K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-09-2013, 00:02   #41
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kiskada Se meddelelser
Må tilstå jeg ikke har nærlæst alt (har ikke overskud)

MEN

Jeg synes IKKE det er i orden, at kommuner mener at kunne bruge billeder eller aktivitet fra Facebook som dokumentation for noget som helst!

+ Andre kan have hjulpet med at ligge det ind for vedkommende.

+ Mener de man skal være død, for at modtage pension, siden det at holde en hund i en snor skulle være bevis for noget?

+ synes virkelig ressourcerne i kommunerne kunne bruges langs bedre...

+ syntes det er direkte skræmmende, at der bruges milliarder på at nedgøre, latterliggøre og direkte mistro syge mennesker!! Føj!

+ hvorfor syntes de fleste, at DE ved hvordan naboen har det - uden overhovedet at have spurgt ind til det!


Efterlyser en positivliste over HVAD man må som syg..

...må man smile - eller bliver det betragtet som overskud, der må udnyttes til yderligere trækken langdrag i din sag,
for DU kan da ikke være syg eller ha ondt du smiler jo
- præcis DER syntes jeg samfundet står i dag!!
det er sku' sørgeligt!


værre er det at næsten ingen griber ind eller siger STOP!

Nøj hvor er det et trist samfund vi lever i efterhånden! ØV ØV ØV



Mvh.

Kiskada

Nej man må ikke smile..

Bare spørg enhver sagsbehandler..

Det er det første de siger, hvordan kan du smile når du påstår du har så ondt...???

Men hvad skulle man gøre..??
Hvis alle os med kroniske smerter og sygdomme satte os ned og skreg hvad ville det da nytte..???

Så ville de da lukke os inde på den første lukkede afdeling de kunne finde, så nej man gør hvad man kan og smiler...

Og har man børn kan man Satme smile sig igennem mange smerter.......
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2013, 08:36   #42
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nogle gange er folk måske også lidt selv fortjenet, har en bekendt der søger fleks, fordi hun ikke kan holde til hendes job , hun er lige nu i praktik,
I dag stod der på hendes facebook opdatering.


Rødbeder syltet, tjek. Æbler plukket, tjek. Gulve vasket, tjek. Gavle malet, tjek. Blomster vandet, tjek. Kødet sat over at koge, tjek. Så er det vist tid at holde søndags fri, .

og så sidder selv jeg tilbage med en tanke, at hvis hun slappet lidt mere af om søndagen, så kunne hun måske holde til, lidt flere timer, hun har så en åben profil og jeg vil blive meget forbavset, hvis det ikke vil blive brugt mod hende, for sådan er hendes profil hver uge.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2013, 09:33   #43
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
, hvordan kan du smile når du påstår du har så ondt...???
Sort humor, do.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2013, 13:45   #44
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
ja folk må tænke sig om ...
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2013, 23:56   #45
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
nogle gange er folk måske også lidt selv fortjenet, har en bekendt der søger fleks, fordi hun ikke kan holde til hendes job , hun er lige nu i praktik,
I dag stod der på hendes facebook opdatering.


Rødbeder syltet, tjek. Æbler plukket, tjek. Gulve vasket, tjek. Gavle malet, tjek. Blomster vandet, tjek. Kødet sat over at koge, tjek. Så er det vist tid at holde søndags fri, .

og så sidder selv jeg tilbage med en tanke, at hvis hun slappet lidt mere af om søndagen, så kunne hun måske holde til, lidt flere timer, hun har så en åben profil og jeg vil blive meget forbavset, hvis det ikke vil blive brugt mod hende, for sådan er hendes profil hver uge.
At kunne klare hjemlige sysler er ikke noget der burde tvangsomsættes til reel arbejdstid.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2013, 18:49   #46
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hold dig fra politik hvis du vil have pension

http://www.avisen.dk/hold-dig-fra-po...on_234526.aspx

"Johnnys Larsen deltagelse i en offentlig debat påvirker hans ansøgning om førtidspension. Det har fået den meget læste blogger til at give sig selv mundkurv på. Det er en trussel mod den demokratiske debat, hvis ikke alle kan ytre sig frit, siger eksperter."

http://www.avisen.dk/vedr-partiet-er...gt_234519.aspx

Læs hvad kommunen skriver om Johnny.

Så hvis man fortsætter med at oplyse om ens privatliv på Face-book, må den enkelte tage konsekvensen.

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 25-09-2013 kl. 18:56.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 25-09-2013, 22:24   #47
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Peter...det går jo ganske godt hånd i hånd med alle dem som får at vide at når de kan skrive et intelligent og velformuleret brev til kommunen...ja så har de jo en arbejdsevne og så kan førtidspension da slet ikke komme på tale...de benytter enhver en chance...

Så kunne jeg også godt forstille mig at de er meget trætte af ham Johnny Larsen og al hans skriverier....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2013, 16:45   #48
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Peter...det går jo ganske godt hånd i hånd med alle dem som får at vide at når de kan skrive et intelligent og velformuleret brev til kommunen...ja så har de jo en arbejdsevne og så kan førtidspension da slet ikke komme på tale...de benytter enhver en chance...

Så kunne jeg også godt forstille mig at de er meget trætte af ham Johnny Larsen og al hans skriverier....
Lige netop...

Har selv fået den smidt i hovedet at når jeg kunne klage over at min sagsbehandler brød loven med et brev, var det da en KÆMPE rescource..

Spurgte dem hvad der fik dem til at tro det var mig alene der skrev....? ?

Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
http://www.avisen.dk/hold-dig-fra-po...on_234526.aspx

"Johnnys Larsen deltagelse i en offentlig debat påvirker hans ansøgning om førtidspension. Det har fået den meget læste blogger til at give sig selv mundkurv på. Det er en trussel mod den demokratiske debat, hvis ikke alle kan ytre sig frit, siger eksperter."

http://www.avisen.dk/vedr-partiet-er...gt_234519.aspx

Læs hvad kommunen skriver om Johnny.

Så hvis man fortsætter med at oplyse om ens privatliv på Face-book, må den enkelte tage konsekvensen.

Hilsen Peter
De bruger skam også dagligdagsting..

Har du Børn kan du ikke være syg da det er en mega rescource i sig selv ....
Kan du klage over din sagsbehandling er du heller ikke syg da det er en rescource...
Kan du finde ud af at optage samtalerne osv er du heller ikke syg for det er også en kæmpe rescource...

Kan du læse for dine børn om aftenen kan du jo arbejde på et plejehjem og læse for demente.. (ja den har jeg vitterligt hørt!!!)
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvis kommunen stopper sygedagpenge bullergris Er det overhovdet til at få fleksjob? 8 12-12-2011 18:50
Ikke rask nok til at være syg momb At søge førtidspension 4 25-03-2011 13:35
Er for rask til at være syg men er for syg til at være rask creek Alt det andet 7 25-11-2010 11:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension