K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-06-2015, 15:10   #1
Balzac
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2015
Indlæg: 9
Styrke: 0
Balzac er ny på vejen
Jobcentret undersøgt indefra mht etik

Jeg er bisidder for en god ven som har kæmpet en del år mod systemet efter en alvorlig arbejdsulykke/skade og som i dag er havnet i kontanthjælpsordningen. Jeg har i denne forbindelse skrevet en artikel i Den Korte Avis. Sagen med min ven Jens er stadigvæk kørende og jeg har siden opdaget flere administrative fejl, bland andet indkaldelsen til et møde med en dagsorden som bevidst ikke svarede til de behandlede emner.
Mine oplevelser i forbindelse med et møde i rehabiliteringsteamet bekræftede min mistanke om at møde var pure formelt og at det hele var afgjort på forhånd (sagsbehandleren var så uforsigtig at han bekræftede denne mistanke!). Sker det med andre sager?
Kan jeg som almindelig borger få indsigt i alt det administrative cirkulærer og papirer (ikke forbundne til personsager) som de ansatte har adgang til i min kommune?
I så fald Hvad bør jeg gøre?
Jeg er interesseret i dokumenter som kunne begrunde min mistanke om systematisk udsættelse af sager, administrative fejl i forbindelse med loven og ISÆR etiske aspekter.
Med offentliggørelse for øjet.
Lektor em. SDU dr. G. Lehmann
Balzac er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension