K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2010, 09:36   #51
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
Godmorgen nu har man lige fået en mail fra sin jobkonsulent at hun ville have min praktik forlænget har været der i 4 uger på fredag pga det ikke har kunne vise hvor meget jeg kan arbejde og holde til, laver dagbog/smerteskema hver eneste dag og går hjem når jeg kan mærke jeg ikke kan holde til mere og har haft gennemsnitligt ca 7 timer pr uge jeg kunne holde til og var stadig smaddert når jeg kom hjem, der har så lige været en flytning også men de har fået alle mine papir rundt omkring at jeg ikke kan holde til pres/stress at der sker får meget omkring mig osv, så går jeg ned og bliver træt osv. Mit praktiksted har sagt til mig at de synes det ikke skal forlænges da de jo kan se hvad jeg kan og ikke kan magte, de får mig ikke op i flere timer selv om de jo gerne vil kommunen pga kassetænkning som de siger og det er begrænset hvor meget der er at lave der hvor jeg er.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2010, 12:41   #52
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Godmorgen nu har man lige fået en mail fra sin jobkonsulent at hun ville have min praktik forlænget har været der i 4 uger på fredag pga det ikke har kunne vise hvor meget jeg kan arbejde og holde til,
nu kan jeg ikke hsuke helt men er der ikke ngoet med du har haft en del fri i nogen dage osv derfor er det svært at lave en rigtigt vurdering af dig du har flyttet haft fri osv derfor vil de forlænge det for at se det rigtige billede som det er nu er det jo svært for dem
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2010, 15:22   #53
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa har haft fri pga flytning som alle andre får på deres arbejdspladser ihvertifald nogle steder og har haft en enkelt syge dag ellers har jeg skam været der hverdag det jeg kunne holde til. Har haft en god snak med mit praktik sted idag og igår og de vil meget gerne skrive under på at jeg kan holde til 1 times arbejde uden at blive træt og få det til at fungere der hjemme også og de har snakket i tlf og mailet med min jobkunsulent og lagt kortene på bordet og sagt som de vurderere mig, hun kommer på torsdag, så må vi håbe på at det er nok til at få lavet min pensions ansøgning.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2010, 17:30   #54
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille60 Se meddelelser
hejsa har haft fri pga flytning som alle andre får på deres arbejdspladser ihvertifald nogle steder og har haft en enkelt syge dag ellers har jeg skam været der hverdag det jeg kunne holde til. Har haft en god snak med mit praktik sted idag og igår og de vil meget gerne skrive under på at jeg kan holde til 1 times arbejde uden at blive træt og få det til at fungere der hjemme også og de har snakket i tlf og mailet med min jobkunsulent og lagt kortene på bordet og sagt som de vurderere mig, hun kommer på torsdag, så må vi håbe på at det er nok til at få lavet min pensions ansøgning.
Hej nille

Lyder rigtig godt, at din praktiksted støtter dig fuldt ud. God idé med, at de gerne vil skrive under på, hvor meget du kan klare dig i arbejdsprøvningen. Håber at jobcentret snart må indse, at det ikke er nødvendigt at forlænge din arbejdsprøvning, når det allerede nu kan ses, at det er hårdt for dig.

Held og lykke med det hele...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2010, 17:53   #55
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa mange tak ja det håber jeg også og håber ikke de forlænger det eller bare sender mig et andet sted hen men at jeg kan få lov til at gå hjemme nu men det er måske for meget at håbe på men må se hvad der sker på torsdag.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2010, 19:34   #56
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
hejsa mange tak ja det håber jeg også og håber ikke de forlænger det eller bare sender mig et andet sted hen men at jeg kan få lov til at gå hjemme nu men det er måske for meget at håbe på men må se hvad der sker på torsdag.
gå hjemme det får du skam ikke lov til de sender dig i aktivering 10 timer om ugen forde man skal aktiveres 10 timer ugenlig som de siger det og så åfr de flere penge retur så gå hjemme syg eler hvad man er det rager dem potter *** for at sige det rent ud jeg er selv ligept i motiva som det hedder der sidder folk med læge aklæringer osv at de ikke må side hvor der er mange menesker osv fatter ikke frederikshavn komune
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2010, 21:11   #57
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa nu er jeg jo så i arbejdsprøvning og vi er nået frem til 5 timer ugenligt hvis jeg skal have det til at fungere hjemme osv og der er så snakket om pension men kan se rundt omkring at folk herinde snakker om midlertidigt pension hvad vil det sige, for bliver da urolig om det er det jeg kommer ind under så eller hvordan hænger det lige sammen ?
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2010, 21:25   #58
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
midlertidigt pension
mener det er ngoet med du får fp i 1 eller 2 år så tager de sagen op igen osv kan være jeg har misforstået det
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2010, 11:54   #59
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
Hejsa så er man blevet ringet op af sin jobkonsulet at jeg skal stoppe arbejdsprøvning på fredag og mandag skal jeg starte på vores kolbøtte fabrik som de kalder det, der ligger ingen papir til grundlag for hverken flex eller pension og den vurdering de har lavet der hvor jeg er i praktik nu kan ikke bruges eller så vil de ikke bruge mine papir, skal have lavet ny RP profil da de ikke har en på mig, har fået lavet en og har kopi men der skulle altså laves en helt ny, er så ked af det, de har lave mine papir fra de forskellige steder men får bare at vide der ikke ligger noget til grundlag for hverken flex eller pension selv om først lavede vi ansøgning til flex men den sendte de aldrig ind da de mente det skulle være pension og ikke nok med det så min jobkunsolent har fået nyt job pr 1 april, så ender man med en ny endnu engang, min læge har selv sagt at jeg ikke kan klare ret meget mere da jeg er syg konstant pga press og jeg ikke ved hvor jeg står, er på pencillin/antibiotika hele tiden.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2010, 13:54   #60
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
mandag skal jeg starte på vores kolbøtte fabrik
jeg har virkeligt sp meget ond af dig det er virkeligt ikke menskeligt at sende folk ud på koldbøtte fabrikken jeg fatter ikke de bruge kolbøtte fabrikken mere til den slags
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor længe går der? Sascha86 Alt det andet 8 13-05-2013 21:44
Hvor længe... BRANDO Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 19-07-2010 20:14
Hvor længe? Chin Spørgsmål ang fleksjob 2 09-02-2010 16:24
Hvor længe. jose Nyttigt at vide for Førtidspensionister 11 14-05-2009 17:05
Hvor længe malleaa Jeg er kommet i praktik. 10 05-12-2007 10:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension