K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-10-2014, 16:12   #1
livniv
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2013
Lokation: Glostrup
Indlæg: 26
Styrke: 11
livniv er ny på vejen
Advokat til sag mod PFA

Hej med jer :-)

Kan i anbefale en god advokat? Helst en der ikke skal have betaling, før sagen, forhåbentlig, går igennem.

Jeg er fleksjobber på 13,5 timer om ugen. Har piskesmæld med alle følger efter et fald fra hesten. Begyndende slidgigt i venstre kraveben samt smerter i højre hånd pga overbelastning. Højre hånd forsøgt opereret men uden den store effekt.

Jeg har i dag fået afslag på min erhvervsevnetabsforsikring fordi de mener, at jeg godt kan arbejde mere end hvad jeg gør.. Hvilket i grunden ville være dejligt, hvis de havde ret, for så var jeg ikke så økonomisk presset.
Udover arbejdstimerne, bygger de stort set hele deres afslag på at jeg har hest og fortsat rider. Trods det er jeg er gået fra 2 til 1 hest efter jeg kom til skade og tiden, dagene og niveauet mht til ridning slet ikke er i nærheden af hvad jeg gjorde og kunne før.

Det virker som om at jeg ikke må have nogen fritidsinteresser.. Vil ikke skille mig af med hesten, for det giver mig en glad-i-låget effekt i en ellers sur og smertefuld hverdag..

Hvem kan anbefales til at hjælpe mig og hvem skal jeg absolut holde mig fra?

Jeg bor i storkøbenhavn.

Pft :-)
livniv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2014, 18:39   #2
Egeskov
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2012
Indlæg: 76
Styrke: 13
Egeskov er ny på vejen
Jeg kender dem ikke personligt, men ved "Elmer og partnere" fører mange sociale sager. De har gratis retshjælp én gang om måneden, hvor du fx kan få vurderet, om du har en (god) sag. Du kan læse mere på deres hjemmeside http://www.elmer-adv.dk.
Egeskov er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 12:30   #3
Dinky67
Elsker at være her på K10
 
Dinky67s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2010
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 63
Styrke: 14
Dinky67 er ny på vejen
Husk at spørge hvad det koster...
Jeg har gjort det samme og det kostede mig lige 35000
uden at få medhold, selv om jeg ved at jeg skulle have haft det....
__________________
Jeg er lige nu i en lang proces med at acceptere situationen, men håber på sigt ...at lære at leve med det og bruger tid på at lære at acceptere mine smerter..
Førtidspensionist pr. 1 Juli 2011
¸•♥*Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ*♥•.
Dinky67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension