K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Hjælpemidler til handicappede

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælpemidler til handicappede Kender du til det at søge hjælpemiddler ?

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-04-2009, 18:24   #141
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej

Tillykke med bilen. Jeg er Fiat fan og har i 25 år kun kørt Fiat. Vi har haft mange af modellerne og har altid været rigtig glade for dem. De starter bare hver gang og er også billig i reperationsomkostninger.
Jeg har lige hente vores bil på værksted og der stod den nye Fiat Qubo og så skulle jeg da lige hen og kikke ind i den. Den så bare dejlig ud og så er den høj. Den tror og håber jeg du bliver glad for.

Held og lykke.

Mvh. Sommer.
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2009, 18:40   #142
Randers_nø
Føler sig hjemme på K10
 
Randers_nøs avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2009
Lokation: Randers NØ
Alder: 59
Indlæg: 49
Styrke: 16
Randers_nø er ny på vejen
tillykke den ser lækker ud ligger et billed af den her


Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  qubo02.jpg
Visninger: 1327
Størrelse:  143,2 Kb
ID: 163  
__________________
Randers_nø er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2009, 22:53   #143
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Den ser godt nok fed ud den bil (misundelsen vil ingen ende tage ) men det er dig velundt ...

Og kan vi så også forvente at se dig som surfer

Der er også et link til den her hvor man kan se den fra siden af

http://www.nordbil.dk/Default.aspx?ID=1300
  Besvar med citat
Gammel 22-04-2009, 00:27   #144
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
for bare kr. 194.990 får man en Fiat QUBO Dynamic pakket med ekstraudstyr som f.eks. aircondition.

Det er dælme billigt, guf håber du får stor glæde af den :-)
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2009, 11:16   #145
beha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Sydsjæland
Alder: 67
Indlæg: 146
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
beha er ny på vejen
Tillyke med din nye Fiat Qubo , det er en bil med charme, og stil som jeg tro du vil blive meget glad for den, for den køre også langt på literen, og ikke mindst er det meget spændenden sammenarbejde med microsoft omkring
Blue&Me™ - Den mest enkle og nemmeste vej til kommunikation.

Blue&Me™, er resultatet af et samarbejde mellem Fiat Auto og Microsoft™, som vil ændre på den måde du kommunikerer og lytter til musik, når du er på farten.

Bent
beha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2009, 12:18   #146
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af lone t Se meddelelser
for bare kr. 194.990 får man en Fiat QUBO Dynamic pakket med ekstraudstyr som f.eks. aircondition.

Det er dælme billigt, guf håber du får stor glæde af den :-)
Jeg bliver jo så selvfølgelig tilbudt den billige af dem, nemlig Fiat Qubo Active, den koster 169,990, det er så prisen for manuelgear, med automatgear koster Active'n 25.000 mere altså ca. 194.000 kr. Vi smider så lige lidt oveni og tager Dynamic'en.

Glæder mig vildt meget, det skal jo så lige godkendes, at det bliver denne bil, men det er den ergoterapeuten indstiller mig til, og hun kunne ikke se, hvad de andre skulle ha' at indvende imod den. Så er næsten sikker, men ikke helt, vil jo ikke sætte min snude op efter noget, og så blive skuffet, så jeg tror på denne bil, den dag jeg har den skriftlige bevilgning. Håber I forstår hvad jeg mener, vi har jo alle prøvet at blive skuffet ikke?????

Næ nej, I ser ikke mig som surfer, meeeeen gad vide om de lækre fyre følger med bilen, mmmhhh :-D mums, nå nej dur nok ikke jeg er jo gift, meen samle appetit ude, og spise hjemme ;-)

Tak for alle hilsnerne.

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym

Sidst redigeret af Stoktoft; 22-04-2009 kl. 12:21.
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2009, 17:18   #147
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stoktoft Se meddelelser
Jeg bliver jo så selvfølgelig tilbudt den billige af dem, nemlig Fiat Qubo Active, den koster 169,990, det er så prisen for manuelgear, med automatgear koster Active'n 25.000 mere altså ca. 194.000 kr. Vi smider så lige lidt oveni og tager Dynamic'en.

meeeeen gad vide om de lækre fyre følger med bilen, mmmhhh :-D mums, nå nej dur nok ikke jeg er jo gift, meen samle appetit ude, og spise hjemme ;-)

Tak for alle hilsnerne.

Stoktoft
Hehe ja jeg så det godt det var den billige model, men det var faktisk ret billigt med alt det ekstraudstyr oveni

Uha appetit ude og spise hjemme, det er må man gerne Mums
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2009, 22:10   #148
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
he-he... ja, tænk, hvis man kunne nøjes med "ekstraudstyret" - UDEN bilen.

Kan du ikke bruge dem, så send dem til mig...

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2009, 19:56   #149
beha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Sydsjæland
Alder: 67
Indlæg: 146
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
beha er ny på vejen
Med alt det nyeste Blue&Me-software har chaufføren i den nye hav af muligheder. Du har Bluetooth® håndfri mobiltelefoni til gavn for sikkerheden, og du kan lytte til al din yndlingsmusik, som du ved hjælp af din computer kan overføre til det specielle eco : Drive USB-stik, der følger med Blue&Me. Derudover kan systemet enkelt og gratis udstyres med Fiats eco : Drive-software,
der registrerer data om din kørsel, som efterfølgende kan overføres til din hjemmecomputer via et USB-stik. På din computer giver eco : Drive-programmet dig forslag til, hvordan du kan optimere din kørsel med henblik på at spare brændstof til gavn for både din pengepung og miljøet.

Sikkerhedsmæssigt står Fiats og Blue&Me stærkt ESP følger også med som standardudstyr – ligesom Hill-Holder, der bidrager til en lettere start op ad bakke. Det er med andre ord en bil med solide og gennemtestede køreegenskaber, et stilrent og sporty design samt en supermoderne teknologi.

Bent
beha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2009, 21:46   #150
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Hehe Beha
Hvis Du skal paste fra reklameteksterne for Fiat (der er ihvertfald nøje tekstsammenfald med artikler om Grande Punto på http://www.bilpriser.dk/news.do?news...ke=Fiat)fylder det mindre i forummets database med et link som dette : http://www.fiatpresse.dk/pdf/fiat/qu...re_02_2009.pdf
eller dette : http://www.fiatpresse.dk/press.asp?a=0&act=2&qid=1067
Jeg går ud fra det kun er fordi Stoktoft gerne vil fotælle os om den, at Du skriver disse indlæg i denne tråd
Jeg linker også til brochurer fordi de viser mere tydeligt hvordan gearfunktionen er placeret, så sparer vi på teksten om den herinde

Bemærk venligst reklame ikke er tilladt iflg. forum reglerne, ligeledes ved længere uddrag skal der linkes til kilden af hensyn til ophavsret

Jeg foretræder på ingen måde nogle autoriteter med denne post, det er bare en høflig og humoristisk påmindelse af en medbruger

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ansøgning af trivselsbil søsser98 Hjælpemidler til handicappede 15 18-08-2013 19:43
Trivselsbil forløb frup Alt det andet 27 02-07-2013 16:07
handicap/trivselsbil Chin Alt det andet 1 04-04-2010 14:40
Trivselsbil nielsen Hjælpemidler til handicappede 1 16-01-2009 01:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension