K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-01-2010, 11:35   #11
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Spørgsmål ang.dagbog

Jeg ved ikke om jeg egentlig skulle smide det her spørgsmål ud i en ny tråd, men nu skriver jeg det i min egen.

Jeg har søgt rundt i forummet på indlæg omkring dagbogs-skriveri og har ikke rigtig kunne finde svar på mit spørgsmål.

Jeg er nemlig gået i gang med at skrive en lidt mere detaljeret dagbog (startede onsdag morgen) i stedet for bare stikord i min kalender, men jeg er virkelig virkelig i tvivl om hvor detaljeret jeg skal gøre det.

Jeg skriver nu efter klokkeslæt, men ikke hver time. Jeg skriver også smerteskala efter det smerteskema der ligger her på K10 og jeg skriver hvornår jeg tager min medicin og hvad. Jeg skriver hvornår jeg går i seng, står op osv.

Men jeg er i tvivl om det er godt nok

Et eksempel fra en dag er (jeg har det så sat i et skema):

Citat:
23.15 – 07.50: Faldt først i søvn omkring midnat, sovet meget uroligt. Oppe og tisse ca. kl. halv 6 vågen flere gange pga. smerter og uro. Haft svært ved at finde en ordentlig sovestilling. (smerter) 6-7

07.50 - 08.20: Vækket af Daisy, stod op, men havde slet ikke lyst. Stærke smerter i nakke og højre skulder/arm, ømhed i venstre skulder. Svær ømhed i hele kroppen. Hovedpine. Træt og udmattet, føler mig ikke udhvilet og er lige så smadret som da jeg gik i seng.
Toiletbesøg, fodrer katte, laver morgenmad. Tænder tv uden lyd, og tænder pc. (smerter) 7

08.20 – 11.00: Tage mine piller (fiskeolie, vitaminpille + medicin), lave kaffe.
Sidder lidt foran bærbar pc, vågner langsomt. Tiltagende hovedpine, er helt smadret i hele kroppen. Tung i hovedet, trist. Ligger mest under tæppet på sofaen.
Har tv’et tændt, men ingen lyd på.
Skrevet lidt blog, talt lidt i telefon og ellers bare sumpet træt i lænestolen. (medicin) Tegretol 100 mg (smerter) 7-6
Skal der mere med? Eller er det for detaljeret?

Eller hvordan gør I andre?

Forslag modtages med glæde.
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
regeringen-hvad har de gang i? østerbro Politik og Samfund 11 16-05-2012 13:49
Hvad har Åbenrå Kommune gang I ? Florken Skal kommuner ikke overholde loven? 44 01-05-2012 12:44
2. gang nono222 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-10-2011 21:53
Retssikkerhedsloven - hvad i alverden betyder det? zuza Nyt om loven 7 19-04-2009 21:43
3. gang... Buffy Dit og Dat 12 28-10-2008 15:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension