K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-10-2012, 00:10   #1
Cordulla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Lokation: Sydjylland
Indlæg: 118
Styrke: 15
Cordulla er ny på vejen
Drømmejobbet er næsten i hus

Hej.

Jeg har - endelig - fået lovning på drømmejobbet. Papirarbejdet ligger pt. ved jobcenteret, så jobbet skulle være sikret.

Så nu er det et par spørgsmål der "flyver rundt i hovedet":
  • Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på?
  • Er det en god ide at kontakt fagforeningen inden jeg skriver under?



Hilsen

Cordulla,
snart lønnet fleksjobber efter nogle år på KH.
Cordulla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 01:13   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tillykke med det...dejligt...

Husk at få tjekket din kontrakt igennem....og ja det ville være en god ide at have en fra fagforeningen til at gøre det...

Alle dine skånehensyn, timeantal, evt ferie, evt pensions indbetaling osv osv....

Hvis man har en god kontrakt fra starten af....ja så kan man undgå en masse problemer siden hen...

Nu skriver du ikke hvor og hvad du skal arbejde med/henne.....er det et stort sted med mange medarbejdere osv...

Hvis det er et sted hvor der er flere medarbejdere..så kunne det måske være en ide at høre om hvordan de gør med hensyn til at informere de andre på arbejdspladsen...

Der kan hurtigt opstå misundelse når der kommer en fleksere ind....du ved...en der får fuld løn....men på nedsat tid osv osv...

Mange gange kan dette undgåes hvis de bliver informeret om hvad en flekser er...

Så er der selvfølgelig skatte kontoret man lige skal forbi i forbindelse med at man kommer til at tjene mere...

Boligydelse skal ændres hvis man da får det...

Ud over dette...kan jeg ikke lige komme på hvad du skal tænke på....ud over at glæde dig over at du har fået et job...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 01:52   #3
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
Tillykke med drømmejobbet
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 23:05   #4
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
Hjertlig tillykke herfra - og pøj pøj med jobbet
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 23:22   #5
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Også et tillykke fra mig, hvor er det fedt for dig!
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2012, 22:59   #6
Cordulla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Lokation: Sydjylland
Indlæg: 118
Styrke: 15
Cordulla er ny på vejen
Tak for jeres svar.

Jeg har nu haft kontakt til både fagforening, sagsbehandler mm. ang. alle papirerne. Det er lidt af en "jungle". Hvis de så bare var enige om svarene på de samme spørgsmål

Efter aftale med mit ansættelsessted er mit fleksjobbevis vedlagt kontrakten som bilag samt nogle mails fra SB. Så skulle jeg/vi være dækket ind i forhold til skånehensyn, selv om de ikke fremgår af bevillingen fra JobCenteret.

Arbejdsgiver har heldigvis andre fleksjobbere ansat og kender godt de problematikker, der er forbundet hermed.

Jeg har været i langvarig praktik på stedet - så jeg kender stedet "indefra" og de kender mig. Det er også derfor, jeg tør sige: "DET er drømmejobbet".

Hilsen
Cordulla,
der ser frem til sin 1. løn.
Cordulla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan sgu næsten ikke mere... Kuzuri Politik og Samfund 36 11-07-2012 13:43
Helbredende behandling for næsten alt? Jørgine Et godt link! 6 05-01-2012 17:51
Det kræver næsten en Ph.D...... hutti Alt det andet 11 21-10-2008 21:56
Næsten i mål phiselknast At søge førtidspension 15 22-08-2008 02:33
Fik drømmejobbet KatrineB Din historie 4 30-01-2007 15:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension