K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-09-2012, 13:45   #1
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Løgn på løgn...

Den notoriske løgner Helle Thorning-Schmidt har indrømmet efter et/1 år: http://www.bt.dk/politik/enhedsliste...g-saa-lang-tid


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2012, 14:09   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Sådan har facts da været hele tiden. At nogen ikke har vidst det, er da ærgerligt.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2012, 15:15   #3
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Nu tror jeg ikke lige at hr. og fru. Danmark kender til den slags ting i dansk lovgivning og hvis en både en statsminister og medier påstår noget andet, vil de selvfølgeligt tro på det. Hvilket da er rigtigt uheldigt hvis de er uærlige.

Jeg synes det er super ærgeligt at Danmarks håb og det eneste håb for de svage, har vist sig at være så utroligt dårlig og har torpederet den røde fløj i Danmark.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2012, 15:47   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Okay, lige hér er jeg så enig med Stampe, men jeg sluger så også nyheder med et gran salt og er for det meste kritisk.

Den stank da langt væk af, at Helle ikke ville have ham.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2012, 15:49   #5
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Den notoriske løgner Helle Thorning-Schmidt har indrømmet efter et/1 år: http://www.bt.dk/politik/enhedsliste...g-saa-lang-tid


.

Hun valgte ordsproget - ingen kommentarer, ved spørgsmål om hvoffor Saas Larsen ikke blev minister.

Fakta var at Helle Thorning Smidt ønskede ikke Saas Larsen, men en anden person til den ministerpost Saas Larsen skulle ha. Hun udnytter andre og misbruger sin magt, tilbageholder informationer / og lyver gerne for at få sine ønsker opfyldt.

Tænk på alle de vælgere hun har snydt ved før valget at love alm. arbejdere bedre vilkår og de dårligt stillede bedre velfærd.

Efter valget opfører hun sig som den omvendte Robin Hood.

Men div. politikere er generalt gode til at lyve inden valg for at få flest mulige af borgeres valgstemmer.

Når valg er overstået, oplever borgerne først rigtigt hvordan de er som mennesker / politiker når de viser deres sande ansigt.

Som borgere burde man i fremtiden kunne forlange Politikere under valgtaler blev tilsluttet en løgnedetektor, så vi får sat vores kryds på det rigtige parti og ikke bliver snydt. Men det sker desværre aldrig.

Jeg gennemskuede hende, hun fik ikke min stemme, ville ønske flere havede gennemskuet hende, så ville hun ikke ha været statsminister i dag.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2012, 18:10   #6
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
For lidt over 1 år siden (da der var valg) tænkte jeg på alle de mennesker som havde stemt på hende.....
De har ladet sig blende af hendes smil ( som efter min mening er irriterende påsat ) og nu ser hendes sande jeg
__________________
Selvom det kan være svært- så tro alligevel altid på at alt bliver som det skal være
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2012, 18:13   #7
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Det kommer da ikke os ved, hvem en statsminister ikke vil have som minister. Ifølge grundloven vælger den pågældende dem, der danner ministerholdet. Hvorfor alle vi andre ikke blev ministre er irrelevant. Kun drilleri fra DFs side.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2012, 19:33   #8
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Det kommer da ikke os ved, hvem en statsminister ikke vil have som minister. Ifølge grundloven vælger den pågældende dem, der danner ministerholdet. Hvorfor alle vi andre ikke blev ministre er irrelevant. Kun drilleri fra DFs side.
Det drejer sig ikke kun om drilleri fra DF. men om statsministerens embeds misbrug, og det kommer os ved, da det er os der er med til at vælge statsminister.

Saas Larsen har i mange år støttet Helle Thorning, han ønskede og arb. på at gøre hende til statsminister. Da hun blev valgt og der opstod tvivl omkring Saas Larsens sikkerhedsgodkendelse da han skulle ha ministerpost, kunne hun have valgt ham alligevel som minister, men i stedet for som tak for hjælpen at støtte ham, blev han vraget.

Hun sagde ikke offentligt at hun ønskede en anden person skulle ha hans kommende ministerpost, men tav og valgte at sige - ingen kommentarer.

Lod offentligt som om det var andre der ikke ville godkende ham, at det var andre der traf beslutningen om han ikke skulle ha ministepost.

Det viser at hun ikke kun snyder vælgerne, men heller ikke hjælper eller støtter en god ven og arb. kammerat, Saas Larsen blev også snydt.

Det er vigtigt for vælgerne at vide, hvilken person hun er, der kommer jo valg igen hvor vi skal afgøre hvem vi vil give vores stemme.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2012, 23:37   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lunamaria Se meddelelser
For lidt over 1 år siden (da der var valg) tænkte jeg på alle de mennesker som havde stemt på hende.....
De har ladet sig blende af hendes smil ( som efter min mening er irriterende påsat ) og nu ser hendes sande jeg
Det har intet med hendes smil at gøre....

Folk har da stemt på hende ud fra det hun lovede....

Det er så en anden ting at hun ikke har/kan/vil overholde det hun lovede...

Man kunne faktisk forstå det hvis hun trådte tydeligt frem og sagde at hun ikke kunne overholde tingene fordi de radikale vil noget andet....men men....

Sådan hænger det åbenbart ikke sammen....for hun siger jo rent ud nu...at det har intet med de radikale at gøre....men at det er deres politik....

Så bare ærgerligt at de åbenbart har skiftet politik i det øjeblik de blev valgt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2012, 06:02   #10
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Okay, lige hér er jeg så enig med Stampe, men jeg sluger så også nyheder med et gran salt og er for det meste kritisk.

Den stank da langt væk af, at Helle ikke ville have ham.
Jeg tror mere det var for at redde sin egen r*v - og for ikke blive involveret i en "skandale", at hun fravalgte Sass.
Han skulle efter sigende være en meget dygtig person.

Men apropos skandaler - og megen ballade om fusk, lusk og snyd i regeringen - så har de da sørget for rigeligt med underholdning for vælgerne.
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Retshjælpsforsikring er det løgn eller latin? Indiansummer Politik og Samfund 10 01-04-2012 15:28
Seniorførtidspension: løgn og latin! buster Politik og Samfund 6 17-05-2011 13:31
Sagsbehandler fuld af løgn (Aalborg kommune) jsn Alt det andet 27 15-03-2011 01:36
Sagsbehandler - snyd og løgn. forvired Alt det andet 13 01-09-2009 00:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension