv. De vil nemlig kontakte mig.
Nana M er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2012, 20:45   #6
Mila
Hvor skulle jeg ellers være
 
Milas avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-08 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 105
Styrke: 15
Mila er ny på vejen
Ja det må være De la Cour - men hvorfor vil de kontakte dig hvis du ikke har kontaktet dem ?
Har de fået dine papirer fra kommunen , så bare ignorer dem så er de kommunens advokater.
Men skriv lidt mere her.
__________________
-----------------------------------
Venlig hilsen

Mila..
Mila er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2012, 12:29   #7
Mila
Hvor skulle jeg ellers være
 
Milas avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-08 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 105
Styrke: 15
Mila er ny på vejen
Kam også være erstatningsadvokaterne - MEN hvordan har de fundet dig ??

Hvis du ikke har henvendt dig til dem synes jeg du skal lade være at svare dem , for så er de på en eller anden måde modpart eller representerer modpart.
__________________
-----------------------------------
Venlig hilsen

Mila..
Mila er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2012, 08:56   #8
Nana M
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2011
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Nana M er ny på vejen
Jeg glemte at fortælle at jeg havde ringet til en advokatfirma, og de ville efterfølgende kontakte mig. Men ved ikke hvad sådan noget koster. Er der nogen der har erfaring med eller har prøvet med advokat bistand. Da jeg synes at sag bliver mere kompliceret og jeg ikke længere kan klare mit fleksjob. Det er knap et par mdr. siden at jeg fik tilkendt fleks efter en lang kamp. Men desværre er jeg for smertepåvirket og har sygemeldt mig. Er det umuligt med en FT, jeg er under de 40, og der strammet voldsomt op. hvad skal jeg gøre. Et andet spørgsmål er da jeg fik tilkendt fleks, kom jeg direkte fra sygedagpenge. Er pt. ansat i tidsbegrænset stilling, som desværre snart udløber. Mit spørgsmål er, er jeg berretiget til ledighedydelse efter min løn ophører fra arbejdsgiver og jeg stadig er sygemeldt. Har kun været ansat i få mdr. Håber at I kan hjælpe mig, har det elendigt.
Nana M er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2012, 10:33   #9
adman157
Ved at vænne sig til K10
 
adman157s avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2011
Indlæg: 17
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
adman157 er ny på vejen
Hej jeg har god erfaring med Ledet og willadsen- eller sandager advokater(Lars sandager)

som er en af det seriøse advokater og du skal ikke betale noget som helst hvis du ingen erstatning få(ingen erstatning ingen salær)

Hold dig Langt VÆK fra Advocare -tidligere Helsinghof&Partnere det vil du fortryde!!
adman157 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2012, 10:55   #10
Nana M
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2011
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Nana M er ny på vejen
Til adman 157
Hvor holder de til. Hvad kommer sådan noget til at koste mig.Økonomien skal overvejes nøje. Men jeg kommet så langt at jeg ikke kan kære det alene længere. Brug for hjælp.
Nana M er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Advokatbistand i sygedagpengesag LineK Alt det andet 2 25-06-2012 23:11
Erfaring med advokatbistand? Mella Alt det andet 28 14-01-2011 21:29
Advokatbistand? Antoniette Dit og Dat 7 22-09-2007 13:55
Advokatbistand mod Odense Kommune lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 06-09-2007 12:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension