K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-04-2010, 10:27   #1
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
børnebidrag ?

Hej k10

Er der nogen der ved om kommunen vil trække et beløb fra ens pension når man ikke er i stand til at betale børnebidrag.min X samlever får udbetalt børnebidrag fra kommunen.Jeg har kun min FTP.

kærlig hilsen Jens
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 12:42   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
hvis ikke det er ændret så hvis man ikke er i stand ti lat betale så gør komunen det så du skylder komunen pengene så får du skatte penge osv tilbage tager de dem og de kan og rimnelig sikkert på de vil tage op til 10% mere i skat men som sagt kan være de har ændret det skal jeg ikkek unne sige.har din x børnene får han og du får intet kan værej egh ar misforstået det sidste i din post
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 12:42   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Det plejer at være SKAT der står for at lave afdragsordninger i den slags sager.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 13:10   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
Hej k10

Er der nogen der ved om kommunen vil trække et beløb fra ens pension når man ikke er i stand til at betale børnebidrag.min X samlever får udbetalt børnebidrag fra kommunen.Jeg har kun min FTP.

kærlig hilsen Jens
De går ikke bare ind og trækker du får først et brev om at du skal møde op til en økonomisk beregning og har du indtil nu afdraget så ved jeg at dem jeg kender har fået en ordning med at de betaler det løbende og så har de fået henstand med gælden og fået at vide at når børnene er 18 og der ikke længere er noget løbende så kan de søge gælds eftergivelse men betingelsen for det er som reglen at man har overholdt det løbende ...

Men de plukker dig ikke fuldstændigt (igen de skatte-centre jeg kender til ) men laver det ud fra en økonomisk beregning ...
  Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 13:33   #5
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
jeg fik tage 8 % pgs licens selvom jeg have kommet med den beregning osv men de kan stadig tage op til 10/8 %.samme med overskyden skat 4.64 % i årlig rente så har man pengene betale hurtigt lidt off topic i know
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 13:41   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg betaler også licens restance over skatten det er noget andet end børnepenge til det offentlige og hvis du har afleveret en økonomisk beregning og stadig skal betale det, så er det fordi der er rum til det efter din økonomiske beregning og er du ikke enig i det har du mulighed for at anke det ...

Jeg snakker i mit svar om børnepenge, og ja kan man betale det så skal man betale det men en del offentlig gæld har man mulighed for at blive eftergivet når man kommer på førtidspension , det er bare ikke mange der er flinke til at oplyse det
  Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 13:52   #7
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
jojo men nu er det uede af verden nej desvære er de sgu ikke flinke at oplyse noget soem helst gælder desvære alt ang fp osv
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 15:46   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Børnenes Far bremsede betalingerne til mig, og istedet fik jeg dem så af kommunen. Han betaler ikke de girokort han modtager, så nu trækker de over SKAT....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 19:49   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
De sender ham et brev først hvor han skal komme op og lave en aftale og i det står der også at hvis ikke han kommer /eller de ikke kan blive enige om en aftale så vil de trække det fra løn eller anden indtægt mener ikke at overførelses indkomst er fredet i den hensende og slet ikke for de løbende , men hvis man har gæld ifa børnepenge og man ikke længere har børn under 18 man betaler til , så kan man søge om at slippe for at betale det ved en eftergivelse, men klart har man børn under 18 så skal pengene falde hvad enten man har den ene eller den anden indtægt
  Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 20:59   #10
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
De sender ham et brev først hvor han skal komme op og lave en aftale og i det står der også at hvis ikke han kommer /eller de ikke kan blive enige om en aftale så vil de trække det fra løn eller anden indtægt mener ikke at overførelses indkomst er fredet i den hensende og slet ikke for de løbende , men hvis man har gæld ifa børnepenge og man ikke længere har børn under 18 man betaler til , så kan man søge om at slippe for at betale det ved en eftergivelse, men klart har man børn under 18 så skal pengene falde hvad enten man har den ene eller den anden indtægt
Min datters far får trukket børnepenge fra sin kontanthjælp lidt over 1100 kr pr md
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forskudsvist udbetalt børnebidrag Tassi Alt det andet 3 01-03-2013 07:44
ftp og børnebidrag !! andersand10 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 03-06-2012 09:13
Børnebidrag? Prinsen Alt det andet 49 19-09-2011 21:24
Børnebidrag ???? afterlife Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 25-05-2011 08:20
Statsforvaltning-børnebidrag-nogen erfaringer? Ninja Alt det andet 36 12-12-2009 12:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension