K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2015, 16:46   #1
Anner
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 5
Styrke: 0
Anner er ny på vejen
Lønforhandling

Jeg er ved at forhandle ny løn, da jeg har fået nogle nye funktioner på mit arbejde. Dette er fx at jeg har mere ansvar og kan kontaktes 24/7. Gælder der ikke samme regler for os som alle andre? Jeg tænker kan jeg ikke stige i løn selvom jeg er flexjobber? Jeg er uddannet pædagog og har her fået nogle andre funktioner, som jeg selvfølgelig vil have løn for. Min leder siger at det også skal kunne forsvares da jeg pt får 400kr i timen for de 15 timer jeg arbejder. Jeg siger at jeg jo får løn for 37 timer så det det ikke er 400. Men at de betaler 1/3 af min løn så jeg er billiger for dem, men syntes stadig at jeg har ret til mine tillæg. Og han siger at det et kommunen der betaler begge dele bare to forskellige kasser, men han vil kigge på det , jeg mener jeg har krav på. Så er det jeg tænker, er jeg et skarn at bede om mere eller skal jeg kæmpe for det jeg mener jeg har krav på som hvis jeg havde været alm lønmodtager? Håber der er nogle der har de gyldne ord jeg kan vende tilbage til min leder med. Tak 😊
Anner er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2015, 17:41   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67