K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2011, 22:06   #1
Torben
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2011
Indlæg: 30
Styrke: 13
Torben er ny på vejen
Forberedelse til mødet med SB

Hej alle fantastiske K10ére!

Jeg har tidligere startet en tråd med min sag som kan ses her:

Hvad er forskellen på de forsk......

Jeg har nu officielt fået en undskyldning både over telefonen, og på skrift fra jobcenterchefen, hvor hun skriver at "hun beklager de gener den øgede sagsbehandlingstid har medført".

Hun sagde at de på baggrund af de lægelige dokumenter har valgt at ændre afgørelsen, og genoptage min sag.

I dag har jeg så fået dumpet en indkaldelse i brevsprækken hvor jeg er indkaldt til et personligt møde med SB på tirsdag.

Der står at vi på mødet skal finde ud af "hvad der skal ske fremadrettet i min sag"

Her kommer så 10.000kr spørgsmålet:

Hvordan kan jeg forberede mig til det her møde? skal jeg aktivt have nogle foreslag klar, i såfald hvilke?

Er der nogle ting jeg skal passe på med at takke ja til med det samme?

Kan godt være at jeg har fået det at vide her før.... men håber jeg kan få det igen.

Venligst
Torben.
Torben er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2011, 23:20   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej Torben.

Har kigget din tråd igennem (man kunne godt fortsætte fra den gamle tråd?-det ville være lettere for os andre, så vi har din historie).

Har du egentlig fået nogen ydelse siden de stoppede dine sygedagpenge??
Hvis ikke, bør du få ydelsen i tilbagevirkende kraft....

Jeg vil næsten tro, at revalidering vil være en løsning for dig indtil videre. Hvis du ikke kan arbejde i det samme fag længere, som du var i før, må du prøve at tænke over, hvad du så godt kunne tænke dig/eller interesserer dig. (det kan være en ny uddannelse).

En måske god ting kan være at skrive punkter ned, hvad du vil fortælle til sagsbehandleren. (om dit helbred, om du er i behandling, prognosen osv.)

Der er sikkert andre, som kan komme med flere idéer til dig.
Men godt at høre, at de genoptager din sag....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2011, 12:50   #3
Torben
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2011
Indlæg: 30
Styrke: 13
Torben er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Hej Torben.

Har kigget din tråd igennem (man kunne godt fortsætte fra den gamle tråd?-det ville være lettere for os andre, så vi har din historie).

Har du egentlig fået nogen ydelse siden de stoppede dine sygedagpenge??
Hvis ikke, bør du få ydelsen i tilbagevirkende kraft....

Jeg vil næsten tro, at revalidering vil være en løsning for dig indtil videre. Hvis du ikke kan arbejde i det samme fag længere, som du var i før, må du prøve at tænke over, hvad du så godt kunne tænke dig/eller interesserer dig. (det kan være en ny uddannelse).

En måske god ting kan være at skrive punkter ned, hvad du vil fortælle til sagsbehandleren. (om dit helbred, om du er i behandling, prognosen osv.)

Der er sikkert andre, som kan komme med flere idéer til dig.
Men godt at høre, at de genoptager din sag....

Ok, har nu skrevet indlægget i min gamle tråd og skriver ikke længere i den her.
ved ikek lige hvordan man sletter den.
Torben er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2011, 13:08   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Torben Se meddelelser
Ok, har nu skrevet indlægget i min gamle tråd og skriver ikke længere i den her.
ved ikek lige hvordan man sletter den.
Jeg har kontaktet web og spurgt, om ikke han kan lægge trådene sammen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2011, 13:24   #5
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Hvis de genoptager din sag er det i "lige linje" dvs. du SKAL have din ydelse med tilbagevirkende kraft, fra den dag de uberettiget stoppede din sag.

Jeg kan forestille mig at de nu gerne vil have gang i et afklarende forløb, for herefter at vurdere hvad du kan/ikke kan, samt i hvor lang tid du kan (timer per uge).
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
rehabiliterings mødet?? superman Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 61 15-06-2013 21:01
resourse forløbs mødet? Tzari Alt det andet 7 27-04-2013 14:37
Jeg skal komme til mødet? (FP) Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 21-07-2010 20:09
Mødet med min sagsbehandler fredag d 14-03-08 Mads&Camilla Din historie 8 17-03-2008 19:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension