K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2015, 03:46   #1
dave21
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 2
Styrke: 0
dave21 er ny på vejen
Exclamation ikke tilfreds

hej alle her på k10

i forbindelse med mit sygedagpengestop og overgang til ressourceforløb
har jeg fået akt indsigt i min sag

der har været 2 stk partshøring i den første haved man glemt mine breve med text fra b.la en overlæge det fandt jeg udaf og man / hun holdte et nyt
hvor min mening samt en overlæges udtagelser totalt er fejet i skraldespanden

skal der ikke være flere med til at træffe afgørelse om hvad der skal ske i min sag det kan vel ikke være rigtigt at det kun er min sagsbehandler der bestemmer dette,

i aktindsigt står der ikke noget om at flere har deltaget i det møde hvor mine papir er læst .

udatil virker hun flink men svarer heller ikke på mit spørsmål pr mail om jeg ikke skulle ha en mentor tilknytted som overlægen anbefaled i brev

foriøvrigt smed hun tlf på mit i en ellers fornuftig samtale og har ikke tid til at holde møde med mig selv om jeg har bedt om dette ,
overvejer at klage til hendes teamleader
dave21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2015, 06:28   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du bør helt sikkert klage hvis ikke du kan tale hende til fornuft..

Øhh har du ikke været til et rehabiliterings møde i forbindelse med at du er blevet tildelt et ressourceforløb ?

Læs evt mere om jobafklaringsforløb her https://job.jobnet.dk/CV/Info/I_Joba...ngsforl%C3%B8b

Går ud fra at det er sådan et du er i nu..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2015, 20:32   #3
dave21
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 2
Styrke: 0
dave21 er ny på vejen
ikke tilfreds

hej webmaster
nej har endnu ikke været til et rehabiliterings møde er kommet i den ordning her d 12-1-2015 har foriøvrigt fået ny sagbehandler efter at jeg haved indgivet en klage .

vil lige gentage mit spørsmål
skal der ikke være flere med til at træffe afgørelse om hvad der skal ske i min sag det kan vel ikke være rigtigt at det kun er min sagsbehandler der bestemmer dette

i aktindsigt står der ikke noget om at flere har deltaget i de 2 partshøringsmøder hvor mine papir er læst ej heller at det er afholdt

nogen der kan svare på dette ?
dave21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2015, 09:34   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hvis der har været møde, skal du deltage, ellers har det ikke været afholdt, som gældende.

Der skal også forelægge ref.+ anbefaling af dels hvad du skal samt indhold.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2015, 09:49   #5
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Dave21...Undrer du dig over at du ikke kan læse at der har været et møde eller at du ikke har deltaget?

I mine papirer står der bare " når sagen har været på konference" det har ikke været muligt for mig ( heller ) at læse et referat eller gennemskue om det i virkeligheden bare er sagsbehandleren, der sidder med sagen alene.

Håber der er nogle kloge hoveder, der kan belyse dette. Det eneste jeg kan komme på er at vi ikke har ret til aktindsigt i deres interne arbejdspapirer
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension