K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-09-2010, 17:16   #11
Cordulla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Lokation: Sydjylland
Indlæg: 118
Styrke: 15
Cordulla er ny på vejen
Tak for jeres svar.

Jeg mente at jeg havde sendt et længere indlæg i aftes, men det er forsvundet. Måske er det hukommelsen der spiller mig et puds

Min arbejdsprøvning viste, at jeg havde det bedst med 18 timer - på et kontor, hvor jeg stort set selv kunne bestemme tempo og tilrettelægge arbejdet efter "dagens form". Hvad jeg ikke nåede den ene dag, blev liggende til en anden god dag. Super arbejdsplads.

Ang. skånehensyn - jeg har næsten "fuldt hus" på fleksjobbeviset plus et par ekstra. You name it - I´ve got it.
Jeg vil altså gerne være forberedt på alt.
Jeg ser altid optimistisk ud og siger at alt jo skal prøves, men det er da frustrerende, at der ikke kan findes et job, der passer bare en lille bitte smule til min uddannelse.

Praktikken der er på tale er i en kantine - et område jeg aldrig har arbejdet med før. Men det er pt. også alt hvad jeg ved.
Der er før udsendt kursister til netop denne plads fra mit kursus - alle kom tilbage uden job Nogle endog med flere smerter end de havde før de "blev sendt ud".
Jeg har ikke planlagt at sige "Nej tak" på forhånd, men min optimisme med hensyn til dette job er ikke så stor, selvom jeg forsøger at være positiv.

Jeg syntes, at systemet som "almindelig" arbejdsløs var slemt nok, men dette her er da værre - i hvert fald på kontanthjælp.

Hilsen
Cordulla.
Cordulla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
spørgsmål vedr. praktik..... Gekko Alt det andet 6 12-09-2013 01:05
Praktik Flexibel Spørgsmål ang fleksjob 15 23-03-2013 23:42
Praktik winhill Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 04-07-2012 17:56
Til jer med praktik mumle_mund Jeg er kommet i praktik. 3 06-03-2008 23:18
praktik?????? santos Spørgsmål ang fleksjob 1 17-04-2007 12:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension