K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-01-2015, 20:45   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Bare et skud i tågen ang. lønninger ?

hej alle jer i k.10

lige et kort spørgsmål ang. de nye ansættelses regler.
Jeg kan nemlig ikke rigtig finde noget nogle steder.

Som de fleste nok ved er jeg totalt" psygisk kørt ned af min arbejdsplads,da der har foregået så meget af både dit og dat. og bla,bla..
men det korte af det lange.. de fleste siger at kasse damen er den der er den der får den mindste timeløn af alle" former for lønninger på arbejdspladser. nok om det.
hvad tror i at mindste løn-timelønnen generelt er i dag,da jeg 100% er afklaret min arbejdsplads har forandret sig så meget at jeg psygisk er gået ned over det. og som sagt,har jeg skrevet frem og tilbage med 2-3 fantastiske personer her inde som vare har holdt mit håb oppe såjeg kunne holde til at gå på arbejde. og ellers er den nogen der nogensinde har hørt om hvad der sker når man bliver opsagt" fra en arbejdsplads. der er nogetmed 3-6 mdrs. regler. jeg har jo været der i 7.år opsagt evt. grundet arbejds mangel er de luskede nok til at kalde det. og i bund og grund er det bare for at komme af med en.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2015, 20:51   #2
Fleksjobber
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2014
Lokation: Sjælland
Indlæg: 232
Styrke: 10
Fleksjobber er ny på vejen
Jeg arbejder som pædagogmedhjælper 5 timer ugentligt og får brutto knap 3000 i løn fra arbejdspladsen og ca. 16.000 brutto i flekslønstilskud.

Så det er langt fra min tidligere løn men dog mere end jeg fik på ledighedsydelse.
Fleksjobber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2015, 21:14   #3
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fleksjobber Se meddelelser
Jeg arbejder som pædagogmedhjælper 5 timer ugentligt og får brutto knap 3000 i løn fra arbejdspladsen og ca. 16.000 brutto i flekslønstilskud.

Så det er langt fra min tidligere løn men dog mere end jeg fik på ledighedsydelse.
Det er også pædagogmedhjælper jeg er. (men ellers primært ansat som køkken assistent,til at fremstille mad til salg i bod. min grundløn er ca.21.300 kr.pr md. hvad vil du så tro generelt en mindste løn er i dag i timen ?
grunden til jeg spørger er at,når jeg finder noget nyt" uanset" hvad jobbet er.
det er så jeg nogenlunde ved hvad jeg evt" så kan regne ud hvad jeg så kommer til at tjene i timen i det nye job.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2015, 21:33   #4
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
HK mindsteløn butiksansat
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2015, 15:22   #5
Centenary
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-11 2012
Indlæg: 14
Styrke: 12
Centenary er ny på vejen
Gigtforeningen har denne udregner:
http://www.gigtforeningen.dk/et+godt...beregn+din+løn
Centenary er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension