K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-07-2017, 20:46   #1
fødtidanmark
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2017
Indlæg: 2
Styrke: 0
fødtidanmark er ny på vejen
25 årig mand søger førtidspension hjælp tak

om min barndom:
jeg er vokset op med en meget voldlig far som slog min mor og mig, til sidst slog han min mor ihjel efter flere års problemer og det gjorde at jeg blev smidt på børnehjem som 10 årig og derefter røg jeg til en familie som ikke rigtig elskede mig de havde selv børn og tog mig til sig som en tjeneste til min far, jeg følte mig meget ensom og alene og fik psykolog hjælp, det hjalp ikke rigtig og efter nogle års helved røg jeg til en anden familie, hvor jeg også følte mig alene og ikke velkommen selvom de prøvede følte jeg stadig at de ikke rigtig elskede mig, og jeg gik til psykolog der også uden det rigtig hjalp, jeg flyttede fra familien nogle år efter, pga at jeg ikke rigtig kunne lide at være der da jeg ikke følte mig som en del af familien,

min ungdom:
så flyttede jeg for mig selv, og begyndte at få forkerte venner og begyndte at komme i det forkerte selskab, og begyndte at lave små kriminalitet, og generelt bare komme hen på den forkerte side af loven, jeg bestod ikke gymnasiet, fordi at jeg har meget store koncentrations problemer pga det der er sket i mit liv, jeg har generelt svært ved skolen, har altid gået i special klasse fik ekstra special timer efter det med mine forældre.

voksenliv:
jeg har på en strækning af 6 år været på 3 erhvervsuddannelser (uden at kunne bestå grundforløbet) og produtionskole og flyttet til københavn arbejdet i højst 3 måneder i supermarked og børne have og imellem den periode af tid har jeg været meget hjemløs ret så ofte og på kontanthjælp
så fik jeg et job som nattearbejder og det kunne jeg ikke holde til jeg tænkte konstant på selvmord og blev afhængig af kokain, var til lægen og fik anti depressiv piller , sagde op da jeg ikke kunne holde til det og så begyndte jeg på en erhvervsuddannelse som jeg ikke bestod. jeg har haft svært ved at gennemføre nogen uddannelser da jeg har haft meget svært ved at koncentrere mig fordi at jeg tænker for meget, og nu jeg hjemløs igen og nu bor jeg på et herberg,
jeg føler ikke at jeg fik den rigtig start på livet,
jeg har lit af depression og selvmords tanker siden jeg var helt lille, jeg føler virkelig at intet betyder noget, det så trist.
dengang jeg fik anti depressiv piller spurgte jeg lægen om jeg ikke kunne komme til psykolog men det kostede penge og det havde jeg ikke råd til,
hvad skal jeg gøre for at søge førtidspension ? hvem skal jeg henvende mig til ?
har i nogen råd til mig ?

undskyld den lange tekst men har undladt at skrive meget da jeg så er bange for at blive genkendt.
tak fordi i læste med.
fødtidanmark er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension