K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-01-2015, 17:46   #21
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Hov ser du satte et link,prøver at kigge på det - mange tak det var pænt af dig

Nå mit håb er da faldet efter en udtalelse - på længere sigt vurderes det at patienten kan øges i timer-men ikke noget om hvor mange timer det drejer sig om hvordan tolker i det?

^
Hvordan kan noget jeg skrev i dag forputte sig i et indlæg fra 2 dage siden
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2015, 17:52   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det kan det fordi jeg har lagt dem sammen og jeg har desværre ikke lige set at de var skrevet med flere dage imellem...

Nu er dine 3 indlæg lagt sammen til et og med den nyeste tid så alle kan se at det er nyt...

Det smutter desværre engang imellem...men håber at det er okay nu...

BTW jeg lægger indlæggene sammen så trådene ikke bliver så lange så folk ikke gider læse det hele...

Er en tråd på 20 sider af 10 indlæg på hver side ja så vil mange ikke læse dem igennem....mere så du ved hvorfor de bliver lagt sammen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2015, 18:16   #23
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Ok tak Web så kan jeg forstå det
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2015, 19:18   #24
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Når man skal for teamet,stiller de vel spørgsmål til en,kan man bede om at få dem på skrift inden, så man kan forberede sig,hvis man nu ved ,at man går helt i stå og ikke kan svare.

Og et andet spørgsmål,hvis man får bevilliget et ressurceforløb kan man så få dækket udgifter til transport til det man skal i forløbet?
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2015, 20:30   #25
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Man kan ikke få spørgsmålene på forhånd.

Da det er en samtale, kan den jo udvikle sig hen af vejen.

Da jeg var der startede de med nogle generelle spørgsmål om hvad jeg havde gjort for at mindske mine ryggener, men hen af vejen udviklede samtalen sig imellem mig og fysioterapeuten til at handle om varmt vandstræning, hvor hun kunne fortælle at det kunne man gratis i min kommune istedet for i privat regi som jeg længe selv havde betale for og andre tiltag som hun kendte til.

Og at det var det samtalen bla kom til at handle om, kunne ingen jo vide på forhånd
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2015, 17:30   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du har lov til at tage en bisidder med som lige kan hjælpe dig hvis du går i stå...

Det er selvfølgelig bedst hvis det er en der kender dig og din sag...men ikke nødvendigt...

Det kan nogle gange give en så meget rygstød at man bedre kan undgå at gå i stå..

Er der ting du ved på forhånd at du vil have sagt på det møde ja så skriv det ned på et stykke papir og tag det med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2015, 18:04   #27
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sommersen Se meddelelser
Når man skal for teamet,stiller de vel spørgsmål til en,kan man bede om at få dem på skrift inden, så man kan forberede sig,hvis man nu ved ,at man går helt i stå og ikke kan svare.
Nej.
Mødet finder sted som en samtale og man ved ikke på forhånd hvordan det udvikler sig, og teamet har derfor heller ikke på forhånd planlagt hvad de vil spørge om.

Men du kan jo bede om betænkningstid inden du svarer og samtidig have en bisidder med der kan supplere det du sige.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2015, 18:11   #28
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Hej og tak for alle jeres svar,har desværre lagt syg så har ikke fået svaret-men kan jo godt se at jeg ikke kan få spørgsmålene på forhånd,havde bare håbet det så jeg kunne være forberedt.

Noget helt andet ,min behandler kan jeg slet ikke tage alvorligt og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre,altså jeg har jo en arbejdsevne,men den rykker sig ikke op,og nu begynder behandler så at komme med en masse underlige forslag fx kajakroning,ridning,købe en hund osv og syntes at det skal blive mine mål,altså noget jeg skal arbejde mig henimod.

Problemet er at jeg ikke kan overskue mere,så hvis, er jeg nød til at gå ned i tid i praktikken som jeg er glad for,for at begynde til ting der gør mig angst og noget jeg ikke tør selv -det giver ingen mening,jeg syntes faktisk at sagsbehandler forstår mig bedre end behandler og er virkelig bange for at alt det vrøvl kommer til at stå i papirer og det så skal prøves for så hedder det jo ressurceforløb i mange år-jeg vil bare gerne afklares til at arbejde det jeg kan.

Hvor meget kan de bestemme ,føler jo faktisk det er fritidsting og jeg arbejder nu det jeg kan og det er jeg tilfreds med,jeg har ikke behov for alt sådan noget og har slet ikke overskuddet

Sidst redigeret af sommersen; 16-01-2015 kl. 18:15.
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2015, 22:30   #29
Frk.madsen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2014
Indlæg: 16
Styrke: 10
Frk.madsen er ny på vejen
Jeg er også igang med det forberedende skema til Rehab og ved at praktiksteder skal udfylde et udvidede vurderingsskema. Har selv været til møde i dag hvor praktik stedet fik dette.
Og der skal de beskrive dig og din arbejdsevne osv. Så det skulle gerne komme af sig selv
Frk.madsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2015, 23:15   #30
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Frk.madsen Se meddelelser
Jeg er også igang med det forberedende skema til Rehab og ved at praktiksteder skal udfylde et udvidede vurderingsskema. Har selv været til møde i dag hvor praktik stedet fik dette.
Og der skal de beskrive dig og din arbejdsevne osv. Så det skulle gerne komme af sig selv
Hvad er det for et udvidet vurderingskema praktik stedet skal udfylde?
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension