K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2013, 12:43   #1171
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Super god ide WEB med en ecig kategori ..
Kan du ikke flytte denne lange tråd med over ? bare så den kommer under rigtig kategori
jeg synes den er lidt nostalgisk at kigge lidt i indimellem bare sådan fordi jeg synes det er sjovt at læse lidt i tråden indimellem
den er ganske rigtigt uoverskuelig nu, men hvor har den dog hjulpet mange mennesker af med deres cigatetter
__________________

Sidst redigeret af AAA; 14-11-2013 kl. 12:45. Årsag: stavefejl og glemt tekst
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 16:01   #1172
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg har dog hørt fra mange af de steder jeg har læst om væsker....at mentol smag godt kan være hårde ved plastic tanke....så det skal du nok lige have i baghovedet hvis din tank begynder at lække....
Det har jeg også læst, men har aldrig selv haft problemet, og har dampet en del menthol, så det kan være de har ændret på plastic'en...
Citat:
Løsningen er at købe en tank med glas eller pyotex...er ikke lige sikker på at jeg har stavet det sidste helt rigtigt....men køber man en glas tank....ja så burde man ikke have nogle problemer med de smage der er hårde ved plastic tanke...
Mener det hedder pyrex.

Citat:
Sorry jeg vidste faktisk ikke at man kunne købe så høje nicotin væsker....alle dem jeg har set....og jeg har været på enormt mange hjemmesider....der har det højeste nicotin mængde været 24 mg....men så har jeg også lært noget i dag...
Samme side har 100mg til hjemmebland.
I USA kan man købe 250mg...

Citat:
Jeg har tænkt meget over om jeg skulle gøre det her....og er kommet frem til at jeg gør det.....til trods for at det ikke har så meget med selve K10's emne at gøre...

Jeg har tænkt på at lave en kategori herinde....herinde under politik og samfunds afd.....der hedder Ecigaretter....
Super god ide denne tråd er også ved at være uoverskuelig.
Og en stor del er jo også forældet, da der er komme meget nyt udstyr og viden frem...

Citat:
Jeg ved at jeg nok sikkert skal få på puklen over at jeg gør dette....men men...ikke meget nyt i det når jeg lave nye ting herinde...
Hvem i alverden skulle give dig på puklen over det?
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 16:54   #1173
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Hvem i alverden skulle give dig på puklen over det?
Uha uha du skulle lige vide hvordan det er at have sådan en hjemmeside her...så ville du ikke spørge...

Selvfølgelig flytter jeg denne tråd med over i den nye kategori...der høre den jo hjemme...

Okay...det er da lidt vildt hvis man kan købe 100 mg ja eller ligefrem 250 mg....kan slet ikke forstille sig hvordan man kan trække med sådan en væske...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 16:59   #1174
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Selvfølgelig flytter jeg denne tråd med over i den nye kategori...der høre den jo hjemme...

Takker
__________________
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 17:21   #1175
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Uha uha du skulle lige vide hvordan det er at have sådan en hjemmeside her...så ville du ikke spørge...
Ja, det er nok ikke altid lige sjovt kunne jeg forestille mig...
Citat:
Okay...det er da lidt vildt hvis man kan købe 100 mg ja eller ligefrem 250 mg....kan slet ikke forstille sig hvordan man kan trække med sådan en væske...
Fidusen er at det er langt billigere i porto, da resten, VG/PG og aroma, jo kan købes lokalt, plus at det fylder langt mindre i fryseren, når nu vi skal til at hamstre, inden Kræftens Bevarelse og medicinalindustrien får overtalt EU til at forbyde nikotin salget...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 17:32   #1176
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af AAA Se meddelelser
Selvfølgelig flytter jeg denne tråd med over i den nye kategori...der høre den jo hjemme...

Takker
Tråden er hermed blevet flyttet over i den nye kategori som er lavet..

Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Ja, det er nok ikke altid lige sjovt kunne jeg forestille mig...


Fidusen er at det er langt billigere i porto, da resten, VG/PG og aroma, jo kan købes lokalt, plus at det fylder langt mindre i fryseren, når nu vi skal til at hamstre, inden Kræftens Bevarelse og medicinalindustrien får overtalt EU til at forbyde nikotin salget...
Nej det kan helt klart være....som de unge ville sige....ret nederen...at bestyre sådan et forum...

Ja det vil desværre nok blive nødvendigt da de nok skal få fingrene i det her billige produkt...

De taber jo alt for mange penge på os dampere...

De bruger dog ret grimme metoder...da de ligefrem lyver direkte om en masse ting for at få lov til at ændre på reglerne...

Så går man derude og stadig tror på at de kære politikere gerne ser vi holder op med at ryge....ja så er det vist på tide at opdatere sin viden inden for dette område...

Hvis de ønskede det....ja hvorfor vil de så hellere promovere nogle produkter som nicorette som giver folk ca 7 % chance for at holde op....

Hvorimod ecigaretter efter undersøgelser på nettet er helt oppe på over 80 % hvor folk kan holde op med at ryge...

Nåå men den nye kategori E-Cigaretter er oprettet....

Jeg har lagt linket til kategorien på forsiden ude til højre under Nyt På K10

Man kan selvfølgelig også finde det under vores forumkategorier her http://www.k10.dk/index_forum.php
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 23:43   #1177
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Super med en ny tråd!!!

@Web.... Hvordan fa.... Laver den banner?? :-) hi, hi....
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2013, 00:03   #1178
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Den banner jeg har hvor der står hvor lang tid jeg ikke har røget og hvor mange penge jeg har sparet....den banner...nederst i alle mine indlæg...

Jeps jeg ved ikke om du selv kan finde ud af det...men det er sådan set nemt nok....

Du udfylder med de ting du har her http://vape.dk/sigtest.php

Når du har udfyldt der....så trykker på på OPDATER og ser om dit banner er som du vil have det....ellers ændre du det til du kan lide det....

Så kopiere du den kode der er nederst på siden...

Den kode sætter du så ind her http://www.k10.dk/profile.php?do=editsignature

Til sidst trykker du på GEM SIGNATUR og så vil den være på alle dine indlæg herinde på K10....lige som dem vi andre har...

Kan du ikke finde ud af det så kan jeg lave den til dig...

Jeg skal så bare vide de ting den spørger om over på den side hvor man laver den kode...

Hvornår du er holdt helt op med at ryge alm smøger

Hvor mange smøger du røg pr dag

Og så hvilken baggrund du vil have og om du vil have et ikon på....feks den smiley jeg har....du kan se ikonerne og baggrundene der er der over på http://vape.dk/sigtest.php
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2013, 01:29   #1179
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Virker det mon???

Ja, mon ikke!!!
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2013, 01:43   #1180
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen du får da lige en klapsalve herfra...det virker helt fint...

Jeg har lige rettet dit quote og centeret dit banner...

Hvis du ikke vil have det i midten...banneret.,...så sig lige til...

Så nu kan du bedre følge med i hvor lang tid du har været uden smøger og hvor meget du har sparet...

Lægger lige linket her til vores nye kategori om E-Cigaretter herinde på K10 http://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94

Så har man noget man vil dele eller fortælle andre herinde...så opret en ny tråd der...så al information ikke forsvinder helt i den her laaaaange tråd
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension