K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-02-2010, 18:08   #1
Mouse
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2009
Indlæg: 35
Styrke: 16
Mouse er ny på vejen
Kan ikke afklares...............

Jeg stå med det problem, at kommunes egen afklaringssted, et slags reva center har udtalt at de ikke kan afklarer mig, efter kun en uge derude!!!!!!!!!!!!!

De mener at når jeg "bare ligger og sover over i rummet, (et hvilerum der er derude), eller jeg kører hjem tidligt, så kan de ikke afklare mig!

Jeg fik jo afvide af dem at jeg SKULLE møde HVER dag, også selvom jeg ikke kunne

Dette gjorde jeg jo så, men måtte enten gå tidligt, eller også fik jeg lov til at ligge i 6 timer uden de overhovedet kiggede til mig

Jeg har fibromylagi og piskesmæld, så jeg er udmattet, træt og har mega hovedpine hele tiden, plus smerter overalt.

Jeg kontaktede straks min sagsbehandler, men fik ikke fat på hende, hun har ikke ringet tilbage og jeg har skrevet mail, heller ikke den har hun svaret på

Min fagforening svarer sgu heller ikke Det er noget SKIDT, for hvad gør jeg nu?????

Kommunen kan ikke afklarer mig for jeg er åbenbart for dårlig

Min læge er rasende, han fatter ikke at min sagsbehandler ikke vil tale med ham!!!!!!!!!!

HJÆLP::::::::::
Mouse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2010, 18:30   #2
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
sikke noget møj..
der må da være tale om en gråzone.. for du prøver jo og har prøvet alt hvad du kan. det viser jo at du ikke kan. ikke at du ikke gider.
der skrives også her i forum ofte, at arbejdsprøvning afklaring ikke må forværre vores helbred..
jeg håber der kommer lidt bedre råd til dig, end mit..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2010, 19:02   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Så længe din læges udtalelser (statusrapport mm) fortæller, at du ikke vil kunne forventes at gennemføre en arbejdsprøvning, jamen så er sagen ret enkel. Så kan du simpelthen ikke klare det!!

Jeg kunne heller ikke klare et REVA forløb, så jeg kom aldrig i arbejdsprøvning og fik førtidspension.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2010, 19:24   #4
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Hejsa Mouse

Hvis jeg var dig ville jeg lige være lidt på vagt over for sådan en udtalelse. Jeg har mødt den før - med betydning af at vedkommende blev afmeldt pr omgående og endte på kontanthjælp.

Jeg kan ikke sige hvad du skal gøre - men havde det været mig havde jeg bedt om de kriterierne de arbejder/vurderer ud fra - PÅ SKRIFT OG FUNDERET PÅ LOV MED §.

Ligeledes ville jeg give vedkommende en kopi af mine lægeerklæringer hvor diagnoserne stod - printe alt ud om fib og piskesmæld og bede aktøren på Reva om at gennemlæse og vedlægge det din sagsmappe - og fræk som jeg nu er - ville jeg bede ham om at fortælle mig hvad han havde fået ud af disse oplysninger

KH
Fussen
__________________
"At undre sig er hjernens første skridt mod opdagelser" - Louis Pasteur

Politikere er "vigtige" personer, med meningsløse meninger og løse enders ubrugelige løsninger
- Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2010, 18:42   #5
Mouse
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2009
Indlæg: 35
Styrke: 16
Mouse er ny på vejen
Det virker altså mærkelig at min sagsbehandler ikke ringer tilbage eller svarer på min mail og der er heller ikke kommet noget brev

Jeg må da gøre noget, kan ikke sidde og vente på noget jeg ikke ved hvad er

Hvad kan jeg gøre?
Mouse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2010, 18:55   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Har du prøvet at ringe? Så kan du i hvertfald få opklaret om der er ferie/sygdom/kursus til hinder for en tilbagemelding....

Det kan også hjælp hvis man spørger hvordan man kan komme i kontankt med centerchefen, da man gerne vil klage over sin sagsbehandlers manglende tilbagemeldninger påtrods af massive henvendelser.
Dette kan også få dem op af stolen!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2010, 19:44   #7
Mouse
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2009
Indlæg: 35
Styrke: 16
Mouse er ny på vejen
Hej HeleneKr

Ja jeg har ringet direkte til hende og den blev stillet om, der spugte jeg om hun var på arbejde og han svarede ja og så lagde han besked om hun skulle ringe til mig....

Jeg må prøve det med chefen, så kan være at hun får lettet røven
Mouse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Principafgørelse: kursus ikke rimeligt tilbud, derfor ikke forpligtet gunvor Den nyttige viden vi alle har 0 24-11-2012 22:27
Ikke alle afklares... PerHolbæk Alt det andet 10 12-09-2011 19:12
1.700 sager SKAL afklares i 2009 zuza Dit og Dat 7 02-12-2008 00:12
Din arbejdsevne skal afklares i andet regi cherie Det er da strengt ! 2 08-11-2007 13:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension