K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2008, 19:41   #1
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Vuderet mén i piskesmæld, meeeeen ..

Ville lige tage den her sag op for min kærestes skyld, for jeg mener helt bestemt at det er kritik i allerhøjeste grad, men vil gerne lige have jeres synspunkt.

For 2 år siden, blev min kæreste overfaldet udeforan en 7/11 butik, af 3-4 indvandre, hvor han blev trampet i hovedet.

Kort tid efter begynder han at få slemme symptomer, og kan ikke rigtig fungere i den normale hverdag.

Han er svimmel, har konstant hovedpine, hukommelsesbesvær, ondt i nakke, samt at det stråler ned i ryggen, og til tider sker det at han besvimer, og han har mange problemer med at sove, da smerterne for det meste er ret kraftige.

Til sidst ender det med at han bliver fyrret fra sit arbejde, 5 måneder før han er færdig med sin elevplads, fordi han er så syg at han ikke kan magte det mere.

Han får taget røngten 2 gange, uden held med at se noget.
Han besøger flere speciallæger, og de konkludere der er tale om et piskesmæld.

Sagen bliver vidergivet til hans forsikringsselskab, da han har en fritidsulykke forsikring.

Sagen er lang! Virkelig lang, de kommer flere gange med underlige argumenter for at den ikke holder, vi ringer tit derind flere gange om måneden for at høre om det er skred i sagen.
I mellemtiden går min kæreste til flere forskellige slags terapeuter, både i den dyre ende, og ikke så dyre igen, men uden held .. Han når at komme der 3-4 gange, så får han beskeden at de ikke kan gøre mere for ham, uden at det har hjulpet nogle steder, kun at han er blevet endnu fattigere.

Til sidst beder vi min svigerfar om at tage hånd om sagen, da vi føler at vi simpelthen bliver taget ved næsen, og da han tager fat, kommer det lige pludselig frem at der mangler adskillige papire i sagen?!
Vi har ringet så mange gange at telefonregningen var løbet løbsk, og det har hun aldrig nogensinde sagt til os.

Vi kommer så langt, at skaden bliver godkendt til erstatning, men derefter høre vi ikke noget længe.

Vi ringer ind igen, og pludselig er der kommet ny behandler på sagen, som pludselig siger at der ikke kan være tale om erstatning, da hun syntes det lød som slagsmål, hvorpå vi måtte fortælle hende at vi altså havde brev fra forsikringsselskabet hvor der stod at det var godkendt!

Hun sagde at hun ville vende tilbage, og der gik laaang tid, før hun vendte tilbage og måtte konkludere vi havde ret. og hun sagde ordret "Ja, så bliver vi jo nok nødt til at give dig erstatning alligevel"

Få dage efter får min kæreste pludselig en check ind af døren, samt et brev hvor han bliver vuderet til 10% mén. (han har været hos en læge som skrive en stak papire om hans tilstand)

10%?! det er jo det mindste man kan blive vuderet til, manden har haft piskesmæld i 2 år, og symptomerne er hverken blevet værre eller bedre, det er det samme som han hele tiden har haft, og han kan stadig ikke fungere normalt på nogen måde! Flere læger har endda sagt til han at han nok skal indstille sig på at han ikke kan vende tilbage til det samme arbejde mere.

Jeg føler lidt smuds i krogene hos det her forsikringsselskab! Flere gange prøve og komme udenom, og så i sidste ende at give op, og så gi manden den laveste procentdel!

Er det mig der er helt forkert på den, eller skal den tages om igen? Jeg tænkte på at hive fat i en advokat, for den mén er mere end 10% det er helt sikkert! Det her handler ikke om penge, det handler om retfærdighed, og også for hans fremtid, så han kan komme i noget revalidering, så han uden skavanker kan få noget andet job som passer til hans kunnen!

Håber i har en lille kommentar der kan hjælpe os på vej.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jer med piskesmæld pedo Alt det andet 12 08-05-2014 19:47
piskesmæld Isa Alt det andet 1 13-03-2013 22:43
piskesmæld Rosenkilde Alt det andet 11 13-01-2011 14:52
Piskesmæld Mcavforfanden Alt det andet 28 01-02-2010 16:52
piskesmæld anja Dit og Dat 15 25-01-2010 22:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension