K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-03-2017, 18:48   #21
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TLH Se meddelelser
Tak
Det er svært at lave den helt konkret, da det drejer sig om at jeg i løbet af samtalen fik det meget, meget psykisk dårligt. Jeg græd, jeg havde tics, jeg var totalt usammenhængende. Alligevel valgte han at fortsætte mødet uden på nogen måde at tage højde for min tilstand.
Efterfølgende måtte jeg tage medicin langt over den anbefalede dosis, og min bisidder var bange for at lade mig være alene.
Jeg har også været ude for en sådan behandling ved mit første rehabmøde. Det var sundhedskoordinatoren (læge), som talte respektløst til mig. Lederen af rehabteamet lod mødet fortsætte, selv om jeg åbenlyst havde det dårligt, græd etc. Jeg lå i fosterstilling en uge efter mødet, gik helt ned, måtte bruge mere sovemedicin etc.

Jeg klagede over behandlingen og den manglende forholden sig til fakta/lægelig dokumentation. Lægen blev fjernet fra teamet og lederen fik en næse. Så det KAN hjælpe at klage. Jeg holdt min klage i en meget nøgtern og saglig tone.
__________________
Pensionista✍🏼
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2017, 23:51   #22
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Hvilken kommune var det i, for i Københavns kommune er de revnrende ligeglade med hvor nedladene og uforskammet man behandles.

Den unge arrogante læge jeg mødte i teamet var iskold og fuld af løgn.

Efterflg. blev klage sendt til, borgerrådgiver, overborgmester og beskæftigelses borgmester. Sidste 2 er stadig på deres poster.
Klagen blev sendt til videre, og jeg modtag en pæn og systemisk forklaring, som bestod i, at de ikke mente jeg havde ret i manglende diaglog.
de gav mig ret i de rent faktiske omstændigheder, som handlede om at det første møde blev aflyst, fordi mødelederen havde haft fri dagen før.

Dette er desværre en meget unyanceret kommune, og til Jer der stadig tror at socialdemokratiet er et åbent parti, som vil gøre op med regeltyraniet, så er I ganske enkelt naive.

Men hvis du, I har kræfter så gå videre til ombudsmanden.

Måske tager han ikke sagen, men des flere der klager over den udemokratiske kommune des større bliver chancen for, at der en dag er en dygtig journalist der får øjnene op.

Det er trods landets største kommune, og flyt bare hertil hvis I har penge og ikke er syge ller arbejdsløse.
Her er masser af fede oplevelser i vente, og husk at Frank Jensen, den glade dreng, der bruger masser af penge på events og fine spillerhaller, ja så må du da blive glad.

ellers , så bliv væk, fordi i ikke regnes.
København er nemlig en by, der gerne vil profilere sig selv og der er ikke brug for dovenlarser.

Sidst redigeret af vasen; 14-03-2017 kl. 00:21.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2017, 09:42   #23
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Lægen fra Region Hovedstaden hed Anders Erreboe. Født 1978.
__________________
Pensionista✍🏼
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2017, 17:04   #24
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Strandpigen Se meddelelser
Lægen fra Region Hovedstaden hed Anders Erreboe. Født 1978.
Ja, det hed han. hvordan har du fundet frem til det, for jeg kan ikke finde oplysninger om ham som er up to date?

vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2017, 18:26   #25
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Jeg tænkte, at det kunne ikke være andre: ung, iskold, arrogant og ligeglad med andre lægers vurderinger ;-)

Jeg slog ham op i Autorisationsregistret på Sundhedsstyrelsens hjemmeside. Man kan søge på navne. Der står, at han i 2014 blev autoriseret som speciallæge i almen medicin.

Jeg tror han har fået fjernet oplysninger om sig selv på Google. Dengang fandt jeg oplysninger om, at han var ansat på Socialmedicinsk Enhed, Bispebjerg-Frederiksberg. Det er nok i denne egenskab at han er/(var?) regionens sundhedskoordinator. Han har også været ansat på Region Hovedstadens Psykiatri og tilknyttet Herlev Onkologisk. Det meste er fjernet.

Jeg har sjældent mødt et mere usympatisk menneske. Totalt uegnet til at have med mennesker at gøre. Trænger i den grad til mere livserfaring. Det er farligt at have en type som ham i rehabiliteringsteams. Han ødelægger folks liv. Gør syge mennesker mere syge. Det er virkelig trist. Min sagsbehandler fortalte bagefter, at alle socialrådgiverne var utilfredse med ham. Han havde heller ingen respekt for deres arbejde. Jeg håber mange klager over ham, så han kan blive fjernet helt. Det er virkelig sjældent at jeg har det sådan med nogen.
__________________
Pensionista✍🏼

Sidst redigeret af Strandpigen; 14-03-2017 kl. 18:28.
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2017, 00:21   #26
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Strandpigen Se meddelelser
Jeg tænkte, at det kunne ikke være andre: ung, iskold, arrogant og ligeglad med andre lægers vurderinger ;-)

Jeg slog ham op i Autorisationsregistret på Sundhedsstyrelsens hjemmeside. Man kan søge på navne. Der står, at han i 2014 blev autoriseret som speciallæge i almen medicin.

Jeg tror han har fået fjernet oplysninger om sig selv på Google. Dengang fandt jeg oplysninger om, at han var ansat på Socialmedicinsk Enhed, Bispebjerg-Frederiksberg. Det er nok i denne egenskab at han er/(var?) regionens sundhedskoordinator. Han har også været ansat på Region Hovedstadens Psykiatri og tilknyttet Herlev Onkologisk. Det meste er fjernet.

Jeg har sjældent mødt et mere usympatisk menneske. Totalt uegnet til at have med mennesker at gøre. Trænger i den grad til mere livserfaring. Det er farligt at have en type som ham i rehabiliteringsteams. Han ødelægger folks liv. Gør syge mennesker mere syge. Det er virkelig trist. Min sagsbehandler fortalte bagefter, at alle socialrådgiverne var utilfredse med ham. Han havde heller ingen respekt for deres arbejde. Jeg håber mange klager over ham, så han kan blive fjernet helt. Det er virkelig sjældent at jeg har det sådan med nogen.
Åh, hvor er jeg lettet. Tusind tak for dit kendskab og at du skrev det her.

Jeg har søgt og søgt på hans navn, men kun fundet at han på et tidspunkt var i en lægepraksis i Sydhavnen som turnuslæge. Jeg har til tider tænkt at han ikke var så slem, og undskyldt ham med, at han er ung og har fået læst og påskrevet af mødelederen i teamet hvad han skulle sige.

Man kan jo næsten ikke tror på,at en læge ikke tager sin faglighed alvorligt.

Men jeg er blevet klogere siden.



Han var tilbagelænet og arrogant og sagde intet indtil jeg meget vredt efter en modbydelig forestilling i kulde, direkte spurgte;

Hvorfor sidder du her, hvis sundhedsfaglige data er ligegyldige i min sag.

Det var her han med åbne øjne løj.Jeg kan udybe i en privat besked, da jeg her lidt for let vil kunne genkendes.

Det var en forfærdelig oplevelse, for en ting er et kommunalt system, hvor ingen har autorisation, men at en læge der vedkender sig lægeløftet er så uvederhæftig, ja det er en skændsel og han er absolut ikke med til, at tilliden til lægestanden højnes.

Jeg vil gerne vide om du klagede over ham, og i så fald hvordan? Han giver mig stadig kuldegysninger.

Tankevækkende, at han har været ansat i Hovedstadens psykiatri. Det borger ikke for for ordentlighed, og hvor er det trist at der åbenbart er så mange dårlige læger ansat i psykiatrien.

Er det mon fordi man i psykiatrien kan komme langt uden evidens!?

Er det for nemt at blive psykiater?

Er psuykiatrien et tage selv bord for de, der ikke har nok faglighed og nemmest kan blive speciallæger.
Jeg ved det ikke, men har i mine mange år, som ansat i socialpykiatrien oplevet lidt af hvert, men har også mødt empatiske og gode psykiatere.

Den mest omhyggelige, selvtænkende psykiater var den nu afdøde , Finn Jørgensen.
Han var overlæge på Sankt Hans, men sagde sin stilling op i protest mod den store medicindosering, som man udskrev.

Jeg har mødt ham flere gange i undervisnings øjemed, og han var særlig.

Er det, det regelstyrede og eller medicinalindustrien, der har medført at den slags er en sjælden "race" i dag.

Nå, nu løber det med mig.
Skriv tilbage til mig srandpigen, hvis jeg må skrive en PB til dig!

Du skriver at lægen blev fjernet fra teamet, men jeg var i teamet i 2015 og han var der, så enten taler vi ikke om den samme eller også har de fyldt dig med løgn, for den læge jeg mødte hed Anders Errenboe.
Hvodan fik du besekd på, art han var fjernet fra teamet?
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2017, 07:38   #27
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Da jeg skulle for teamet for anden gang i 2016, blev han erstattet med en anden læge efter, at jeg havde klaget over ham. Det er ikke Københavns kommune.

Jeg klagede over hele teamet. Da det var ham, der førte ordet, blev det mest en klage over ham. Jeg klagede i min partshøring over usaglig og mangelfuld indstilling helt ude af trit med den lægelige dokumentation men også hans nedladende måde at tale til mig på.

Hvis tilstrækkeligt mange borgere fra forskellige kommuner klager over ham, kan det betyde noget. Socialrådgiverne i mit jobcenter var glade for, at der endelig var en borger, der klagede. De mente, det havde mere effekt, end når de klagede.
__________________
Pensionista✍🏼

Sidst redigeret af Strandpigen; 15-03-2017 kl. 07:40.
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2018, 19:51   #28
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Bumper lige min egen tråd, da jeg muligvis kommer i kløerne på Jes Arlaud igen Har sendt en mail til ham da min sagsbehandler ikke besvarer mine spørgsmål. Tænkte det måske ville være godt at få hans skriftlige svar, så jeg kan klage over ham i stedet for sagsbehandleren.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2018, 20:44   #29
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Strandpigen Se meddelelser
Jeg har også været ude for en sådan behandling ved mit første rehabmøde. Det var sundhedskoordinatoren (læge), som talte respektløst til mig. Lederen af rehabteamet lod mødet fortsætte, selv om jeg åbenlyst havde det dårligt, græd etc. Jeg lå i fosterstilling en uge efter mødet, gik helt ned, måtte bruge mere sovemedicin etc.

Jeg klagede over behandlingen og den manglende forholden sig til fakta/lægelig dokumentation. Lægen blev fjernet fra teamet og lederen fik en næse. Så det KAN hjælpe at klage. Jeg holdt min klage i en meget nøgtern og saglig tone.
Lægen hedder Anders Errenboe og han figurerer stadig. Så han er ikke fjernet.Han figurerer fra Frederiksberg h. og bruges i Kbh.
Han ikke bare var uforskammet ,. han omgjorde hvad der stod i mine papirer og alle "klappede"

Sidst redigeret af vasen; 08-06-2018 kl. 20:47.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2018, 21:02   #30
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Lægen hedder Anders Errenboe og han figurerer stadig. Så han er ikke fjernet.Han figurerer fra Frederiksberg h. og bruges i Kbh.
Han ikke bare var uforskammet ,. han omgjorde hvad der stod i mine papirer og alle "klappede"
Siden det er længe siden at tråden sidst har været brugt, tillader jeg mig at skrive at den handler om Jes Arlaud. Ikke alle mulige andre, diskuteret for over et år siden og det gjorde den sådan set også den gang.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension