K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-08-2011, 17:00   #101
nitouche
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 27
Styrke: 13
nitouche er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Uh, Nitouche, det var mange spørgsmål, og jeg mener bestemt ikke at ha' viden til at besvare dem alle...

...men, som dig ville jeg skifte læge, hvis din nuværende ikke lytter!
Jeg har desværre ikke så gode erfaringer med Frb. Hospital i perioden ca. 2003 til 2005 - der manglede konstant læger til ca. 400 patienter, hvis jeg husker ret, ihvertfald ufattelig langsom tempo...

...ny § 17-ansøgning kræver nok ny arbejdsprøvning, med mindre arbejdsprøvning er kontraindiceret...

...men du er i gang med afklaring til flexbevilling? Er det via arbejdsprøvning?
I KK tages ingen hensyn til, om flexbevillingen er realistisk i forhold til arbejdsmarkedet.
Forbered dig på, at hvis du kan skubbe en småkage 3 cm med næsen, så er det nul pension - ked af at sige det, men det er desværre min erfaring.

Helsingørdommen holder i Ankestyrelsen, så hvorfor ikke i din sag, hvis det bliver aktuelt :-)

Nitouche, det ER uoverskueligt, men med alle de gode folk på K10, så er det lidt nemmere for os alle :-)

Undskyld, Lotte68, vi kom vist lidt på afveje i din tråd...

...Nitouche, husker ikke lige, men har du selv en tråd med dine egne problematikker, så snakker vi videre der :-)
Kun under "special-studerende" - hvis jeg ellers kan finde den.
Ellers må jeg copy-paste eller lave en hel ny. Det bliver bare ikke i dag
nitouche er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2011, 21:14   #102
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af UnderRadaren Se meddelelser
aaaargh....pølse altså...tilgiv mine stavefejl!!!!
Det skal du ikke tage så tungt, det sker for os allesammen, stavefejl eller tastefejl.

Men i nederste højre hjørne af dit indlæg er der en lille knap hvor der står "rediger", den kan du benytte i x antal timer.

Velkommen til K10.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2011, 22:23   #103
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af UnderRadaren Se meddelelser

Som borger bliver du taget alvorligt i det øjeblik den som sider med klagen ikke kan komme uden om dens validitet
Nemlig!

Din "Been there, done that - erfaring" må du rigtig gerne bidrage med :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 10:37   #104
skotten
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2008
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 4
Styrke: 17
skotten er ny på vejen
hej lotte det lyder som en god tråd du der har fået lavet min lange kamp med musvågevej er at nu sidder jeg på arbejdsprøvning nr 6 på HKI og det er Pga en ligegyldig jobkonsulent /socialrådgiver på lige nettop musvågevej og det har gjort at mit helbred er blevet svækket endnu mere end det var i forvejen venter nu på at komme i behandling hos en psykolog på frederiksberg er godtnok træt af mit liv lige nu det viser jo hvorlangt at det offentlige regi kan køre de syge ned uden det får konsekvenser og specialt på Musvågevej
skotten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 17:59   #105
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af skotten Se meddelelser
hej lotte det lyder som en god tråd du der har fået lavet min lange kamp med musvågevej er at nu sidder jeg på arbejdsprøvning nr 6 på HKI og det er Pga en ligegyldig jobkonsulent /socialrådgiver på lige nettop musvågevej og det har gjort at mit helbred er blevet svækket endnu mere end det var i forvejen venter nu på at komme i behandling hos en psykolog på frederiksberg er godtnok træt af mit liv lige nu det viser jo hvorlangt at det offentlige regi kan køre de syge ned uden det får konsekvenser og specialt på Musvågevej
5 arbejdsprøvninger og i den 6. nu, kors!

Hvor mange år spænder de arbejdsprøvninger over?

Og er de prøvninger i forbindelse med revurdering af flexbevilling?

Jeg kan se i din statistik, at du siger noget om afslag på at ville behandle en FP-ansøgning:
Var det en ansøgning § 17 på det foreliggende dokumentationsgrundlag eller var det en indstilling fra SB via § 18?
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Visitationsteam? asti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 24-03-2012 18:30
Visitationsteam KBH - svarfrister? Hjælp/erfaring søges. Miav Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 20-03-2012 09:56
Slagelse Jobcenter Klage. archibald Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 27-06-2011 22:54
Fælles sprog! buster Politik og Samfund 0 11-05-2010 11:28
Kontanthjælp og fælles økonomi Whattodo Alt det andet 6 18-08-2008 19:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension