K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2015, 18:54   #1
katholt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2014
Indlæg: 17
Styrke: 10
katholt er ny på vejen
Privat socialrådgiver ?

Er nu så frustreret over at løbe panden mod en mur, - den evige kamp mod kommunen.

Nogen der kan anbefale en privat socialrådgiver ?

DUKH kan jo som sådan ikke gå ind i de enkelte sager, kun rådgive mere generelt.
katholt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2015, 23:31   #2
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Meget følsomt emne du starter op her, vi er mange som der har brændt fingerne .. Prøv at Google lidt rundt, spørge trustpoilot, ikke alle firmaer får lige gode anmeldelser... Personligt ville jeg aldrig gøre det igen, så hellere en advokat, hvor advokaten har en ansvarsforsikring...
Prøv også at søge her inde på k10, tror du kan finde en del om emnet... Kunne du ikke bruge k10 generalt, her er så mange kloge hoveder
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2015, 23:55   #3
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
En privatrådgiver skal som udgangspunkt bruges som en sparringspartner. Mange forventer, at når man hyrer en privatrådgiver så klarer de ærterne. Man har stadigvæk selv at ansvar, for at være ajourført med hvad der sker i ens egen sag.

For hvis nu noget går galt, så står du tilbage som et stort spørgsmålstegn, og ved ikke hvor du skal starte.. der findes flere eksempler på hvor det er gået grueligt galt.

Jeg foreslår derfor, at du bruger os herinde som sparringspartnere.. Hjælp til selvhjælp..
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2015, 13:08   #4
katholt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2014
Indlæg: 17
Styrke: 10
katholt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af picasso Se meddelelser
Meget følsomt emne du starter op her, vi er mange som der har brændt fingerne .. Prøv at Google lidt rundt, spørge trustpoilot, ikke alle firmaer får lige gode anmeldelser... Personligt ville jeg aldrig gøre det igen, så hellere en advokat, hvor advokaten har en ansvarsforsikring...
Prøv også at søge her inde på k10, tror du kan finde en del om emnet... Kunne du ikke bruge k10 generalt, her er så mange kloge hoveder
Jo jeg har brugt timer på at surfe rundt herinde...
og er selv meget lunken ved tanken. Men er en anelse desperat efterhånde...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
En privatrådgiver skal som udgangspunkt bruges som en sparringspartner. Mange forventer, at når man hyrer en privatrådgiver så klarer de ærterne. Man har stadigvæk selv at ansvar, for at være ajourført med hvad der sker i ens egen sag.

For hvis nu noget går galt, så står du tilbage som et stort spørgsmålstegn, og ved ikke hvor du skal starte.. der findes flere eksempler på hvor det er gået grueligt galt.

Jeg foreslår derfor, at du bruger os herinde som sparringspartnere.. Hjælp til selvhjælp..
Det er også mest som uvildig sparringspartner - at få friske øjne på. Er ved at gå ret død....
katholt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2015, 15:33   #5
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Synes bestemt du skal oprette en tråd med din problem stilling, er næsten sikker på, at der er en eller flere som kan hjælpe dig :-) Jeg har ALTID fået hjælp på K10! Og altid yderst kompetent hjælp :-) Held og lykke
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2015, 15:37   #6
katholt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2014
Indlæg: 17
Styrke: 10
katholt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af picasso Se meddelelser
Synes bestemt du skal oprette en tråd med din problem stilling, er næsten sikker på, at der er en eller flere som kan hjælpe dig :-) Jeg har ALTID fået hjælp på K10! Og altid yderst kompetent hjælp :-) Held og lykke
Tak - Jeg er i fuld sving med at lede og spørge herinde, - og ja, det ender nok med jeg poster hele hele arrangementet :-)
katholt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2015, 13:55   #7
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Tag at hold dig til en tråd, meget nemmere for andre at råde dig, og meget nemmere for dig selv at holde overblikket
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2015, 16:48   #8
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Jeg har været i kontakt med Bisidderhjælpen.dk

De ville ikke tage min sag, men jeg fik en gratis og grundig samtale med for og imod. På den baggrund tør jeg godt anbefale dem, da de ligeså godt kunne have udnyttet min situation og taget mine sidste penge. De virker super troværdige, men selvfølgelig også i den lidt dyrere ende.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2015, 19:14   #9
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
For alt i verden, så lav aldrig en fuldmagt, så en udenforstående har fuld råderet i din sag.
Det er DIG der hænger på den, den dag der ikke bliver reageret på en svarfrist eller andet.

Der huserede en periode en "vældig flink fyr" her inde, han var socialrådgiver med eget firma, og der er mere end en der har været voldsomt i klemme hos ham.
Bare for at sige, at det godt kan være et firma virker "hjælpsomt" men det giver ikke sikkerhed for noget som helst.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2015, 19:44   #10
Giser
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
Giser er ny på vejen
Ja, der er rigtig meget hjælp at få herinde. Som andre også nævner, hvis du skal hyre en privat socialrådgiver, er det vigtig, at du ikke giver "din magt" fra dig. Det skal være et samarbejde.

SR-Bistand har forøvrigt gode socialrådgivere.
Giser er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension