K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-04-2015, 22:35   #1
gonda
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 98
Styrke: 14
gonda er ny på vejen
Klage over udbetaling danmark

Hvor kan jeg klage over sagsbehandlingen i udbetaling danmark?

Jeg kan kun finde info om klage over afgørelser, men det er jo en anden boldgade
gonda er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2015, 23:15   #2
Yan
Ved at vænne sig til K10
 
Yans avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2015
Indlæg: 19
Styrke: 10
Yan er ny på vejen
http://www.atp.dk/samfundsansvar/kun...eambassadoeren

UD er en del af ATP, så der kan startes her.
Yan er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2015, 00:23   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja jeg ved ikke om det tilsyn der holder øje med kommunerne også holder øje med udbetaling DK...

Det eneste jeg har kunne finde ud over det som @Yan har skrevet...ja det er at det er Social- og integrations ministeren der skal fører tilsynet med udbetaling DK https://www.retsinformation.dk/forms...id=141314#Kap8

Ankestyrelsen er dem som klare det når det gælder afgørelser fra udbetaling DK....men om de også har noget at gøre med det når det gælder selve sagsbehandlingen....tja det aner jeg ikke....

Hvis du har prøvet @Yan`s forslag og det ikke giver pote så kan du evt forsøge at kontakte ankestyrelsen for at høre om de ved hvor du skal henvende dig....

Hvis de ikke ved det så prøv Social- og integrations ministeriet...hvis ikke andre ved det ja så må de da...

Det virker bare lidt hen i vejret hvis det er udbetaling DK selv der skal klare klager over dem selv...

Hvis og når du finder ud af hvor det er så må du godt lige skrive det her i tråden...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension