K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2013, 21:45   #41
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af mik16 Se meddelelser
Har lidt tvivl om det fornuftige i at Nøgne tær og Web aftaler en date
Ja, generelt synes jeg at mænd mest går i vejen, med mindre de er kommet for at servere et eller andet for en...
Men man kan jo ikke spise og drikke altid.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Altså, hvis det kan foregå som så'n en event, så er jeg gerne med på en kigger/lytter.
Der er jeg nok nødt til at gøre mig kostbar!
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2013, 21:50   #42
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Der er jeg nok nødt til at gøre mig kostbar!
Øv, men så må jeg jo nøjes med, at være en flue på væggen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2013, 23:47   #43
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ha ha nej jeg tror det vil være en super dårlig ide Mik16...jeg ved ikke hvorfor...men jeg tror virkelig det ville være et dårligt bytte i forhold til hende jeg har...

Nøgne Tær....mener du virkelig at det "er at tage på vej" når jeg skriver at du jo bare kan blive væk når du ikke kan lide ideen...

Jeg tænkte jo bare at når du nu syntes det var nødvendigt at kommentere endda helt uden at komme med de gode forslag/ideer til det han vil lave...så kunne det jo være du troede at der måske ville være tvang til at deltage på den side Hankiman vil lave...og det var jo bare det jeg i al beskedenhed ville fortælle dig....at der ikke var...

Nu blev der iøvrigt spurgt efter gode forslag og ideer til det som han ville lave......men det kan da godt være at det bare er mig....men når der så kommer en der bare slet ikke kan lide min ide...ja så kommer det næppe i skuffen under gode ideer/forslag...

Tror lidt at det hankiman søgte efter....det var noget helt andet end folk der ikke kan lide hans ide...og som næppe ville bruge siden...

Men nej...jeg tager ikke på vej....tro mig...du ville vide det hvis jeg gjorde...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2013, 23:59   #44
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Nå ja, der bliver spurgt om nogen synes der er behov for det, og ja så var der nogen her der stillede spørgsmål ved om behovet nu også er der... jeg synes jo bare det er suoer vigtigt at give til kenee at der findes kvinder for hvem, mænd er noget man stiller pænt på plads igen efter endt brug.

Det er fint hvis den ene del af befolkningen sidder og giver udtryk for at det er verdens bedste ide, mens kvinderne sidder og holder sig tilbage fordi det da nokner en god ide for nogle andre B-)
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2013, 00:08   #45
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Narj...nu er det jo en gammel tråd....

Så nu har hankiman tænkt sig at lave den side....om der er brug for den eller...og det var det han gerne ville have ideer/forslag til...ikke om det er en god ide eller ej...

Man kan jo tydeligt læse i hans sidste indlæg at siden vil komme op i december....eller det er ihvertfald hvad han regne med...

Tror nu nok at alle kender den type kvinde du taler om...og der er nok næppe den store interesse efter den type...kunne jeg forstille mig...men hvad ved jeg det er jo smag og behag..

Men men nok diskusion om det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2013, 00:17   #46
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jo, den type kvinder er der nu udmærket efterspørgesel efter... alle vil jo have det de ikke kan få... det hører vel ind under naturloven.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2013, 00:22   #47
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg undlader at vække dig så du trygt kan drømme videre tsk tsk

Må hellere stoppe her...da det jo ikke er meningen at vi skal overtage Hankimans tråd...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2013, 09:00   #48
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Jeg har det selv sådan, at det her med at finde en kæreste er temmeligt uoverskueligt, og jeg vil meget gerne møde nye mennesker. Har prøvet dating, og jeg kan ikke finde ud af det der med pludselig at få et helt fremmed menneske ind i mit liv, som nu skal være min "kæreste".

Så venskaber, hygge, socialt samvær osv og hvem ved, en dag opstår der måske amoriner og så bliver det spændende...

For ikke så længe siden blev sitet events4singler.dk oprettet. Det er netop ikke et datingsite, men et sted, hvor man kan slå forskellige arrangementer og tiltag op (gåture, kaffe, biograf - what ever), og derigennem kan man lære mange at kende. Det er for alle, men der - tro mig - mange der, som er uden for arbejdsmarkedet, selvom de ikke lige praler med det.

Men ellers synes jeg, at et dating site for mennesker uden for arbejdsmarkedet er en god idé. Det vil være rigtigt godt for dem, som gerne vil finde kæreste/partner osv. Jeg tror så også, at det bliver svært at styre, som Webmaster også påpeger - for hvordan kan man vide, om folk lyver? Anyways - held og lykke med det
__________________

Mange hilsener
Pia

not much is so much more than nothing
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2017, 20:07   #49
Eventyrer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2017
Indlæg: 1
Styrke: 0
Eventyrer er ny på vejen
Smile no stigma dating

Det ville da være en super ide, hvorfor er det ikke gjort for mange år siden.
Det skal IKKE være afhængig af hvilken lidese man har - men en helt almindelig dating side, hvor man ikke bliver stimatiseret. Siden skal ikke kun være for førtidspension/fleksjob - men for alle så denne dating netop ikke udelukker og stimatisere mennekser uden begrænsninger.
Jeg ved der er efterspørgsel - lad os komme igang.



Citat:
Oprindeligt indsendt af hankiman Se meddelelser
Jeg er på overførselsindkomst og jeg går med en ide om at starte en Dating side på nettet for førtidspensionister og flekslønnere.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen synes at der er et behov for dette.

Jeg har den nødvendige tekniske indsigt til at få det til at virke ordentlig. Ingen problemer der.

Jeg er klar over at der er en skarp konkurrence på datingområdet og der skal derfor være focus på at det skal være et niche dating site.

Min oprindelige tanke var at lave et dating site kun beregnet for alle som ikke mere er på arbejdsmarkedet.
Men det vil jo udelukke flekslønnere. Skal det så istedet være et Dating site udelukkende for mennesker på hel eller delvis overførselsindkomst? Skal det være Dating for alle som arbejder under 20 timer om ugen.

Det er ikke så nemt af finde mål gruppen. Jeg har spurgt forskellige personer om hvad de synes om min ide.
Alle synes at det er en dårlig ide at lave site udelukkende for overførselsindkomst. Det synes de ville være stærkt diskriminerende.

Det faktum at folk synes at det er en dårlig ide viser mig at der er muligheder i den. Det har jeg lært af Steve Jobs.
Når han præsenterede en ny ide om et produkt for sine omgivelser så vidste han at ideen skulle skrottes hvis folk synes at det var en god ide.

Det er min hensigt at Dating sitet altid skal være helt gratis. Måske på et tidspunkt financieret af annoncer - hvis det er muligt at lokke nogen firmaer til at støtte.

Men som udgangspunkt er det meningen at jeg vil køre det som et hobby projekt.

Lige børn leger bedst. Min egen erfaring er at man ude på de andre Dating sites skal starte en ny date med at undskylde for at man ikke mere er på arbejdsmarkedet. Man har travlt med at forklare hvor aktiv man er
i fitness centret og Badminton klubbens bestyrelse. Godt nok kun som revisor suppleant, men alligevel, man er da med til et møde engang imellem.

Ak ja alle disse krumspring for ligsom at forklare at man ikke nødvendigvis er en dårligt begavet landsbytosse fordi man er på overførselsindkomst.

Der ligger et kæmpe socialt pres på mennesker i det moderne samfund. Indirekte mærker man tydeligt på omgivelserne og
i massemedierne at man kun er noget værd som menneske hvis man kan producere. Producere og forbruge.

Det giver nemt et lavt selvværd at være uden for arbejdsmarkedet.

Det er derfor at jeg vil lave et Dating site hvor man pr. default ikke føler sig mindreværdig endnu inden man er kommet ud af startboxen. Det skulle gerne lette presset en smule hvis man altid ved at når der ligger et brev i ens Dating postkasse - så er det fra en person som også, helt eller delvis, har været igennem den sociale kødhakke maskine.

For at skabe et seriøst gratis Dating site, hvor der ikke bliver oprettet alt for mange tomme profiler som ikke bliver brugt - så har jeg tænkt mig at kræve at man logger på mindst 3 gange om ugen. Ellers bliver profilen slettet.

Er der nogen som har kommentarer eller ideer til forbedringer ?
Eventyrer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
må førtidspensionister have et job ? nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 09-08-2012 23:40
Førtidspensionister i efterlønsklemme gh72 Politik og Samfund 2 08-01-2011 00:54
App. Førtidspensionister i job migselv Fremtiden for fleksjob og førtidspension 39 11-08-2010 08:17
Handicap-site Region Hovedstaden phhmw Et godt link! 0 23-02-2009 14:29
job til førtidspensionister carlos2 Hvordan forløb det da du søgte fleks? 1 01-07-2008 15:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension