K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-02-2010, 22:27   #1
Phatamus
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2010
Indlæg: 3
Styrke: 0
Phatamus er ny på vejen
Red face Ny flexjobber

Kære allesammen.

Jeg har mange gange i mit eget forløb været inde og kikke på gode råd her på K10 og det har været nyttigt.
Jeg har dd.modtaget et brev hvori det fra statsforvaltningen stod at de underkendte kommunens afslag og at jeg havde ret til flexjob,hurra hurra.
sagen er at jeg ikke ved hvad der sker nu.Skal jeg selv henvende mig til kommunen?og skylder de mig noget nu hvor jeg har fået ret til flex?
Jeg har arbejdet det jeg kunne som afløser, for at forsørge mig selv og min familie og min nuværende arbejdsgiver vil gerne oprette en fast flex stilling til mig.Hvordan skal jeg forholde mig....

Håber på nogle gode råd.
På forhånd tak.
Phatamus:
Phatamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2010, 00:08   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Phatamus Se meddelelser
Kære allesammen.

Jeg har mange gange i mit eget forløb været inde og kikke på gode råd her på K10 og det har været nyttigt.
Jeg har dd.modtaget et brev hvori det fra statsforvaltningen stod at de underkendte kommunens afslag og at jeg havde ret til flexjob,hurra hurra.
sagen er at jeg ikke ved hvad der sker nu.Skal jeg selv henvende mig til kommunen?og skylder de mig noget nu hvor jeg har fået ret til flex?
Jeg har arbejdet det jeg kunne som afløser, for at forsørge mig selv og min familie og min nuværende arbejdsgiver vil gerne oprette en fast flex stilling til mig.Hvordan skal jeg forholde mig....

Håber på nogle gode råd.
På forhånd tak.
Phatamus:
Hej tillykke ! Det var en dejlig nyhed, du ville dele med os herinde.
Kommunen har i øjeblikket ret til at vurdere, om de vil anke din sag videre til Ankestyrelsen som en principsag, men det er en sjældenhed, det kan ske.
Når der går nogle dage, kan du jo kontakte dem og høre, hvad de har tænkt sig at gøre med din sag, nu hvor du har ret til fleksjob. Du kan rykke i dem og sige, du har en arbejdsgiver, som gerne vil ansætte dig.
Det kan også ske, at de sender dig et brev om, at de genoptager din sag eller lignende - få en samtale med dig osv.

Velkommen her.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2010, 10:08   #3
Phatamus
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2010
Indlæg: 3
Styrke: 0
Phatamus er ny på vejen
Tak for velkomsten.

Jeg afventer bare og ser hvor det bringer mig hen.

God weekend til alle:
Phatamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2010, 17:14   #4
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Stort tillykke herfra

Du skal lige være opmærksom på, at kommunen kan anke nævnets afgørelse til ankestyrelsen. I så fald vil jeg råde dig til at FORBLIVE indmeldt i din a-kasse indtil ankestyrelsens afgørelse forligger.
For hvis ankestyrelsen ændrer nævnets afgørelse og du mister visitationen til flexjob så har du ikke længere dagpengeret og skal optjene på ny !
- Håber ikke det går sådan - men den situation står jeg i pt. - har optjent ny dagpengeret 1/4 men kun deltid, da jeg ikke kan nå at optjene de 1980 timer på 1 år der kræves, da jeg kun kan arbejde 17 t/uge.
Så tænk dig om INDEN du melder dig ud af a-kassen....

Endnu engang tillykke

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2010, 11:08   #5
Phatamus
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2010
Indlæg: 3
Styrke: 0
Phatamus er ny på vejen
Tak for advarslen,jeg har altid sørget for at betale min akasse og fagforening
selv om de ingen hjælp har været overhovedet.

Phatamus
Phatamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
A-kasse / flexjobber Jasmina Spørgsmål ang fleksjob 19 16-07-2013 01:28
ny flexjobber livniv Spørgsmål ang fleksjob 19 10-07-2013 16:24
Ny flexjobber k100 Din historie 12 21-04-2012 22:37
Uddannelse som flexjobber Line H. P. A. Spørgsmål ang fleksjob 4 09-03-2011 01:30
Ung flexjobber ja-ma Spørgsmål ang fleksjob 4 14-07-2007 20:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension