K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-10-2014, 16:12   #1
Sash
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2013
Indlæg: 11
Styrke: 11
Sash er ny på vejen
Efterværn og varighed af ressourceforløb

Hej!

Jeg har en kontaktperson som jeg er vanvittigt glad for, under efterværns loven.
Nu er problemet bare, at siden jeg er blevet tilkendt et ressourceforløb så mener de, at jeg skal have en bostøtte. Som ikke er min nuværende kontaktperson, som jeg ellers ville have til jeg fylder 23. De vil skifte snarest, og det giver ingen mening at jeg skal starte forfra med en ny person, når jeg har brug tre ÅR på at få tillid til min nuværende.
Den her bostøtteting hører jo med i ressourceforløbet og derfor tænker jeg, om jeg må takke nej til bostøtten, og beholde ressourceforløbet, OG beholde min kontaktperson?

I mit brev fra kommunen står der at jeg har fået tilkendt et ressourceforløb af maks fem års varighed, betyder det så at jeg har fået fem år?

Håber i kan hjælpe
Sash er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2014, 16:51   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.743
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg råder dig...

Kære Sash

...hurtigst muligt at kontakte DUKH for rådgivning i forbindelse med dine ønsker om at fortsætte med din nuværende kontaktperson.

De er ganske flinke og professionelle.

http://www.dukh.dk/fa-radgivning/inf...efonradgivning

Derefter ser du på din kommunes hjemmeside om de har ansat en Borgerrådgiver, som kan give dig overblik og råd.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension