K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-06-2015, 21:55   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Første et parti-mindretalsregering siden Anker Jørgensen gik af i 1982.

Ingen gider lege med Venstre og Løkke...

Venstre bliver derfor nødt til at lave regering med sig selv

Det gode ved dette skulle ifølge de kloge hoveder betyde at vi højst tænkeligt skal til valg igen inden for 2 år...

Det bliver sjovt at se hvor svært de får det når de skal finde et flertal hver evig eneste gang de vil lave noget...

Måske ikke den nemmeste opgave at påtage sig for Løkke når det spænder fra DF til LA...som formentlig ikke er enige om særligt meget når det kommer til stykket...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2015, 22:01   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ser ud til at han ikke bare fik nøglerne, men at han også er ved at kvæles i dem

Tænker på Helle der i alle valg-duellerne sagde, at han ALDRIG ville kunne gå i regering med Konservative, DF, og LA - men alle sammen sagde, at det kunne de da sagtens

De kan lige så godt lade valgplakaterne hænge
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2015, 22:12   #3
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Jeg har lært at man altid skal se det positive i det mest sorte , og ..............jeg glæder mig i den grad over at vi ikke kommer til at se Joakim B.Olsen på en ministerpost

Og jeg "glæder"mig til at se Lars U-løkke te sig som en elefant i en glasbutik, når han skal forsøge at få noget igennem.............for som Anders Samuelsen fra LA sagde, så kan Løkke jo få lov at vælte sig selv, hvis ikke LA får sine ting igennem,

og hvad tror I så kommer til at ske...........tjoh jeg tror vi igen får en rød regering, som til trods for de tåbelige forringelser for os syge og handicappede,er bedre at have ved roret , end de blå............nedtællingen er begyndt
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2015, 22:20   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er det så nu vi alle skal have øjnene på DF og se hvad de så går med til denne gang....evt for lidt forringelser for udlændinge eller et par bomme/mur...

Jeg er bange for at de er til salg for hvad som helst...og jeg har svært ved at se dem vælte en blå regering...hvilket vil gøre at de er helt uden indflydelse..

Så lad os holde øje med dem og hvad de stemmer i folketinget....og ikke kun det de siger når medielyset skinner på dem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2015, 22:30   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
I kan tro jeg tager DF ender lup!!

Dog synes jeg allerede det svirre med rygter om en topskatte-lettelse......og den skal vel betales af de svageste.....som sædvanligt.

Og uha ja, ingen JBO som minister, det er sgu da et lyspunkt i tågen....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2015, 22:36   #6
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ja, nu fik Lars Løkke sine nøgler...

... til statsministeriet, som han ønskede.

Vi skal huske, at alt det der blev lovet i valgkampen,kan hver eneste politiker bare gå i gang med og stille et "privat lovforslag" hvis de ønsker og mener det de sagde i valgkampen.

Sikket et rod, indtil vælgerne næste eller næste gang vågner op.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 26-06-2015, 23:03   #7
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Vi holder øje med DF...

Vi har ikke glemt hvad DF har stemt for og hvad de har stemt imod!

Hvis nogen har glemt det, så poster jeg det gerne igen

God wekeend til jer
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 00:01   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Denne her gang...ja der bliver det endnu bedre at skrige LØFTEBRUD hvis de begår det...

Det har de jo selv råbt op om i næsten 4 år...(berettiget)
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 00:05   #9
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Det værste er, at de folk der stemmer DF, som selv er havnet i systemet, ser sig blind på hvad DF har stemt for og imod på beskæftigelsesområdet..

De fokuserer kun på at DF ikke er et racistisk parti..

Og så læner de sig op af at DF har fortrudt at de har stemt som de har gjort.. den var ikke gået hjemme hos mig
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 00:10   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen mange flader jo for det de siger...de lyder jo som de svages forkæmpere...

De er utrolig gode til at sige de rigtige ting på de rigtige tider....

Det eneste som de ikke fortæller folk...ja det er alle de forringelser de stemmer for...som ene og alene går ud over de svage..

Så følger man ikke lidt med i politik....ja så forstår jeg godt at folk kan falde for deres øregejl...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension