K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-01-2016, 16:14   #11
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Tak, jeg har været der vedr. sagsbehandlingen, men de rådede mig til at spare pengene( dem jeg ikke har) til afgørelsen.
Nu vil jeg se om jeg kan låne af familiemedlem. Vil se om jeg magter at gå derop igen ellers ringer jeg.
Kan ikke skrive mere, men tak til alle jer der har interesseret sig for min sag!

Tak, jeg vil se om jeg orker. de har før hjulpet mig med råd, men for at få rigtig hjælp, så koster det. Vil se om jeg kan låne penge til advokatbistand. det er endnu en omgang og jeg er så tæt på, at sige tak for denne gang. håber på mere fred i paradiset.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2016, 16:47   #12
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Godt at du fik gået en tur med din kære hund, sender dig en varm tanke og prøver at give dig et kald i morgen
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2016, 07:10   #13
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Kære vasen
Frygtelig ked af at høre om det. Det er ubegribeligt, at der er kommuner, der tror det kan betale sig at nedbryde mennesker yderligere.
Jeg håber du får samlet dig sammen, får mad etc. - og får hjælp et sted fra.

❤️❤️❤️
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2016, 08:13   #14
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Når hun skriver vi, er det fordi hun træffer afgørelsen på kommunens vegne, og kommunen omtales ofte i vi-form.

Det er rigtigt at fleksjob betegnes som selvforsørgelse.

De anbefaler måske ikke arbejdsprøvningen som en del af seniorførtidspensionen, men giver afslag på seniorførtidspensionen, og anbefaler at du søger almindelig førtidspension, og derunder en arbejdsprøvning.

Så tænker at du skal anke afslaget på seniorførtidspension, og så måske i ventetiden søge almindelig førtidspension.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2016, 19:21   #15
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Tak til jer alle.
Jeg kan stort set intet pt. Hjemmeplejen har været og vurdere, og muligvis får jeg bevilget en hovedrengøring. I morgen til ortopædkirurg.
Jeg forstår ikke hvilken forskel det gør at søge alm. førtidspension? Jeg tror det vil få kommunen til, at forlænge yderligere.
Er der nogen herinde, som har erfaring med LÆ 165. tænker om man kan tillade sig at spørge igen, trods min læge før har afslået, men det er måneder siden. I LÆ 265 skrev han nemlig intet om mine fysiske gener.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension