K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-05-2014, 08:12   #11
Hedenstedpigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2013
Indlæg: 47
Styrke: 11
Hedenstedpigen er ny på vejen
Hej Aske191295
Du må gerne skrive her til mig. Jeg vil da gerne høre mere om din situation? Hvis du vil have andres mening om den, skal du nok starte en ny tråd.
Hedenstedpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2014, 02:54   #12
Aske191295
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2013
Indlæg: 2
Styrke: 0
Aske191295 er ny på vejen
du spørger til hvad du kan stille op med de 5 år.Du har klaget lige som jeg men det tager 10 mdr. Jeg fik 3 år og det føles som en dom. Sagsbehandler var 100 % sikker på en førtidspension og min fagforeningen kan slet ikke finde meningen i det. Resouseteamet giver mig 3 år ro og ellers mente de at lidt fys til den arbejdskadet ødelagt højrearm samt psykolog samtaler ville til fører mig et bedre liv, men ingen ord om arbejsprøvnig eller lign. Jeg går til psykriater og har prøvet 5 forskellige fys. forløb. Kommunen sendte mig til 4 speciallæger som konkludere det samme. Ingen funktionsevne og svær post traumatisk belastningsstrees. Så jeg har bedt om at komme igang nu for at de 3 år kan afkortes, når det vil vise det samme som tidligere. De har ej forstået at det er ødelæggende at være uafklaret og at det streeser samt gør mig indadvent da det er som en øde ø at stå på. Jeg havde aldrig troet at jeg kom i denne situation, da det er svært at acceptere, og jeg ville hellere arbejde og være i frihed. Jeg er ikke arbejdsprøvet da de ikke kunne finde nået som arm og psyke kunne magte. Men det var som at kommunen ej havde sendt deres % antal i et forløb så alle skulle i disse uger. Jeg har et spørgsmål ?? Mdr. ydelse fra erstatning fra arbejdskade styrelsen skal det modregnes resouse "lønnen" Ved at et engangs beløb ej skal. Håber på svar...
Aske191295 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2014, 05:22   #13
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Da sagsbehandler også var helt sikker på at jeg ville få tildelt et ressourceforløb med ro og endda også lige synes hun ville fortælle mig at visse ydelser ved siden af ressourceforløbsydelse jo blev modregnet 100%, kontaktede jeg kommunens ydelsesafdeling.

De fandt at en løbende skattepligtig ydelse via ASK ikke blev modregnet i ressourceforløbsydelsen - og var endda så sikre på det at de gerne ville give mig skriftlig besked på at de ikke ville modregne

Men kommer der en løbende ydelse fra en privattegnet forsikring/pension, så modregnes den 100%
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension