K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-03-2013, 14:00   #1
Rambo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
Rambo er ny på vejen
Har sitet en FaceBook side ?

Jeg er forælder til en ung med aspergers som har været gennem de værste "tilbud", har oplevet alle de nederlag der er mulige, som i dag har mistet al tro på at han nogensinde vil "få et liv" .

Som forældre har dette forløb naturligvis også ødelagt mit liv, hele hans barndom kæmpede vi og oplevede med mellemrum små sejre og han oplevede lige inden jobcentret i bare en måned skulle varetage hans kontanthjælp, den eneste sejr han nogensinde havde oplevet. Han kunne klare to fag på efterskolen og gik til eksamen under særlige vilkår fordi han ikke kunne skrive i hånden men ganske udmærket på tastatur og fik 12 i begge fag -- blev fremdraget ved afslutnings festen på skolen og den første sagsbehandler på jobcentret sagde også "jamen det er da dejligt her hvor vi er vand til noget helt andet, at opleve en ung mand med så store evner og et så afklaret forhold til sit handicap". Men derefter startede helvede for både ham og os. Den næste sagsbehandler havde "sandelig sine egne meninger" og den revalidering vi havde med i handleplanen siden hans 14 år, blev til en kommunal farce der handlede om at gøre nar af netværkets indsats samt negligere handleplanen, og sætte "cykellappe tilbud" og "lær at stå op om morgenen" kommunale tilbud, istedet for den voksen uddannelse han i den tid stædigt holdt fast i gennem 3 år.

Jobcentret hadede simpelthen os som forældre der havde vores egen mening og tiden fra han startede på jobcentret til han efter et sammenbrud blev tilbudt et botilbud, var et helvede af modarbejdelser og arogante mails --- da jeg ansøgte om en bærbar som han havde ret til gik der mere end et år, før jobcentret havde strikket deres mest umulige "tilbud" sammen, og det tiltrods for at de vidste han studerede og havde brug for computeren til opgaver på skolen, --- efter et år svarede de at de kunne give et tilskud der var lavere end den billigste bærbare på det tidspunkt og han måtte selv "lægge ud" hvorefter de "kunne kigge på" at refundere beløbet" . Vi har en stak diagnose papirer og landets førende experter kendte ham. Gennem hele hans opvækst blev vi igen og igen forsikret om det gode i at vi ikke bare opgav og at hans fremtid var sikret --- i dag lever han på laveste kontanthjælp og såvidt jeg forstår har jobcentret begyndt at trække extra 1000 kr. om måneden, fordi han "har gået for lang tid på kontanthjælp". Gennem de år han holdt fast i sin særinteresse og gik til voksenundervisning, nægtede jobcentret at annerkende hans handicap, han blev behandlet som enhver anden ung med det problem at de ikke havde arbejde og en uge inden han skulle til eksamen i det ene fag han på det tidspunkt kunne overkomme, blev han i et brev truet på at han ville miste sin "for-for- revalideringsydelse", medmindre han om mandagen mødte op på endnu et karl smart kommunalt kursus i at "lære at blive social".

Vores børns handicap er altså noget de "bare skal lære" at komme over, og diagnose kriterierne mener jobcentret er det rene pjat.

Efter den trussel opgav han og isolerede sig i de næste tre måneder.

Sidste år fik han endnu et sammenbrud og blev indlagt, da han blev udskrevet var der en række forslag til hvordan bostedet skulle sørge for det ene og det andet, bla. skulle han få mulighed for psykologhjælp som en i netværket gratis havde hjulpet med i mere end 7 år. Men hvorfor skal kommunen give det når de kan tvinge folk med en smule ansvarsfølelse til at fortsætte en gratis behandling, hvorfor skal de give behovsbestemte tilbud, når forældre helt af sig selv sætter penge ind på den unges konto, hvorfor skal kommunen overhovedet gøre nogetsomhelst, når de kan tvinge forældrene ud i en forlænget forsørger pligt, langt ud over det 18 år.

Men nu må jeg hellere komme tilbage til subjekt, --- har gruppen her en Facebook side ?
Jeg har en masse Facebook venner og mange af dem ville med glæde videresende links og Likes og hvad nytter det meg grupper på webbet ; gennem rigtigt mange år har jeg været medlem på diverse Autisme relaterede grupper på webbet, men som regel har de fungeret som støttegrupper som ingen andre end medlemmerne kendte. I dag mere end nogensinde, er der brug for at vi gør opmærksom på hvilke forhold vores unge lever under og Facebook med alle dens begrænsninger, er alligevel den eneste der kan nå ud til de redaktioner der kan hjælpe. Jeg er netop blevet medlem her, jeg kan konstant gå rundt og frygte hvad der kunne ske, Det er jo ikke blot hans liv der er blevet ødelagt det er vores altså hans forældres liv også, men jeg har stadig viljen til at gå ud og fortælle vores historie, spørgsmålet er bare om endnu en gruppe meget få kender er det rigtige, eller om det ikke efterhånden er blevet så fælt for så mange, at FaceBook er det rigtige.
Rambo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2013, 15:19   #2
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
k10 er ikke på facebook.
Rambo det lyder helt sygt din søn er igennem
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2013, 16:15   #3
Rambo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
Rambo er ny på vejen
Efter han havde været underlagt jobcentret et par å og på det tidspunkt det for alvor gik op for mig hvilken handicap politik regeringen har, valgte jeg på hans vegne at søge en førtidspension. Til at starte med lød det jo fornuftigt at han måske kunne hjælpes til et deltidsjob, men det var ren og skær løgn. Jobcentret havde alle muligheder for at støtte op om en succes historie --- som den første sagsbehandler iøvrigt beskrev mulighederne, -- men der var alle mulige undskyldninger som grundlæggende handlede om penge. Penge som kommunen godt ville have ved at han skulle deltage i deres kurser og tilbud og fordi Voksen undervisningen ikke var under kommunalt regi, så vi ikke et eneste støtte tilbud. Jeg aftalte ellers med jobcentret at udgifter der havde med uddannelsen at gøre, skulle jeg blot aflevere kviteringer for, så jeg afleverede bus kort for 3-4 tusinde, jeg afleverede kviteringer for kursus afgift, og samtidig fortalte jeg om extra udgifterne der var ved hans handicap. Extra slid på tøj og ødelagte ting, Medicin og kost hvor han spiste som tre, --- jeg så aldrig en krone af de udgifter vi havde aftalt skkulle betales af jobcentret og tiltrods for at landets førende experter alle var enige om at den bedste vej var en pension, som han absolut var beretiget til, for så kunne han fuldføre den uddannelse der var hans drøm, i det tempo han kunne klare. Men det var ikke hurtigt nok for jobcentret og de gad jo ikke engang bevilge den computer han var berettiget til uden at gøre det til en farce, --- så efter to-tre år i det Cirkus, valgte jeg at ansøge om en pension og så brød helvede løs. Først fik den sagsbehandler han havde et raseri udbrud og styrtede rød i hovedet ud af kontoret medens han fortalte henholdsvis sig selv og os de fordomme han havde samlet omkring handicappede og i sit raseri anfald fik han sagt det jeg havde frygtet, -- jeg glemmer det aldrig.

Det skete på det tidspunkt hvor daværende minister havde et helt specielt personligt venne forhold til netop det jobcenter. De var så tjenstivrige, at de i pressen udtalte, at de sandelig ikke så noget problem i at leve op til ministerens krav for de havde ikke en eneste ung, som ikke allerede var taget hånd om og i aktivering --- det kunne jeg altså læse, medens vi oplevede de værste bagtalelser og fordomme vi nogensinde har oplevet, og det fra kommunalt ansatte uden noget somhelst kendskab til handicap området. Det var personlige fordomme og især smarte nemme "løsninger" , der alle handlede om at få midlerne til at cirkulere indenfor systemet. Jeg oplevede de unge som kvæg der blev stuvet rundt i projekter, så der kunne skabes faste kommunale arbejdspladser og de unges fremtid ;-- jamen de skulle bare lære det, og kunne de ikke det , f.eks. på grund af det pjat med handicap de sagde de havde, -- jamen så skulle de bare have et "incitament", de skullle altså bare straffes eller trues. Det oplevede vi så nogle gange, men jeg fik også set hvilken åndelig nedrighed der lå bag.

Det er den slags dokumenterede historier jeg tror "folk" skal kunne læse om. Virkeligheden i regeringen og måske især den forrige regerings hurtige smarte løsninger og hvordan handicap området, hele revalideringen er blevet minimeret ned til, at det eneste problem de unge har er, at de ikke har noget job.

Jeg føler at min søn nu bliver straffet for sit handicap når der trækkes 1000 Kr. extra, fra en kontanthjælp som selv hans botilbud erkender ikke kan dække almindelige leveomkostninger. De trækkes fordi han har "gået for lang tid på kontanthjælp", efter en princip beslutning og symbolpolitik medførte, at han fik afslag på den pension han ville have fået i langt de fleste kommuner og som alle profesionelle i hans netværk var sikre på han kunne bruge som fundament, til at færdigøre den uddannelse han kæmpede for. Men forleden opdagede jeg så, at alle de øvrigt unge på hans bosted, i følge en af medarbejderne, "hutlede sig igennem", ---

Hvordan må det være, at have et handicap der af principielle årsager negligeres, så alle extra udgifter bliver umulige at betale. Han gennemgik for eksemlel en større tand operation, men opfølgende har han selv måttet kæmpe med extra tandlægeregninger, for det er gjort umuligt at overskue hvordan man søger tilskud og det te område er også blevet et kommunalt helvede, hvor alle forhindringer er blevet skabt -- der bruges så meget energi på at skabe afslag at dette alene må siges at være jobskabende.

De unge skal ifølge regeringen nu leve indtil de er 30 på samme lave kontanthjælp og de handicappede skal straffes for deres handicap hvis det har gjort at de har gået "så lang tid på kontanthjælp" og helt grundlæggende tages der ikke hensyn til handicap, --- jeg tror ikke en Facebook gruppe for alle de områder sitet her dækker. Men de værste tilfælde, det folk vil tro er løgn, Når forældrene gennem 26 år har kæmpet og er udslidte, når de unge er brudt sammen --- så ville de arogante mails være fine at få frem i offentligheden, for folk aner ikke hvor slemt det er.
Rambo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2013, 21:46   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej siden her er ikke på facebook....

Det er nok et smags spørgsmål om siden burde være der...

Folk har det desværre med at dele sig op i meget små gruppe for diverse sygdomme og formål.....og ved det opnår de ikke at få den handlekraft en meget stor gruppe vil have..

Men de historier du snakker om....der handler det om at få dem ud i søgemaskinerne så når folk søge på forskellige ord....ja så skal de helst falde over disse historier...

Til det formål er K10 helt perfekt da der sker så meget i forummet og ved det ja så findes der google søge roboter....yahoo og alle de andre....de findes her på siden hele tiden for at opdatere deres index....

Så de fleste gange går der ikke meget mere end et par minutter før du kan finde din historie på feks google....det sker ikke når du skriver på facebook...

Det er derfor en rigtig god ide at tænke over hvad ens indlæg skal have af overskrift og hvilke ord man skal gentage i selve indlægget...

Samtidig kommer der ca 40.000 forbi hver uge herinde og læser med....og det er ikke kun andre syge mennesker....det er også fra diverse kommuner, politikere osv....nogle af dem har endda meldt sig til siden....

Desuden kan man jo altid dele sit indlæg her på facebook bagefter...hvis man vil have det videre ud...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2013, 22:12   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Men de historier du snakker om....der handler det om at få dem ud i søgemaskinerne så når folk søge på forskellige ord....ja så skal de helst falde over disse historier...

Til det formål er K10 helt perfekt da der sker så meget i forummet og ved det ja så findes der google søge roboter....yahoo og alle de andre....de findes her på siden hele tiden for at opdatere deres index....

Så de fleste gange går der ikke meget mere end et par minutter før du kan finde din historie på feks google....det sker ikke når du skriver på facebook...

Det er derfor en rigtig god ide at tænke over hvad ens indlæg skal have af overskrift og hvilke ord man skal gentage i selve indlægget...
Det er mit indtryk, at de allerfleste mennesker kommer ind på K10 netop i forb. med søgning på et eksakt ord/begreb.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2013, 22:34   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er også helt korrekt Vovse

Det og så efter opfordring fra venner og bekendte...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2013, 23:28   #7
Rambo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
Rambo er ny på vejen
Tak, årsagen til jeg spørger er naturligvis hvad der for øjeblikket er debat om og der handler meget af debatten om ganske almidelige unge og deres muligheder indenfor det system, mit ærinde var så at gøre opmærksom på hvor regeringens politik halter, nemlig der hvor handicappede unge står i en værre situation når jobcenterne enda erkender de ingen handicap kompetancer har. Det helt absurde eksempel hvor en ung handicappet der "for hans egen skyld" er belvet nægtet en pension han i andre kommuner eller for få år siden var berettiget til, for at stå i en situation hvor der straffes for et handicap idet han "har gået for lang tid" på kontanthjælp.

Mange af de emner der tages op, bliver først gennemarbejdet af jurnalisterne men det virker somom det er andre emner, hvor medierne er der øjeblikkelig, såsnart noget samler opmærksomhed på Facebook. At Fb. så har andre begrænsninger og en overdådig overfladiskhed ved jeg godt, jeg bruger Fb. en del selv, men netop det at mange "små" handicap vil samles under en hat, kan vel også have nogle negative sider --- selvom jeg udmærket kan se hvordan alt med den politik, behandles over 'en kam. For aitisme området har det altid faldet tilbage på forældrene som altid er blevet påtvunget en udvidet forsørgerbyrde, det er min erfaring gennem de år jeg kørte en støttegruppe, men at det ville blive værre og ikke bedre havde jeg aldrig drømt om.

Tak for jeres svar, det er i forvejen ikke nemt at finde overskudet men nogle gange er man bare nødt til at reagere.
Rambo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2013, 00:24   #8
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Jeg tænker at en af grundene til at K10 er så stor en støtte for mange, er muligheden for at være anonym..

Det er jo ofte meget personlige sager og ting der kommer virkeligt tæt på, man har brug for at få vendt med andre.. uden at naboen og chefen måske sidder og læser med over morgenkaffen.

Facebook er god til at løfte enkeltsager frem i pressen, men den er ikke god til at få vendt alting...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2013, 01:10   #9
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Rambo Se meddelelser
Tak, årsagen til jeg spørger er naturligvis hvad der for øjeblikket er debat om og der handler meget af debatten om ganske almidelige unge og deres muligheder indenfor det system, mit ærinde var så at gøre opmærksom på hvor regeringens politik halter, nemlig der hvor handicappede unge står i en værre situation når jobcenterne enda erkender de ingen handicap kompetancer har. Det helt absurde eksempel hvor en ung handicappet der "for hans egen skyld" er belvet nægtet en pension han i andre kommuner eller for få år siden var berettiget til, for at stå i en situation hvor der straffes for et handicap idet han "har gået for lang tid" på kontanthjælp.

Mange af de emner der tages op, bliver først gennemarbejdet af jurnalisterne men det virker somom det er andre emner, hvor medierne er der øjeblikkelig, såsnart noget samler opmærksomhed på Facebook. At Fb. så har andre begrænsninger og en overdådig overfladiskhed ved jeg godt, jeg bruger Fb. en del selv, men netop det at mange "små" handicap vil samles under en hat, kan vel også have nogle negative sider --- selvom jeg udmærket kan se hvordan alt med den politik, behandles over 'en kam. For aitisme området har det altid faldet tilbage på forældrene som altid er blevet påtvunget en udvidet forsørgerbyrde, det er min erfaring gennem de år jeg kørte en støttegruppe, men at det ville blive værre og ikke bedre havde jeg aldrig drømt om.

Tak for jeres svar, det er i forvejen ikke nemt at finde overskudet men nogle gange er man bare nødt til at reagere.
Det er desværre ikke kun de handicappede.. Lige så snart dit problem som ung ikke er misbrug af en art, eller problemer pga feks omsorgssvigt i din barndom eller du er blevet misbrugt i din barndom eller du har stress.. Ja så kan de reelt ikke hjælpe dig... For du ved tit mere end dem der sidder der og skal hjæpe dig... Og første gang du fortæller dem at det der er umuligt og det kan man ikke pga sygdom så vil der straks stå i din journal du er meget usamarbejds villig og derefter vil alle sagsbehandlerer der får dig starte med at læse det og derefter gå med Modvilje ind i din sag og tænke ligemeget hvad du foretager dig at du skal ned med nakken fordi at det ikke skal være dig der styrer showet...
Der mangler i den grad Kompetente mennesker på job centrene.. Der stod i en artikel for nogle år siden at hver 5 på job centret var uddannet noget andet... feks murer frisør lærer osv... Hvad kompetence giver det dig til at sidde og skulle hjælpe folk med svær sygdom eller et medfødt handicap..? Absolut ingen..
Din søns historie kunne stort set være min... Det var bare en brækket ryg der var overset der førte til mine fysiske sygdomme, og ligesom jer oplevede jeg at de planer der var lagt ikke passede en ny sagsbehandler så jeg aldrig kom viderer i systemet, selvom der allerede da jeg var 20år klart lå mange arbejdsprøvninger der sagde at pga piskesmæld osv kunne jeg kun 1-3 timer 3 gange om ugen...
Der er siden røget 3 kroniske sygdomme mere på som følge af aktiveringer der ikke har passet til mit helbreds kunnen, men stadig er deres mål Hel forsørgelse og uddanelse...
Kan godt forstå du er frustreret og har tit tænkt over hvor meget min mor har måtte stresse over min situation, for hun har jo også været vidne til hele forløbet... Jeg er bare glad for jeg er over de 30 nu eller ville jeg ende i samme suppe som din søn med at de trækker penge..
For jo det virker da for dem der er friske og raske at trække penge.. men for ale de andre.. Ja kommunen sparer penge i fem sek og det ser Så flot ud på budgettet... Men senerer hen koster det...
Jeg håber i har overskud til at pudse en advokat på dem og penge...
Ville ønske jeg selv havde pengene til det så havde jeg gjort det, for når man har en cirkus sag som den der... ja er ret sikkert på der ville falde afgørelse som ikke er til kommunens fordel..
Og altid husk...Du har ret i at kommunerne bruger et nej til en ansøgning fra klienten til at spare penge....
De fleste kommuner Har ansat folk KUN til det..
Fordi at deres undersøgelser viser at mellem 40-60% af dem der får afslag ikke søger igen....
Så altid søg og søg til det ikke længere er kommunen der skal kigge på anken men nævnet over dem.. for så får du medhold..
Som de siger i mange film


Just because you are Paranoid doesnt mean they are not out to get you....
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2013, 01:31   #10
Rambo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
Rambo er ny på vejen
Jeg har ike læst så mange af indlægene her, men da nok til at det er tydeligt hvad vej det generelt kører. I sidste ende vælger de der ikke er kørt ned af systemets mangeårige forsvars mekanismer at anke i troen på at der findes en form for retfærdighed og som regel såvidt jeg forstår det, ændrer afgørelsen ikke på noget somhelst alligevel. Ikke generelt ikke på den arogante opfattelse af andre mennesker så hvilken anke myndighed er det man skulle henvende sig til ?

Når jeg ser politikere forsvare de lave ydelser oplever jeg altid at de end ikke aner hvad ydelserne er på, hvem der får dem eller hvorfor. Somregel får man lov at høre noget symbolpolitisk vrøvl og der er et bestemt arsenal af påstande som tages i brug hver gang. Hvorfor bliver disse folk ikke modsagt. Hvordan kan en politiker få lov at fremture med at laveste ydelse er over 8 tusinde, hvordan kan det være at ingen får muligheden for at lægge de rigtige tal på bordet og hvorfor tror folk at der findes retfærdighed i anke systemet --- fungerer det foresten, såvidt jeg kan læse er alt gjort for at forhale og i sidste ende nægter kommunerne bare at efterleve.

Er det så den rigtige anke myndighed vi bruger ? Ville det ikke være meget mere effektivt at sørge for at almindelige mennesker får de rette tal fortalt, får de dystreste historier fortalt, lærer at forstå at næste gang er det en i din egen familie der skal brødføde det voksende antal sagsbehandlere hvis job alene er afslag. Det er derfor jeg foreslår Facebook for den om ikke andet billedgører den offentlige forsamling, der kunne ækles ved dobbeltmoralen og levebrøds politikerne, de selvfede kommunale chefer og de selvgode socialchefer.
Rambo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er K10 på facebook? sane Hjælp til Forum Brug 2 25-04-2012 13:27
Facebook Connybirk Politik og Samfund 0 27-03-2012 14:54
Facebook shylock Et godt link! 1 18-05-2009 01:16
Facebook lena Et godt link! 5 02-11-2008 14:49
Facebook Maj-Britt Alt det andet 9 19-08-2008 22:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension